abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 21 december 2010 @ 14:43:20 #251
5428 crew  miss_sly
pi_90234637
Die zijn heel leuk, Orea :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 21 december 2010 @ 15:01:49 #252
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90235528
Jurkjes zijn van de babyafdeling, gaat tot 86/92 ofzo?
pi_90242333
Oh die Hema jurkjes zijn leuk zeg O+ O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90250469
De DPAM kleertjes zijn binnen! (thanks Keshet!)
En ze zijn LEUK!
pi_90250509
Vooral het zwempakje. Nu wil ik komend weekend zwemmen, maar dan is het stomme kerst
pi_90252949
Mijn dpam kleertjes zijn ook binnen! En ook mijn zwempakje is om op te vreten, en net nu is er natuurlijk 2 weken geen babyzwemmen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:31:57 #257
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90255840
o welke zwempakjes hebben jullie gekocht?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_90255904
Die groenblauwige met witte visjes en oranje streepjes en biesjes
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:35:26 #259
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90256088
o leuk zeg!! ik kan niet wachten op zomerzwembadfoto's! :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:47:46 #260
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_90256881
Echt zo debiel he, gewone post gaat nu, de week voor kerst!, dus blijkbaar sneller dan pakketpost. Ik ben blij dat jullie het allemaal binnenhebben! Ik hoop dat de pakketjes er morgen ook zijn.

Ik ben ook zo blij met Emma's nieuwe spulletjes! D'r jurkje is echt cool, maar ik ben juist vooral blij met een supersimpel shirtje:

Die vage vlekken aan de zijkant zijn hele schattige vogeltjes en de print is echt een flockprintje. En rood is blijkbaar Emma's kleur, 't staat haar erg goed!
A grand adventure has begun.
pi_90276566
Heb je dat rokje al gekocht snoopy?
Ik heb hem net besteld bij de h&m, met nog een paar dingen..zucht
pi_90276577
Leuk shirtje Keshet!

Heb vanmorgen het korte spijkerbroekje geprobeerd, maar die is nog veel te groot voor dat kleine kippekontje van Isabeau. De maillot zit als gegoten en heeft echt precies de tint oud-roze waar ik al tijden naar zocht. Ge-wel-dig!
pi_90277088
Haha, hoe blij kun je zijn met een maillot! O+

Ko zijn Zeeman broekje in een maat kleiner en in het grijs zit ook als gegoten! Ik ben er blij mee!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90277125
Heel blij! Want als ik iets irritant vindt is het een outfit die helemaal leuk is, maar waar je nèt niet de juiste kleur maillot bij hebt. Da's een ernstig probleem hoor, moet je niet onderschatten! ;)
pi_90277203
Oh, maar ik vind het juist heerlijk voor je, begrijp me niet verkeerd! Ik kan het me helemaal indenken.
Zoiets heb ik met sokken voor Ko. Ik kan hier nooit geen leuke sokken vinden. Alleen de sokken van DPAM kunnen door de beugel. :')
pi_90277225
Precies, deze maillot is ook van DPAM. En de kwaliteit is ook gewoon zo mooi. Ik word er bijna emotioneel van :')
pi_90277252
Haha, wij begrijpen elkaar!
pi_90277402
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:46 schreef Sorbootje het volgende:
Precies, deze maillot is ook van DPAM. En de kwaliteit is ook gewoon zo mooi. Ik word er bijna emotioneel van :')
_O- :D O+

Leuk shirt Keshet!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90278208
Pepijn heeft eindelijk een fatsoenlijk passende broek aan!!!!
Meestal past hij in de breedte bij zijn billen 2x in alle broeken.

Merk Tumble & Dry

En hun webshop had nu 50% korting :D
Ik ben zo blij dat Pepijn eindelijk in peutermaten past, qua broeken.

Mooi wat uitbreiding van de garderobe besteld.
Oa deze

woensdag 22 december 2010 @ 10:33:48 #270
265732 Keshet
pi_90278504
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 09:46 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb 'm ook extra zorgvuldig in de envelop gedaan, ik wist gewoon hoe blij je er mee zou zijn.
Vooral omdat je geen flauw idee meer had welke kleur je nou ook alweer besteld had. _O-

Piglet, leuke spullekes! Fijn dat Pepijn in de peutermaten past! *O*
pi_90278738
Nee klopt, ik wist dat het een érg mooie kleur was, maar ik wist niet meer welke, omdat ik meerdere mooi vond, maar van mezelf maar één mocht kopen :D
  woensdag 22 december 2010 @ 10:46:59 #272
265732 Keshet
pi_90278964
Ik heb hulp nodig!

Situatie:
Maillots in maatje 56 zitten prima om de benen maar worden te kort
Maillots in maatje 62 slobberen om de benen maar zijn qua lengte precies goed.

Opties:
1. Emma op een McDonalds ofzo dieet zetten om spekkies te kweken op d'r benen.
2. Maillots in maatje 62 in de droger stoppen met als risico dat ze te kort worden
3. De situatie accepteren.
4. ?
pi_90279018
4. een ander merk maillots proberen??
pi_90279026
5. bij de hema of waar dan ook legging maillots kopen, dus dik en zonder voetjes...
  woensdag 22 december 2010 @ 10:55:34 #275
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90279227
Ik weet wel een merk (niet uit m'n hoofd trouwens, dan moet ik vanavond even kijken op het labeltje)
Maar da's wel 17,95 per maillotje :')
pi_90279376
Ja leggings, wilde ik ook voorstellen. Imps en Elfs heeft mooie!
  woensdag 22 december 2010 @ 11:06:50 #277
265732 Keshet
pi_90279544
Leggings slobberen ook allemaal. :'( Nou ja, de merken die ik tot nu toe heb geprobeerd. Ach, ik vind vast wel een keer iets wat wel past. En anders knip ik de voeten van de maillots in 56 eraf ofzo. :D

Enne, 18 euro per maillot is me iets te veel hoor SC. :D
pi_90279682
Ik heb nog een legging in maat 56 van imps en elfs die echt heel mooi smal is. Isabeau is ook een spillepootje. Die mag je wel van me hebben, moet ik wel even goed zoeken. Of denk je dat die te klein zal zijn?
pi_90279719
Hij is antraciet, misschien niet echt pippi genoeg voor Emma?
pi_90279794
Keshet, ik zou zeker eens proberen wat een rondje droger doet. Ik gooi hier alle maillots in de droger. Zo duur is een gewoon maillotje niet, je kunt je geen buil vallen eigenlijk toch?
pi_90279853
En ik heb net besloten.... Ik wil graag meedoen met de volgende Dpambestelling. In de volgende maat heb ik weinig liggen en ik kan ook niet veel leuks vinden tot nu toe, dus ik zou graag eens meedoen. Al is het maar voor de sokken waar Oeke het over heeft en de perfecte maillots van Sorbo. O+
  woensdag 22 december 2010 @ 11:47:46 #282
265732 Keshet
pi_90281379
Sorbo, wat lief! Ik heb geen idee of 't nog past, volgens mij is ze nu 65 centimeter dus qua lengte zou het krap kunnen worden. Maar, als 't niet past dan stuur ik 'm terug ofzo? Wil je 'm sowieso niet bewaren voor je schoonzusje?
Enne, niet pippi genoeg voor Emma? Ze draagt juist vaak hele effen dingen. :D Vooral ook omdat ik echt een kneus ben in combineren. :')

Groofs, daar heb je gelijk in hoor. Als er 1 maillot verloren gaat is er echt geen man overboord!
Leuk dat je misschien ook iets van dpam wilt bestellen! Ik denk dat ze daar veel hebben wat jouw smaak is!

Hebben jullie de kerstoutfits voor de kids al helemaal klaar?

Emma krijgt dit jurkje aan:

Gelukkig is D. zo lief geweest om een soort gewei voor d'r te kopen. Dat staat er vast mooi bij. >:O
pi_90281651
Ik stuur hem wel naar je toe. en als mijn schoonzus een meisje krijgt, krijgt ze toch al véél meer kleren dan goed voor iemand is. :')

Als je je adres nog even pm't dan ga ik zoeken en sturen. En als ie te klein is zie ik hem wel weer verschijnen, dan gaat ie alsnog in de doos voor schoonzuslief
pi_90281716
Dat jurkje is leuk trouwens! Isabeau heeft deze voor de kerst, ook van Zara

pi_90281824
Willen jullie mij dan aub even waarschuwen, en tegen die tijd ook even een linkje doorgeven zodat ik weet waar ik kan gaan bestellen.
pi_90281830
Ehm, uitzoeken bedoel ik.
  woensdag 22 december 2010 @ 11:58:45 #287
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_90281857
Wij doen niet aan kerstoutfits haha

Wel hele lieve jurkjes hoor O+ Vind grijs niet Noortje d'r kleur helaa

Hier trouwens de muts en sjaal in actie
pi_90281921
Oooh waarom kijk ik nou toch weer in die verdraaide zara webshop :(

Je ziet het niet direct, maar hier staat Isabeau op:
pi_90281957
Ik zie het, ik zie het! Er staat Isabeau op.

Doe mij eens de link van die zarashopsite.

Ik doe ook niet aan kerstoutfits, mijn zoon had niet eens een verjaardagsoutfit :') .
  woensdag 22 december 2010 @ 12:03:07 #290
265732 Keshet
pi_90282042
Links onderin, in de voering staat het toch Sorbo? En 't is echt zo, want ik zag dat jurkje vanochtend en moest meteen aan je denken. :D

Ik vind Noortjes muts en sjaal echt leuk Becky! Is ze al weer een beetje opgeknapt trouwens? Volgens mij groeit ze ook goed he! Wat fijn!
pi_90282065
ow, die is leuk O+ volgens mij zou die Senna ook goed staan :Y

Senna's kerstjurk ligt nog bij Orea -O- nou heeft het arme kind echt verder niets leuks in de kast hangen, uiteraard, dus dat wordt afzien :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90283329
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik doe ook niet aan kerstoutfits
ik ook niet

Leah heeft wel een verjaardagsoutfit, althans...ik heb het antraciet name-it rokje en een wit shirtje met polkadots voor vandaag bewaard als zijnde verjaardagsoutfit.

wat zitten jurkjes en rokjes toch stom als je kind niet loopt of staat -O-
pi_90283696
Ik heb dat jurkje ook niet voor de kerst gekocht hoor! Maar het leek me wel een leuk moment om hem maar eens uit de kast te trekken.

En Lily, ik vind dat wel meevallen, maar het staat wel veel leuker als ze staan en lopen idd.
pi_90289484
Heel gave muts en sjaal, becky! Zoet op een niet-tuttige manier, maar juist strak en eenvoudig. Ik vind het alleen jammer dat ze wat 'verloren' raken door de combinatie met het felle roze, maar je geeft zelf al aan niet van grijs te houden voor Noortje.

Leuk spullen allemaal van de Zara! Ivan en zijn zusje hebben echt niks nodig, dus ik ga niet kijken. Ik koop alleen heel soms als ik toch een bestelling plaats bijvoorbeeld een broekje erbij in een maat waar Ivan nog niet in zit. Dat scheelt weer toekomstige aankoopstress.

Oh, en Ivan heeft geen kerstoutfit. Waarschijnlijk ligt het verkeer toch plat met kerst en gaat het feest niet door. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90290413
oh dat jurkje is leuk zeg!! O+

Kerstoutfit meh. B. wilde heel graag dat ze dat ene jurkje aan krijgt wat Lily en Orea ook hebben, die donkerblauwe, die vindt hij schattig staan. Mij best, ik stop nog wel wat extra's in mn tas. We gaan naar een of ander wokgebeuren dus het zou zomaar best wel warm kunnen zijn.
En kerst met mijn ouders is een kerstontbijt, daar heb ik helemaal nog niet over nagedacht eigenlijk wat ze dan aan moet :D waarschijnlijk een hema-jurkje ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90290675
Dilemma's, dilemma's :+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90290793
bedoel je die donkerblauwe die Isabeau ook heeft? Met die witte hartjes en dat vogeltje Huup? Die's lief! Maar trekt wel heel veel stof aan.

Op zich zou ik ook eens kunnen stofzuigen natuurlijk. Maar goed, ik weet niet hoe goed ze stofzuigen in zo'n wokding :P
pi_90291549
ja die bedoel ik, oh heb ik hier geen last van gehad, met het stof gebeuren?
En ik ben niet echt een schoonmaakwonder, zacht uitgedrukt :')

Achja, eigenlijk maakt het mij heel weinig uit wat ze aankrijgt, maar als B. graag dat jurkje heeft, prima.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90291605
Ach ja, al trek je haar een vuilniszak aan, 't blijft een lekker ding!
  woensdag 22 december 2010 @ 15:25:43 #300
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90291624
Ik heb bij H&M online geshopt, al een paar weken om een jasje heen gedraaid en nu toch gekocht.
Maat 68 voor volgende winter, in maxi-cosi en de kinderwagenbak en ook in de draagdoek zit het vast comfortabel om ons ukje heen...

En ook nog een barbapapa broekje, met allemaal poppetjes en een grijze bovenboord en onderboord.
Maat 62, dus die kan na de zomer in gebruik worden genomen.

En een positieshirt voor ondergetekende.
Eindelijk meer dan een ding kunnen bestellen, iedere keer was alles al weg als ik ging kijken bij de sale...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')