Welke lvl?quote:Op zondag 12 december 2010 03:07 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Daar zijn inderdaad leuke auto's te winnen, zo heb ik daar gisteravond in de GT World Championship de Pagani Zonda R '09 gewonnen, die als je hem wilt kopen meer dan 3 miljoen credits kost.
Serieus? Ik had het idee dat die Furai een stuk langzamer is dan je tegenstanders. Ik heb het nog niet geprobeerd, straks gelijk maar doenquote:
Onzin, prima daarmee te halen.quote:Op zondag 12 december 2010 04:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is die like the wind indianapolis een kut challenge zeg, de chevrolet zr1 rm is daar te langzaam. Met welke auto zou het mogelijk moeten zijn?
Zeker, hele gave en ook wel een paar echt snelle inderdaad, zeker de hogere levels.quote:Op zondag 12 december 2010 02:21 schreef Capable het volgende:
Met die B-spec kun je dikke auto's winnen ofniet?
Nee, fixed amount per race. Ook al ben je op de auto-pilot aan het grinden en geef je hem snelle bak en geen commands en hij wint, dan krijg je net zoveel XP.quote:Op zondag 12 december 2010 03:08 schreef RiKe het volgende:
Is het nou eigenlijk zo dat als je meer opdrachten in b-spec geeft, je ook meer XP krijgt?
Waarmee heb je die gewonnen dan? Ik krijg het niet voor elkaar namelijkquote:Op zondag 12 december 2010 10:52 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Volgens mij Level 15. In ieder geval de laatste van Professional.
Ik vind het zo'n afschuwelijk lelijk ding.. die voorkant, dat volledig witte.. brrrrrrrrquote:Op zondag 12 december 2010 01:03 schreef DeeBee het volgende:
Omg, je B-spec driver in die Toyota 7 race car zien zitten is te hilarisch.
Wat een bak trouwens, die Toyota 7 race car, eindelijk gewonnen met B-spec Like the Wind, die races waren ook super spannend!
18 lap Indy race won m'n baas met 0.044 voorsprong.
De Yellow Bird schijnt een bitch te zijnquote:Op zondag 12 december 2010 11:39 schreef SosuaCafe het volgende:
Heeft iemand al eens met die RUF porsches gereden?
Zijn nu een paar keer langsgeweest in de 2e hands shop, maar iedere keer heb ik net daarvoor een andere auto gekocht.
Skyline spec Nür - slechte auto.
Impreza race car - hele goede handeling, maar komt snelheid tekort.
En ik lees hier en daar dat in de b-spec de coureurs niet in de slip durven te raken?
Die van mij drift er rustig op los in zn m3.
Netjes!quote:Op zondag 12 december 2010 12:06 schreef DeeBee het volgende:
Haha, ja de schoonheidsprijs wint hij niet nee, maar die historic race car cup B-spec op Monaco was wel geniaal.![]()
M'n driver ging echt tot the max. in dat apparaat en had een paar werkelijk waar briljante inhaalmoves ook...
Maar ach, hij is ook uit 1970 he! Niet zo gek dat hij er zo leip uitziet... Maar wel 870 pk of zo.
Is dat die met dat je maar max 300pk mag hebben?quote:Op zondag 12 december 2010 12:28 schreef Driepink het volgende:
hmm.. kmoet weer geld hebben, want ik kan alleen nog maar schwarzwald liga doen in extreme.. en ik heb 30k dus ik kan niet eens een normale duitser kopen!
ja volgens mij wel en volgens mij heb je voordat je die race überhaupt kunt spelen al een Z4 gewonnenquote:Op zondag 12 december 2010 12:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Is dat die met dat je maar max 300pk mag hebben?
EDIT:quote:Op zondag 12 december 2010 12:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Is dat die met dat je maar max 300pk mag hebben?
Met mijn Minolta Toyota, die ik in A Spec bij Like the wind heb gewonnen. Is een race bak, daarmee reed hij iedereen zoek.quote:Op zondag 12 december 2010 11:01 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Waarmee heb je die gewonnen dan? Ik krijg het niet voor elkaar namelijk
Gewoon kopen, nieuw of 2e hands en je kan hem tunen tot 299pk. Zo had ik het gedaan.quote:Op zondag 12 december 2010 12:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
EDIT:
ja er staat tot 300pk.. maar de auto die ik nu heb komen geen van allen uit Duitsland..
en waar zou ik in godsnaam een z4 moeten winnen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |