quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:21 schreef Keshet het volgende:
Dames, de DPAM bestelling is binnen!
Orea, wil je dat ik de jumpsuits van KJ even opmeet zodat je weet hoe lang ze zijn?
Huup, dat witte ding mag je ook wel van mij overnemen!Hij is wel dun trouwens; 't is niet iets wat je in de winter in de doek aan moet doen zeg maar.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh dat is jammer, ik had gehoopt om het ding over de kleertjes heen aan te doen. Wel goed om te weten. Ik denk dat k em misschien dan maar helemaal laat schieten, dan gaat zn doel een beetje voorbij, en gewone kleertjes in de kleine maten heb k al wel genoeg
Heb jij die Hema-jumpsuit nog in 56? Die wil ik wel nog van je overnemen tzt
En wsl knal ik hem gelijk dicht
Hey!quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:49 schreef Claudia_x het volgende:
100% katoen, dus het zou niet door de keuring van oeke komen.
Maar wol is voor Huups doeleinde toch geschikter?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:52 schreef oeke het volgende:
[..]
Hey!![]()
Juist wel!
Katoen is een natuurlijk materiaal hoor!![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:28 schreef k_i_m het volgende:
Ik kon me niet langer bedwingen....
[ afbeelding ]
Ze zijn zoooooo cute.
Ja geweldigquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:48 schreef oeke het volgende:
Wauw, Kim! Hoe staan ze?
Lekker warm voor je dametje.![]()
Amelie in tuinbroek. Lief staat het!![]()
Vandaag had Ko zijn tuinbroekje ook weer aan, zo zoet vind ik het staan!
Stomquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:20 schreef Orea het volgende:
![]()
Maar natuurlijk... Kirs gaat bestellen en precíes mijn jurkje en muts in Leia's maten niet meer beschikbaar![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:29 schreef oeke het volgende:
Haha, dat wist ik toen ook nog niet.
Bovendien is hij veel te kippig om die kleine autootjes te zien.![]()
Ik heb trouwens nog een stofje liggen waar ik graag een overhemdje uit wil maken. dat vond ik zo mooi toen ik zwanger was. Ook met kleine autootjes.
tip: 15 december geen verzendkosten. Nu 50% korting op opdruk (maar die wil jij niet). En nog een paar % korting als je lid wordt van hun hyves.quote:Op zondag 12 december 2010 09:21 schreef Twinkly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind die tuinbroek super leuk en hij staat Ko heel erg goedgewoon nog een keer bestellen!
Ik heb voor Niels een heel mooi tuinbroekje overgenomen via Marktplaats, het kwam gisteren binnen en hij vandaag heeft hij het aan
Weten jullie webwinkels voor leuke gekleurde longsleeves zonder teksten of schreeuwerige prints? Bijvoorbeeld zoiets maar dan een shirt en zonder print.
[ afbeelding ]
De Hema heeft wel vaak zulk soort shirts, maar juist nu Niels het nodig heeft nieten bij H&M zijn ze vanaf maat 92 en hij heeft maat 86.
Ik zit er aan te denken om anders gewone effen shirts te bestellen bij Rainbowbabies.
Ja, klopt! Dit is de achterkantquote:Op zondag 12 december 2010 17:09 schreef Meimeltje het volgende:
Twinkly, is dat een tuinbroek van Noppies?? Dan heeft Dyon hm ook gehadStaat Niels goed!
Marktplaats.quote:Op zondag 12 december 2010 19:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Weten jullie nog waar je dat tuinbroekje vandaan hebt? Ik ben aan het zoeken, maar kan het nergens vinden.
Ik had hm van kleertjes.com, maar die hebben hm echt niet meer nu (was de voorjaarscollectie van dit jaar volgens mij).quote:Op zondag 12 december 2010 19:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Weten jullie nog waar je dat tuinbroekje vandaan hebt? Ik ben aan het zoeken, maar kan het nergens vinden.
Ik ookquote:
Whaha, ja precies!quote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef Meimeltje het volgende:
Happyme....en ook die had Dyon van de zomerVan Logg toch?
Was nog van Kyllian geweest.
Nee er was maar 1 versie, ook in de winkel hier hing maar 1 versie.quote:Op zondag 12 december 2010 20:04 schreef Twinkly het volgende:
Meimeltje, was er een donkere en lichtere versie? Of is die van mij gewoon verwassen? De knieën zijn niet versleten.
quote:Op zondag 12 december 2010 17:06 schreef Twinkly het volgende:
Ik vind die schoentjes zo cute SorbootjeWelk merk is dat? See Kai Run?
Heeeeele dikke gebreide sokken aan doenquote:Op maandag 13 december 2010 15:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb even advies nodig. De schoentjes die ik gisteren plaatste zijn nog veel te groot, maar Isabeau loopt nu best goed.
Nu staat in het groeiboekje dat je kind 3 maanden goed moet lopen voor je 'echte' schoenen koopt. Dat zou betekenen dat ik de hele winter niet met I. buiten kan lopen met goed fatsoen. Is het belangrijk die drie maanden aan te houden?
Ja hoor van Shoesme onder andere maar bardossa geloof ik heeft ook zoiets. De ene keer heten ze babyschoentjes de andere keer leren lopen, dan weer eerste stapjes schoentjes.quote:Op maandag 13 december 2010 15:30 schreef Sorbootje het volgende:
En ik neem aan dat ze bij een goede schoenenwinkel wel van die leren-lopen-schoentjes hebben?
oh geen ideequote:Op maandag 13 december 2010 15:39 schreef Sorbootje het volgende:
Thanks!
hebben jullie namen van winkels?Ik heb namelijk niet zo''n zin om mijn schoonmoeder (die wil ze betalen) van winkel naar winkel te slepen!
wow das echt snel!quote:Op maandag 13 december 2010 15:56 schreef Orea het volgende:
Wow, dames van de DPAM bestelling, krijg net een mailtje that the order is shippedvet snel!
Misschien is het er eind van de week al
quote:Op maandag 13 december 2010 15:56 schreef Orea het volgende:
Wow, dames van de DPAM bestelling, krijg net een mailtje that the order is shippedvet snel!
Vaak is t er dan op woensdag of donderdag. Hoewel je misschien nu wel last hebt van TNT.quote:Op maandag 13 december 2010 15:56 schreef Orea het volgende:
Hij staat nog steeds op sorteren in Frankrijk, dus inderdaad op zijn vroegst vrijdag of misschien wel begin volgende week..quote:Op maandag 13 december 2010 19:28 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Vaak is t er dan op woensdag of donderdag. Hoewel je misschien nu wel last hebt van TNT.
www.gratisbezorging.nlquote:Op woensdag 15 december 2010 14:50 schreef SacreCoeur het volgende:
En geen leuke winkels die gratis bezorgen zo te zien.
Heeft iemand een lijstje met alle winkels?
Lopen erg stevig en zijn leuk. (bergstein)quote:Op woensdag 15 december 2010 15:08 schreef Claudia_x het volgende:
De kindjes op het kinderdagverblijf waar wij donderdag gaan kijken hebben ook eigen laarsjes. Ik wil voor Ivan graag rode laarsjes. Suggestie, anyone?
en anders hemaquote:Op woensdag 15 december 2010 15:30 schreef Claudia_x het volgende:
Een haakpatroon voor piemelhoedjes.![]()
Die zien er solide uit, SC, maar misschien iets te solide? En vast ook erg duur, of niet?![]()
Scapino/Schoenenreus, daar maak ik een mentale notitie van. Lees: even kijken of die een webwinkel hebben.
Nee joh bergstein valt reuze mee.. 19,95.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:30 schreef Claudia_x het volgende:
Een haakpatroon voor piemelhoedjes.![]()
Die zien er solide uit, SC, maar misschien iets te solide? En vast ook erg duur, of niet?![]()
Scapino/Schoenenreus, daar maak ik een mentale notitie van. Lees: even kijken of die een webwinkel hebben.
niet als ze snel groeienquote:Op woensdag 15 december 2010 15:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee joh bergstein valt reuze mee.. 19,95.
Gaan super lang mee
Dat vind ik best duur voor laarsjes waar ze op zo'n jonge leeftijd zo weer uitgegroeid zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 15:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Gaan super lang mee, en lopen stevig maar zitten onwijs lekker volgens nichtje.
Deze zijn 5,99.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Gaan super lang mee, en lopen stevig maar zitten onwijs lekker volgens nichtje.
Ja, op de leeftijd van Ivan en Niels is iets waar ze lang mee doen nog niet echt een goed argumentquote:
nietquote:Op woensdag 15 december 2010 15:33 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Dat vind ik best duur voor laarsjes waar ze op zo'n jonge leeftijd zo weer uitgegroeid zijn
In de webshop zie ik alleen deze:quote:Op woensdag 15 december 2010 15:36 schreef oeke het volgende:
Hema heeft rode laarsjes met Jip en Janneke
Die heeft Kyllian ook gehad, dus straks Dyon ookquote:Op woensdag 15 december 2010 15:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Lopen erg stevig en zijn leuk. (bergstein)
[ afbeelding ]
Ja dat probleem hadden we hier dus ook, dat als ze opeens ging rennen haar laarsje bleef staan en ze op 'r sokken verder gingquote:Op woensdag 15 december 2010 15:47 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Die heeft Kyllian ook gehad, dus straks Dyon ookErg fijne laarsjes!
Die Jip en Janneke laarsjes hebben we ook nog in het rood in een klein maatjeDie zaten ook wel goed, maar die babylaarsjes van de Hema vielen echt steeds uit.
Wat een leuk ding zegquote:
Die eerste hebben wij ook!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:24 schreef wickie het volgende:
http://link.marktplaats.nl/404490899
of deze
http://link.marktplaats.nl/402807323
die vind ik heeeeeel leuk.
Correctie, tis al binnenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:40 schreef Orea het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds op sorteren in Frankrijk, dus inderdaad op zijn vroegst vrijdag of misschien wel begin volgende week..
Ja is ook leuker voor de baby, maar dit was maat 74, vandaar.. heb eigenlijk niet eens gekeken of ze hem ook kleiner hebben.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat een leuk ding zegZou hem eerder voor de baby doen dan voor Amélie zelf.
ik vind het stofje ook erg leuk.
We hadden al zoiets, volgende zomer kan ze weer aan, dan past hij beter denk ik. We hebben nog 3 anderen in andere maten maar deze is t mooist vind ik <3
[ afbeelding ]
quote:
Joh die kan je straks plakken op de zandbakspulletjes, loopfiets, tube creme die meegaat naar de kinderopvang, boekje van het cb etc...quote:Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef becky27 het volgende:
Hier alleen de fles en de poederbakjes gelabeld. Leek me wel handig. En de melkvrije boter.
Tig labels over dus
*iemand hebben*
Wowowow!!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:37 schreef becky27 het volgende:
Moussy, snel gefixt!
Oh nog anderhalve week...... dan ga ik helemaal los in France, na de Kerst is daar de sale vast wel begonnen![]()
![]()
![]()
Wat een ontzettend schattig pakje Orea! Geloof niet dat het Noortje haar kleuren zijn maar het staat Leia super.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens heeft GAP UK ook korting tot 50% momenteel!
Ik had ze vorig jaar gekocht bij slings and things, van MaM zijn diequote:Op donderdag 16 december 2010 11:55 schreef miss_sly het volgende:
Wie had nou laatst die link met wantjes met een langer armstuk, zodat het beter onder de jas blijft zitten?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:48 schreef huuphuup het volgende:
Misschien een tip voor de creabea's die nog zo'n baklavamuts willen hebben, hier staat een simpel patroon om er zelf 1 te maken!
Oooh dat is irritant zeg! Hopelijk moet ze niet werken,dan kan het nog tot vanavond duren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:18 schreef Sorbootje het volgende:
Oh Poppejans wat schattig!
Mijn buurvrouw is nog steeds weg. IK WIL MIJN ZARA PAKJE!!!
Nou, precies, net als de mode uit de jaren '70. Wat moet dat een vreselijk tijdperk zijn geweest voor mollige mensen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:10 schreef oeke het volgende:
Ko staan die baggy broekjes erg leuk, maar dan moet zijn trui wel wat strakker zitten, die trui van de Zara, van gister vind ik eigenlijk te groot vallen.
ja, kloptquote:Op donderdag 16 december 2010 08:31 schreef Sorbootje het volgende:
Heb Isabeau dat blauwe jurkje van 3,95 vandaag aangetrokken Lily. Mouwen zijn wel érg lang!
Mij ook niet hoor, maar dat maakt me niet zoveel uit, als ze ze maar aanheeft/aanhoudtquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef Ssserpente het volgende:
Wij hebben nu de wantjes van Return to Sender van de Hema. Zijn superfijn, want er zit geen duimpje aan; het is alleen een zakje waar d'r hele knuistje ingaat. Had eerder al twee paar wantjes met duimpje gekocht, maar het is me tnt nog niet gelukt om d'r duimpje daarin te krijgen.
Weet je zeker dat je goed gekeken hebt?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:14 schreef octopussy het volgende:
Die zijn leuk Ssserpente![]()
Even klagen: ik had een aardige bestelling gedaan in de sale bij H&M. Vandaag de helft binnengekregen en de andere helft was *uitverkocht* zie ik op de factuur. Wtf? waarom kreeg ik die info dan niet bij het plaatsen van de bestelling?
wat super irritant zegquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:14 schreef octopussy het volgende:
Even klagen: ik had een aardige bestelling gedaan in de sale bij H&M. Vandaag de helft binnengekregen en de andere helft was *uitverkocht* zie ik op de factuur. Wtf? waarom kreeg ik die info dan niet bij het plaatsen van de bestelling?
Ik deed eerst handschoen aan en dan jas, werkt als een tierelier!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:19 schreef miss_sly het volgende:
Ow, die zijn prijstechnisch interessanter, mrienzeker nu in de aanbieding!
Ik krijg het duimpje prima in de daarvoor bestemde ruimte, maar ze houdt de wantjes niet aan. En m et zulke dingen is het moeilijker om ze uit te krijgen
he octo, wat stom
tja, het is niet andersquote:Op zondag 19 december 2010 21:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er zit niks anders op Snoop. Wat een straf
wat zij zegtquote:Op zondag 19 december 2010 21:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er zit niks anders op Snoop. Wat een straf
Ja erg leuk, maar ik werk 4 dagen per week en ze kwamen er afgelopen vrijdag pas mee. Er zit trouwens wel een zeeman in de buurt dus misschien gaat dat nog lukken... Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 19 december 2010 22:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Ies heeft ook kerstdiner gehad en ze ging super netjes.
Haar opgestoken, (neppe) oorbelletjes, maillot, tulle jurkje, zwarte laarsjes en bontje![]()
't Zag er echt zo grappig uit!
Stiemie een extra setje shoppen? Gewoon iets simpels maar feestelijks.
Ze hebben nu hele leuke (vind ik) maillots bij de Zeeman.
Glitter maillot met sterren, daarop een zwart simpel rokje of jurkje.
Klinkt feestelijk genoeg jaquote:Op zondag 19 december 2010 22:19 schreef Stiemie het volgende:
HuupIk heb dus gisteren een zwarte legging met zilver glitterrandje bij de Hema gekocht en zilveren pailletten-haarspeldjes om het wat op te vrolijken
![]()
En Esmee wil ik geen echt jurkje ofzo aandoen want dat vindt ze helemaal niks momenteel. Dus die doet haar kerst-jeans aan met een glitter-haarspeldje
oh das een goeiequote:Op zondag 19 december 2010 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
dames, geen kinderkleertjes,maar Wehkamp heeft 50
Dames, geen kinderkleertjes vooralsnog, maar Wehkamp heeft 50 % korting op de feestkleding! ook leuke positiejurken voor wehnag!
Slim, Miss! Staat 'r mooi ook, dat roze. Staat zacht zonder 'r flets te maken. Bij Lente hoef ik dat niet te proberen...quote:Op zondag 19 december 2010 20:55 schreef miss_sly het volgende:
Leuk jasje
En dat setje voor Noortje vind ik ook erg leuk
Kijk, zo kun je dus een bodywarmer ook in de winter dragen:
[ afbeelding ]
Dat laatste komt weer goed!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:15 schreef lily het volgende:
Leah wil haar mooie muts met bloem helaas niet opboehoe...en het staat net zo leuk
Ook de handschoenen flipt ze van en sinds kort trekt ze haar speldjes uit het haar (en dat laatste vind ik het ergste)
hihiquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:47 schreef huuphuup het volgende:
maar sinds een maand of 2 komt mn kleine tuttepoppeke zelf met speldjes en strikjes aanzetten die ik dan in dr haartjes moet doenen ze staat pas weer op als ik roep ooooh wat ben je mooooooi!
![]()
![]()
![]()
Ik kan niet vinden hoe ik de bestelnummers op de site kan invoeren zodat ik de plaatjes erbij kan zoeken... Het zijn 13 stuks, ik heb gelogenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
je moet echte eens rond zessen kijken Poppejans; is zeker een ochtend vroeg opstaan waard
en Orea; jeeeee; das pas veeeeeel! mag ik vragen wat je gescoord hebt?
ik was al heel blij met mijn score: zonder kortingscode oid:
4 vesten, 1 broek, 3 shirtjes, en 1 jurk voor bijna 50 euro.
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:46 schreef Sorbootje het volgende:
Precies, deze maillot is ook van DPAM. En de kwaliteit is ook gewoon zo mooi. Ik word er bijna emotioneel van
Ik heb 'm ook extra zorgvuldig in de envelop gedaan, ik wist gewoon hoe blij je er mee zou zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:46 schreef Sorbootje het volgende:
Precies, deze maillot is ook van DPAM. En de kwaliteit is ook gewoon zo mooi. Ik word er bijna emotioneel van
ik ook nietquote:Op woensdag 22 december 2010 12:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik doe ook niet aan kerstoutfits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |