Hmm die Copen heb ik nog niet gekregenquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:50 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Lightweight had ik met die Copen Concept gedaan die je wint. Japanse Classic met een Skyline uit de jaren 60 volgens mij
Zal je zo addenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:01 schreef Capable het volgende:
HeertjeB heb ik jou als vriend eigenlijk, omdat we rond dezelfe lvl en races zitten.
En btw als je wilt, zag gister een Camaro SS in de occaison staan zo'n oude, ben bijna klaar met hem te tunen kun je hem gebruiken voor de muscle cup.
Geen idee, zou je naar die race moeten gaan en dan op garage klikken kun je zo zien met welke auto's je kunt rijden met die cup.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:07 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Zal je zo adden
Dat zou mooi zijn! Kan je daar ook geen dodge challenger voor gebruiken ?:P daar heb ik er 2 van staan!
Hoe kan dat nou weer...de Veyron is Duits?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:37 schreef Driepink het volgende:
frans tournament @ beginner met mn standaard veyron!
makkelijker winnen kan niet!
bugatti is toch echt frans hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:38 schreef RiKe het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer...de Veyron is Duits?
Van oorsprong misschien...quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
bugatti is toch echt frans hoor
Molsheim is Frankrijk toch?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:39 schreef RiKe het volgende:
[..]
Van oorsprong misschien...
Maar de fabriek is in Duitsland, en de eigenaar is de VAG groep.
Ze gaan dus uit van historische oorsprong...duidelijk
en voor zover ik weet is de mclaren toch mercedes iets ?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:41 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Molsheim is Frankrijk toch?
Nu met de McLaren de British Lightweightcup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |