Onzin, je bent afhankelijk van je slipstream met de zr1, als je dan in de bochten achter komt te staan dan wordt je op snelheid in de lange rechte stukken door het snellere veld bij gestreefd. Het zou wellicht nog wel kunnen maar ik moet op de een of andere manier dat ding op 900pk zien te krijgen aangezien dat mogelijk is met full tuning, maar het blijft hier steken op de 895. Zo even opnieuw doen. Of anders even de Zonda halenquote:Op zondag 12 december 2010 10:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Onzin, prima daarmee te halen.Zo zorgen dat je 880 pk hebt, racing softs, max. speed op 390 zetten in je gearbox en vlammen!
RUF.. Duits ?quote:Op zondag 12 december 2010 13:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onzin, je bent afhankelijk van je slipstream met de zr1, als je dan in de bochten achter komt te staan dan wordt je op snelheid in de lange rechte stukken door het snellere veld bij gestreefd. Het zou wellicht nog wel kunnen maar ik moet op de een of andere manier dat ding op 900pk zien te krijgen aangezien dat mogelijk is met full tuning, maar het blijft hier steken op de 895. Zo even opnieuw doen. Of anders even de Zonda halen.
Mja, je moet die Toyota 7 even op 870 PK krijgen of iets, banden eronder die mogen...quote:Op zondag 12 december 2010 12:19 schreef Auti het volgende:
[..]
Netjes!Die van mij heeft juist weer best moeite om te winnen op Monaco (in B-spec) Maar het is wel vermakelijk om naar te kijken idd.
Heb m'n replay de eerste keer niet gesaved, maar zal hem straks nog even een keertje doen anders en even YouTuben.quote:Op zondag 12 december 2010 13:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onzin, je bent afhankelijk van je slipstream met de zr1, als je dan in de bochten achter komt te staan dan wordt je op snelheid in de lange rechte stukken door het snellere veld bij gestreefd. Het zou wellicht nog wel kunnen maar ik moet op de een of andere manier dat ding op 900pk zien te krijgen aangezien dat mogelijk is met full tuning, maar het blijft hier steken op de 895. Zo even opnieuw doen. Of anders even de Zonda halen.
ik had juist totaal geen moeite met die polyphony cup..quote:Op zondag 12 december 2010 13:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Er zijn nu drie races waar ik gewoon niet doorheen kom
Gran Turismo World Championship (Prof)
Historic Race Car Cup (Expert)
Polyphony Digital Cup (Expert)
De eerste is te halen met een Toyota Minolta, iemand meer tips wellicht?
dat heb ik nu op bspec..quote:Op zondag 12 december 2010 13:53 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Wat voornamelijk het jammere is, is dat ik twee auto's volledig naar maximaal vermogen getuned heb en dat ik er dus niet mee won
Wat heeft een porsche daarmee te maken.quote:
als je had opgelet, snapte je dat ik dus eigenlijk vroeg, of dat ik niet een RUF kon gebruiken in de Schwarzwald liga..quote:Op zondag 12 december 2010 14:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat heeft een porsche daarmee te maken.
Meen je dat? Mijn Dodge Ram is 670 PK en nadat hij eerst achteraan bleef hangen heb ik hem herhaaldelijk de opdracht gegeven dat hij moest inhalen. Hierdoor raakte hij waarschijnlijk zo over de rooie dat hij het eindelijk ging doen, uiteindelijk de race gewonnen met een halve minuut voorsprong.quote:Op zondag 12 december 2010 13:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat heb ik nu op bspec..
die truck race.. 850pk ofzo bijna dat ding.. en nog win ik niet!
puur en alleen omdat de AI niet remt in bochten op oval, en mijn mannetje wel
Dat deed die pannenkoek van mij eens op Cape Ring, alleen hij deed het in de eerste ronde.quote:mijn bspec coureur is echt een MONGOOL!
rijd ie in de allerlaatste ronde, de pit in.. ja doei goud![]()
Inderdaad, dat ding presteert echt veel beter dan ik had verwachtquote:Op zondag 12 december 2010 15:17 schreef Auti het volgende:
Die Corvette is wel 1 van de betere tips geweest heh. Prima wagen
Ik.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:38 schreef DeeBee het volgende:
Wie was er hier trouwens ook al weer onwijze fan van die Toyota Sprinter Trueno GT-Apex (S. Shigeno Ver.) '00 trouwens?![]()
Was dat jackson of J.Clarkson of zo?
Ik zoek ook nog een oude Jap, kan er nergens 1 vinden....quote:Op zondag 12 december 2010 15:46 schreef Capable het volgende:
Die Furai win je die bij de A of B spec?
Heeft iemand btw een Japanse klassieker van 1979 of ouder voor me? voor 10 minuutjes.
Btw kan het ook dat als je ongelukken maakt je auto PK's verliest? of iets anders?
Want m'n Ferrari heeft nu 844 PK.
B-spec Extreme, like the wind... win je de Toyota 7 uit 1970.quote:Op zondag 12 december 2010 15:54 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog een oude Jap, kan er nergens 1 vinden....
Auti had je nog even tijd voor m'n Ferrari? Het mag ook later het is maar net wat je wilt.quote:Op zondag 12 december 2010 16:01 schreef Auti het volgende:
[..]
B-spec Extreme, like the wind... win je de Toyota 7 uit 1970.
Iets beters kan ik even niet snel op komen.
Ik ben ook groot AE86 fan btw, en van InitialD en van Meneertje Tsuchiya, etc![]()
Heb hem nog niet in de garage, maar die gaat er echt wel komen![]()
Touge battle!! aaaaaaaai!!! Best Motoring FTW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |