Onzin, je bent afhankelijk van je slipstream met de zr1, als je dan in de bochten achter komt te staan dan wordt je op snelheid in de lange rechte stukken door het snellere veld bij gestreefd. Het zou wellicht nog wel kunnen maar ik moet op de een of andere manier dat ding op 900pk zien te krijgen aangezien dat mogelijk is met full tuning, maar het blijft hier steken op de 895. Zo even opnieuw doen. Of anders even de Zonda halenquote:Op zondag 12 december 2010 10:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Onzin, prima daarmee te halen.Zo zorgen dat je 880 pk hebt, racing softs, max. speed op 390 zetten in je gearbox en vlammen!
RUF.. Duits ?quote:Op zondag 12 december 2010 13:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onzin, je bent afhankelijk van je slipstream met de zr1, als je dan in de bochten achter komt te staan dan wordt je op snelheid in de lange rechte stukken door het snellere veld bij gestreefd. Het zou wellicht nog wel kunnen maar ik moet op de een of andere manier dat ding op 900pk zien te krijgen aangezien dat mogelijk is met full tuning, maar het blijft hier steken op de 895. Zo even opnieuw doen. Of anders even de Zonda halen.
Mja, je moet die Toyota 7 even op 870 PK krijgen of iets, banden eronder die mogen...quote:Op zondag 12 december 2010 12:19 schreef Auti het volgende:
[..]
Netjes!Die van mij heeft juist weer best moeite om te winnen op Monaco (in B-spec) Maar het is wel vermakelijk om naar te kijken idd.
Heb m'n replay de eerste keer niet gesaved, maar zal hem straks nog even een keertje doen anders en even YouTuben.quote:Op zondag 12 december 2010 13:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onzin, je bent afhankelijk van je slipstream met de zr1, als je dan in de bochten achter komt te staan dan wordt je op snelheid in de lange rechte stukken door het snellere veld bij gestreefd. Het zou wellicht nog wel kunnen maar ik moet op de een of andere manier dat ding op 900pk zien te krijgen aangezien dat mogelijk is met full tuning, maar het blijft hier steken op de 895. Zo even opnieuw doen. Of anders even de Zonda halen.
ik had juist totaal geen moeite met die polyphony cup..quote:Op zondag 12 december 2010 13:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Er zijn nu drie races waar ik gewoon niet doorheen kom
Gran Turismo World Championship (Prof)
Historic Race Car Cup (Expert)
Polyphony Digital Cup (Expert)
De eerste is te halen met een Toyota Minolta, iemand meer tips wellicht?
dat heb ik nu op bspec..quote:Op zondag 12 december 2010 13:53 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Wat voornamelijk het jammere is, is dat ik twee auto's volledig naar maximaal vermogen getuned heb en dat ik er dus niet mee won
Wat heeft een porsche daarmee te maken.quote:
als je had opgelet, snapte je dat ik dus eigenlijk vroeg, of dat ik niet een RUF kon gebruiken in de Schwarzwald liga..quote:Op zondag 12 december 2010 14:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat heeft een porsche daarmee te maken.
Meen je dat? Mijn Dodge Ram is 670 PK en nadat hij eerst achteraan bleef hangen heb ik hem herhaaldelijk de opdracht gegeven dat hij moest inhalen. Hierdoor raakte hij waarschijnlijk zo over de rooie dat hij het eindelijk ging doen, uiteindelijk de race gewonnen met een halve minuut voorsprong.quote:Op zondag 12 december 2010 13:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat heb ik nu op bspec..
die truck race.. 850pk ofzo bijna dat ding.. en nog win ik niet!
puur en alleen omdat de AI niet remt in bochten op oval, en mijn mannetje wel
Dat deed die pannenkoek van mij eens op Cape Ring, alleen hij deed het in de eerste ronde.quote:mijn bspec coureur is echt een MONGOOL!
rijd ie in de allerlaatste ronde, de pit in.. ja doei goud![]()
Inderdaad, dat ding presteert echt veel beter dan ik had verwachtquote:Op zondag 12 december 2010 15:17 schreef Auti het volgende:
Die Corvette is wel 1 van de betere tips geweest heh. Prima wagen
Ik.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:38 schreef DeeBee het volgende:
Wie was er hier trouwens ook al weer onwijze fan van die Toyota Sprinter Trueno GT-Apex (S. Shigeno Ver.) '00 trouwens?![]()
Was dat jackson of J.Clarkson of zo?
Ik zoek ook nog een oude Jap, kan er nergens 1 vinden....quote:Op zondag 12 december 2010 15:46 schreef Capable het volgende:
Die Furai win je die bij de A of B spec?
Heeft iemand btw een Japanse klassieker van 1979 of ouder voor me? voor 10 minuutjes.
Btw kan het ook dat als je ongelukken maakt je auto PK's verliest? of iets anders?
Want m'n Ferrari heeft nu 844 PK.
B-spec Extreme, like the wind... win je de Toyota 7 uit 1970.quote:Op zondag 12 december 2010 15:54 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog een oude Jap, kan er nergens 1 vinden....
Auti had je nog even tijd voor m'n Ferrari? Het mag ook later het is maar net wat je wilt.quote:Op zondag 12 december 2010 16:01 schreef Auti het volgende:
[..]
B-spec Extreme, like the wind... win je de Toyota 7 uit 1970.
Iets beters kan ik even niet snel op komen.
Ik ben ook groot AE86 fan btw, en van InitialD en van Meneertje Tsuchiya, etc![]()
Heb hem nog niet in de garage, maar die gaat er echt wel komen![]()
Touge battle!! aaaaaaaai!!! Best Motoring FTW
Ik ben aan het B-spec rijden.quote:Op zondag 12 december 2010 16:02 schreef Capable het volgende:
[..]
Auti had je nog even tijd voor m'n Ferrari? Het mag ook later het is maar net wat je wilt.
Heb een oude Skyline ouder dan 79quote:Op zondag 12 december 2010 15:46 schreef Capable het volgende:
Die Furai win je die bij de A of B spec?
Heeft iemand btw een Japanse klassieker van 1979 of ouder voor me? voor 10 minuutjes.
Btw kan het ook dat als je ongelukken maakt je auto PK's verliest? of iets anders?
Want m'n Ferrari heeft nu 844 PK.
Als je hem zou willen opsturen dan kan ik even kijken of ik kan winnen. PSN: Mimaaa.quote:Op zondag 12 december 2010 16:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Heb een oude Skyline ouder dan 79
Ja als het niet teveel gevraagd is? Ik wil het liefst hebben dat ik niet speciale dingen aan hoef te zetten om de auto onder controle te hebben.quote:Op zondag 12 december 2010 16:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik ben aan het B-spec rijden.
Maar je wilt hem aan mij doorsturen en dat ik ga sleutelen? of hoe moet ik dat zien.
Traction Control vind je niets, of werkt niet?
Een lap tekst met uitleg over camber en caster en demper rebound en gewichtsverplaatsing, sperdifferentielen, etc etc daar moet ik ook nog even voor gaan zitten. Ik ben een beetje een stuiterbal maar ik ben het niet vergeten hoor.
Ja zal GT5 even opstartenquote:Op zondag 12 december 2010 16:13 schreef Capable het volgende:
[..]
Als je hem zou willen opsturen dan kan ik even kijken of ik kan winnen. PSN: Mimaaa.
Dat is vreemd.. maar ik heb dan ook nog niet alles helemaal door en door uitgeprobeerd in GT5.quote:
Dat lijkt me dan weer een beetje sterk, eerder dat de aerodynamica verandert door het vuil, luchtstroming wordt tenslotte verstoord door vuil op de lakquote:Op zondag 12 december 2010 16:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is vreemd.. maar ik heb dan ook nog niet alles helemaal door en door uitgeprobeerd in GT5.
Dat nieuwe wagens meer vermogen krijgen naar mate ze meer km's rijden (inrijden) en dat er sprake is van slijtage en oude olie dat is een oudje.. Schademodel is voor mij ook nieuw, ik weet dus nog niet voor de volle 100% hoe ze GT5 in elkaar hebben gecode.
Ze zijn er wel leuk mee bezig geweest iig, ik vind het een topspel. En dat vond ik niet van GT4..
Het zal mij bijv ook niet verbazen dat je auto ietsjes zwaarder wordt als je hem nooit wast
Er staat nog een S. Shigeno AE86 in mn used car list. Kan m wel kopen en giften, maar wat krijg ik ervoor terug?quote:Op zondag 12 december 2010 16:01 schreef Auti het volgende:
[..]
B-spec Extreme, like the wind... win je de Toyota 7 uit 1970.
Iets beters kan ik even niet snel op komen.
Ik ben ook groot AE86 fan btw, en van InitialD en van Meneertje Tsuchiya, etc![]()
Heb hem nog niet in de garage, maar die gaat er echt wel komen![]()
Touge battle!! aaaaaaaai!!! Best Motoring FTW
Het klopt inderdaad dat je auto naarmate je het langer gebruikt meer pk's krijgtquote:Op zondag 12 december 2010 16:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is vreemd.. maar ik heb dan ook nog niet alles helemaal door en door uitgeprobeerd in GT5.
Dat nieuwe wagens meer vermogen krijgen naar mate ze meer km's rijden (inrijden) en dat er sprake is van slijtage en oude olie dat is een oudje.. Schademodel is voor mij ook nieuw, ik weet dus nog niet voor de volle 100% hoe ze GT5 in elkaar hebben gecode.
Ze zijn er wel leuk mee bezig geweest iig, ik vind het een topspel. En dat vond ik niet van GT4..
Het zal mij bijv ook niet verbazen dat je auto ietsjes zwaarder wordt als je hem nooit wast
Volgens mij sta jij nog niet in mijn lijst, gaan we regelen.. Had je iets in gedachte, een speciale autowens? (niet ál te gek natuurlijk)quote:Op zondag 12 december 2010 16:50 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Er staat nog een S. Shigeno AE86 in mn used car list. Kan m wel kopen en giften, maar wat krijg ik ervoor terug?
Had je me al ge-add?
Heb je toevallig nog een musclecar over voor die beginner race?quote:Op zondag 12 december 2010 17:05 schreef Auti het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij nog niet in mijn lijst, gaan we regelen.. Had je iets in gedachte, een speciale autowens? (niet ál te gek natuurlijk)
Poeh, het wordt mij even druk, mijn excuses.. ik laat mij opjutten door een onbenul.quote:Op zondag 12 december 2010 17:22 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog een musclecar over voor die beginner race?
Heb zelf een Camaro SS, maar zelfs met tuning is het een KUTding.
quote:Op zondag 12 december 2010 17:34 schreef DutchErrorist het volgende:
J.lo ga ergens anders advocaatje spelen, het wordt irritant.
Nee, sorry. Ik heb niet veel Nissan's .. Heb een paar dagen voor Nissan gewerkt, en mijn broer nog langer.. dingen komen mijn strot uitquote:Op zondag 12 december 2010 17:29 schreef Driepink het volgende:
he auti, heb jij niet toevallig een Nissan Skyline 2000 GT-R/KPGC10 ?
Je hebt gelijk NEO, er is geen Novitec Rosso 599 GTB.. there is no spoon.. Wat jij wil zien man... Wat jij wil zien..quote:Op zondag 12 december 2010 17:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dude, faal niet zo hard, je bent echt te dom voor woorden, ik maak het je nota bene makkelijker door zelf mijn quote aan te halen en dik te drukken. Het keiharde bewijs waar jij het over hebt, is geen bewijs.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |