Dat laatste komt weer goed!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:15 schreef lily het volgende:
Leah wil haar mooie muts met bloem helaas niet opboehoe...en het staat net zo leuk
Ook de handschoenen flipt ze van en sinds kort trekt ze haar speldjes uit het haar (en dat laatste vind ik het ergste)
hihiquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:47 schreef huuphuup het volgende:
maar sinds een maand of 2 komt mn kleine tuttepoppeke zelf met speldjes en strikjes aanzetten die ik dan in dr haartjes moet doenen ze staat pas weer op als ik roep ooooh wat ben je mooooooi!
![]()
![]()
![]()
Ik kan niet vinden hoe ik de bestelnummers op de site kan invoeren zodat ik de plaatjes erbij kan zoeken... Het zijn 13 stuks, ik heb gelogenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
je moet echte eens rond zessen kijken Poppejans; is zeker een ochtend vroeg opstaan waard
en Orea; jeeeee; das pas veeeeeel! mag ik vragen wat je gescoord hebt?
ik was al heel blij met mijn score: zonder kortingscode oid:
4 vesten, 1 broek, 3 shirtjes, en 1 jurk voor bijna 50 euro.
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:46 schreef Sorbootje het volgende:
Precies, deze maillot is ook van DPAM. En de kwaliteit is ook gewoon zo mooi. Ik word er bijna emotioneel van
Ik heb 'm ook extra zorgvuldig in de envelop gedaan, ik wist gewoon hoe blij je er mee zou zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:46 schreef Sorbootje het volgende:
Precies, deze maillot is ook van DPAM. En de kwaliteit is ook gewoon zo mooi. Ik word er bijna emotioneel van
ik ook nietquote:Op woensdag 22 december 2010 12:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik doe ook niet aan kerstoutfits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |