ja het is niet echt driften, meer zo'n powerslide uit de bochten, zoals die godfather of drift het noemtquote:
als jij een knappe Ferrari hebt dan kunnen we wel wat regelenquote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef HeertjeB het volgende:
Iemand die me zn Lambo wil uitlenen? Anders moet ik er speciaal één gaan kopen
Bruut1984 is mn psn
Als borg? Das prima.. Mag je mn Italia wel lenen zolang.. 732pk ofzo.quote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
als jij een knappe Ferrari hebt dan kunnen we wel wat regelen
Haaahaquote:Op zondag 12 december 2010 22:01 schreef J.Clarkson het volgende:
IK BEN MN GT5 KWIJT!!!
Had m bij de PS3 laten liggen en 1 van de kids heeft m ergens verstopt!
Niet in het aquarium, wil de prullenbak niet checken....
ik moet zelf nog die Ferrari challenge doenquote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Als borg? Das prima.. Mag je mn Italia wel lenen zolang.. 732pk ofzo.
Ok daar kan je hem makkelijk mee winnenquote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik moet zelf nog die Ferrari challenge doen
vechtquote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Ok daar kan je hem makkelijk mee winnenEven ruilen dan? wat is je PSN?
Gallardo LP 560-4 '08 met 732pkquote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef HeertjeB het volgende:
me2.. had geeditwat voor lambo stuur je? en hoeveel pktjes?
doe ik!quote:Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef HeertjeB het volgende:
Ok nice.. heb je geadd bij PSN network ! Bruut1984 is de naam!
Ik zal meteen sturen, jij ook?
hoe duur was ie?quote:Op zondag 12 december 2010 22:24 schreef DeeBee het volgende:
EPIC WIN, formula Gran Turismo eindelijk binnen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na ongeveer 3 uur used car dealership refreshen vandaag (in ploegendienst met m'n huisgenoot) was het raak, wel gelijk de helft van m'n credits kwijt, maar so be it...
Nu kan ik tenminste de laatste cup goud halen in extreme ook (en uberhaupt, behalve endurance dan). Plus m'n B-spec drivers kunnen nu lekker wat sneller racejes completen met die 925 BHP en 550 kg.
hmm wtfquote:Op zondag 12 december 2010 22:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ik heb 'm ontvangen alleen sta jij niet in het lijstje vrienden om auto's mee te delen
ik start mijn PS wel ff opnieuw op jaquote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
hmm wtfstart je game anders eens opnieuw op? of je PS
Die van mij lag juist super strakquote:Op zondag 12 december 2010 21:13 schreef Driepink het volgende:
zo die z4 van me wilt ook wel graag sideways door de bochten moet ik zeggen
4.987.000 of zo...quote:
Je bent een baas en ik ben jaloers!quote:Op zondag 12 december 2010 23:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
4.987.000 of zo...
Maar ja, had 10 miljoen credits staan... Dus kan nu nog even kijken welke bakken ik nog meer gaaf vind, want ik moet ook nog m'n penniless trophy halen, dus geld moet toch keer weg.
Denk dat ik nog wel een premium LMP car ga kopen, Mazda 787B heb ik ook wel geld voor of Audi R10.
Of andere gave bak misschien nog, even kijken... McLaren F1 GTR of zo is ook wel echt gaaf.
GAAF!!! Bedankt voor de tip iig want ik had dus echt geen flauw idee waar ik die wagen vandaan moest halenquote:Op zondag 12 december 2010 23:11 schreef DeeBee het volgende:
@Auti: we zijn iig wel dezelfde levels precies!
En het is dus super nep dat je hele tijd moet refreshen om die bak random te kunnen krijgen, echt balen, maar pff, nu heb ik in ieder geval de auto om het spel te kunnen volbrengen, dus pff was wel erg blij.
En ik rij ook al weer paar keer B-spec nu, maar met die Formula gaat dat ook wel lekker!
Maak is een foto in actie dan.quote:Op zondag 12 december 2010 23:11 schreef DeeBee het volgende:
@Auti: we zijn iig wel dezelfde levels precies!
En het is dus super nep dat je hele tijd moet refreshen om die bak random te kunnen krijgen, echt balen, maar pff, nu heb ik in ieder geval de auto om het spel te kunnen volbrengen, dus pff was wel erg blij.
En ik rij ook al weer paar keer B-spec nu, maar met die Formula gaat dat ook wel lekker!
Dat is inderdaad nog irritanter dan Jenniferquote:Op zondag 12 december 2010 23:47 schreef TheNeptune het volgende:
Ik snap niet dat als je zowat langs iemand bent met de licenses en hij raakt je nog dat je dan gediskwalificeerd bent..
Begint echt vervelend te worden!
Probeer jij jezelf weer voor schut te zetten infantiel.quote:Op zondag 12 december 2010 23:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog irritanter dan Jennifer![]()
Kon je maar een Veyron kiezen, had je nergens last van
Holy hell dat ding is snel!quote:Op maandag 13 december 2010 01:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Redbull X1 is trouwens echt te ziek voor woorden, iedereen maar dan ook echt elke auto wordt door dat ding zoek gereden, net of je auto er niet staat. Dat ding gaat er met zo'n ongelooflijke snelheid en bochtenwerk voorbij tegenstanders, online.
Ooit eens online tegen gekomen? Dat ding is al bijna verdwenen voordat jij met je ogen drie keer kunt knipperenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |