abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89880494
Thijs heeft de Noppies tuinbroek ook, ik vond hem zo gaaf dat Laura er een voor me heeft gekocht van marktplaats O+ Ik krijg hem morgen. Hoop zo dat Rienk hem past! :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_89885410
Twinkly die een ware tuinbroek hype in gang zet :D Het was inderdaad eenb HEEL leuk broekje, ook echt een leuk soort lekker voelend spijkerstofje
en Niels mt86 van boven? :o dan moet ik die maat ook eens uit de kast halen en proberen hier, Wolf is echt een stuk boller en dacht dat 80 nog wel kon.

Voor eventjes buiten kunnen schoentjes toch best Sorbootje? Neem aan dat ze geen kilometers loopt :P dus zal ze daar vast geen last van krijgen aan voeten/rug.
Dr Visser= van Scapino. Die ouderwets ogende schoentjes die ik hier ooit poste hebben ze nog steeds (met die stiksels) en ik wil ze :9~ O+ O+ O+ maar om nou zomaar schoentjes te kopen voor ''alvast''...
Sowieso meten ze bij een goede schoenenzaak toch niet alleen de lengte maar ook de breedte van een kindervoet toch?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89885553
Oja, ik heb vandaag 3 rib kleertjes gescoord bij de kirngloop. Een rode ribbroek,een donkergroene ribbroek en een bruine warme ribjas met schaapvacht voering aan de binnenkant
Schade:0,95 cent per broekje en 2,95 voor het jasje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89885811
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:56 schreef Orea het volgende:
Wow, dames van de DPAM bestelling, krijg net een mailtje that the order is shipped :o vet snel! _O_
Misschien is het er eind van de week al :o
Vaak is t er dan op woensdag of donderdag. Hoewel je misschien nu wel last hebt van TNT.
pi_89946803
Goedemorgen!

Deze in 't kader van tuinbroekjes zijn lief. Isabeau in 't tuinbroekje van Elin

En jullie hadden deze nog tegoed. Vanmorgen eindelijk het blutsbaby jurkje maar eens aangetrokken. Het is zo leuk!

Erg lelijke foto's, maar het gaat om het idee
pi_89946868
Staat haar weer geweldig O+

kom je zondag?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_89946869
Tuinbroekjes O+
Dat tuinbroekje staat Isabeau super leuk zeg, ik vind dat shirt eronder ook erg leuk erbij staan.

Dat jurkje is erg schattig, lijkt me leuk straks in de zomer als het ook wat korter zit O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89947506
Vlindur, ik heb je even een sms gestuurd. Tuurlijk kom ik zondag. :)

Twinkly, da's het fijne, het kan nog lang mee, want zo snel groeit Isabeautje niet :D En ik hou meer van lange dan van korte jurkjes. :)
pi_89951239
Dat blutsbaby jurkje is echt heel leuk. Ik heb er een meisjesjasje van, gekocht bij de bijenkorf nog voordat ik zwanger was. Hij is echt zo leuk...wit met appeltjes in een hele mooie kleur groen.
pi_89951531
Dat vraagt om een foto!
pi_89951701
Dat is niet zo simpel. Mijn krat met meisjeskleren staat op zolder bij mijn ouders. Ik zal van de week weleens op zoek.
pi_89951719
(Mika was met 17 weken een meisje volgens de echo mevrouw)
pi_89951779
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:28 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Vaak is t er dan op woensdag of donderdag. Hoewel je misschien nu wel last hebt van TNT.
Hij staat nog steeds op sorteren in Frankrijk, dus inderdaad op zijn vroegst vrijdag of misschien wel begin volgende week.. :)
pi_89955999
Dag van de gratis bezorging!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89956267
Dan krijgen we vast vanavond heel veel plaatjes van wat er allemaal ge-webshopt is vandaag *O*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_89956337
Ik heb alleen heel suf naamlabels besteld.
pi_89956626
Voor het kdv, Claudia?
Ik moet ze ook nog hebben geloof ik. Al vind ik het maar niks om zijn kleertjes toe te takelen met van die labels. :{
Waar heb je ze besteld?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89956750
Ja, voor het kinderdagverblijf. Dit is mijn manier om met mijn onmacht om te gaan: controle uitoefenen op zaken waar ik wel invloed op heb. :Y)

Ik heb een starterspakket besteld op www.goedgemerkt.nl. Het gaat om inplaklabels, instrijklabels en labels waarmee je inplaklabels in schoenen kunt plakken. Ik heb begrepen dat de instrijklabels prima verwijderbaar zijn als je kleertjes bijvoorbeeld wilt verkopen (dat beloven ze in ieder geval).
pi_89957081
Dag van de gratig bezorging? Wie wat waar? Heb ik weer onder mijn steen liggen suffen?

Ach, misschien maar beter ook. Heb nog een Zara én een DPAM bestelling lopen en een Zara winterjasje via MP gekocht.. 't Is wel even goed zo
pi_89957178
Ik heb helemaal geen labels of namen ofzo in Senna's kleren en schoentjes en slofjes. Heb er ook nog nooit een opmerking over gehad en we zijn nog niets kwijt.

Gratis bezorging? ik moet nodig nog even virtueel shoppen straks :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89958615
Labels lijken me wel handig omdat Ivan zoveel Hema- en H&M-kleding heeft. :') En voor in zijn jas vind ik het bijvoorbeeld wel fijn om zijn naam met mijn telefoonnummer te hebben staan. Het zal wel volstrekt onnodig en wat dramatisch van me zijn, maar ach. :+

Hoe deed je dat met afgekolfde flesjes, miss? Markeerde je die ook niet?
pi_89958674
Ow nee, het is zeker niet dramatisch, hoor. Ik vind het eerder nogal laks van mezelf dat ik het nog niet gedaan heb :')

Op de avent-bekers schreef ik met zwarte stift Senna's naam en op een stickertje zette ik hoeveel cc er in zat en van welke datum het was :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 15 december 2010 @ 14:50:46 #98
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89958725
In H&M kleding zit toch standaard een labeltje op naam op te schrijven of is dat niet meer?
Ik doe dat eigenlijk nooit (behalve bij jassen omdat ze er zoveel heeft)

En geen leuke winkels die gratis bezorgen zo te zien.
Heeft iemand een lijstje met alle winkels?
pi_89958731
Ik label ook niks. En er gaat nooit iets mis.
pi_89958750
Maar ik denk dat er wel een verschil bestaat tussen een kdv'tje in een dorp met 1000 inwoners of een kdv in Amsterdam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')