abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89626737
Vorige deel: Kinderkleertjes deel 39

Ko nog eens in zijn Jean Paul Gaultierlook:

Mijn laatste post, als antwoord op BE's leuke streepjesbroek:
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:00 schreef oeke het volgende:
Haha, BE, ik dacht ook wel dat je iets dergelijks bedoelde. Ik houd zelf erg van streepjesbroeken, maar dan verticale streepjes en niet op een legging. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:02:17 #2
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89626762
quote:
Ik ben ook totaal verliefd op ze trouwens als ze de (hier totaal verguisde) sesamstraat truien aan hebben. :@ :Y O+ Sasha heeft Kermit en Oscar heeft Elmo, echt zo lief! :Y maar dat durf ik dus amper meer hardop te zeggen :o :D
Zo stond ik dus net de (echt afschuwelijke) Star Wars trui op te vouwen en moest ik denken aan alles wat ik echt nóóit zou kopen. :') Maar als ik dan denk aan het blije snoetje van mijn kind weet ik weer waarom ik het nu wel doe. O+ Echt, die eigen smaak. Maar ik hecht er echt sterk aan dat ze dicht bij zichzelf blijven, dus koop ik wat zij leuk vinden, ook al zie ik dat anders.

Eerlijk, er zijn dingen die er écht niet komen. Schoenen met lampjes bijvoorbeeld. :@ maar over het algemeen kleden de jongens zich naar hun eigen smaak.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_89627138
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Zo stond ik dus net de (echt afschuwelijke) Star Wars trui op te vouwen en moest ik denken aan alles wat ik echt nóóit zou kopen. :') Maar als ik dan denk aan het blije snoetje van mijn kind weet ik weer waarom ik het nu wel doe. O+ Echt, die eigen smaak. Maar ik hecht er echt sterk aan dat ze dicht bij zichzelf blijven, dus koop ik wat zij leuk vinden, ook al zie ik dat anders.

Eerlijk, er zijn dingen die er écht niet komen. Schoenen met lampjes bijvoorbeeld. :@ maar over het algemeen kleden de jongens zich naar hun eigen smaak.
O+
wil je me adopteren? :P

Er zijn een paar dingen die ik uit alle macht zal proberen te weren :@ winnie is daar 1 van :')
en zolang ze zelf nog geen keus aangeeft koop ik wat ík mooi vind :P maar t lijkt me wel leuk als ze strakjes haar eigen smaak gaat ontwikkelen enzo O+

hoewel ik wel weer zoiets heb van mja zolang ik betaal is mijn stem doorslaggevend :P maar mij kennende zal dat vooral op kwaliteit hangen en op dingen die ik écht lelijk vind en niet wil kopen. Verder zal het allemaal wel.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89627271
Ik vind dat broekje van Ko geweldig!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89627314
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:

Ik ben zo iemand die schoenen met lampjes zelf ook wel weer cool vindt. :Y) Er is niet veel wat ik echt zou proberen te weren, maar opdrukken die er goedkoop uitzien vind ik wel héél vreselijk.
pi_89627444
De meeste Winnie's vind ik ook vreselijk, maar deze is zo lekker(warm) dat Rienk hem op luierdagen echt wel aankrijgt O+

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_89627472
Ik vind het juist een super schattige outfit die Kobus daar aanheeft Oeke O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:26:31 #8
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89627553
ik vind schoenen met lampjes dus goedkoop uitzien. :@

Nou ja, ik heb ook heus strijd hoor. En ik moet me meer dan eens over mijzelf heen zetten. Want dan staat iets zo leuk en dan willen ze het niet aan. }:|
Maar plastic voetbalschoenen met asymetrische veter in groen/paars? ik háát ze. Maar mijn zoon zeker niet.
Gelukkig vonden we een compromis. Maar anders had ik die gekocht. dán maar stinkende voeten

En ik deel je aversie tegen prints. goedkope dan. Star Wars dus. ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_89627748
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:26 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind schoenen met lampjes dus goedkoop uitzien. :@

Nou ja, ik heb ook heus strijd hoor. En ik moet me meer dan eens over mijzelf heen zetten. Want dan staat iets zo leuk en dan willen ze het niet aan. }:|
Maar plastic voetbalschoenen met asymetrische veter in groen/paars? ik háát ze. Maar mijn zoon zeker niet.
Gelukkig vonden we een compromis. Maar anders had ik die gekocht. dán maar stinkende voeten

En ik deel je aversie tegen prints. goedkope dan. Star Wars dus. ;)
hihi ach, straks krijgt je oudste vast een vriendin O+ :+ en dan mág je niet eens meer zn kleding uitzoeken, dat doet zij dan :D ben benieuwd of ie dan ineens wel aantrekt waar jij hem eerder niet in kreeg.

En ik ben gewoon een meut met kleding. Ik vind heel veel leuk en ook heel veel niet. En soms hangt het op de kleur van een stikseltje of zoiets non-issue-achtigs :') en om het lekker overzichtelijk te houden verander ik ook nog eens meer dan eens van mening :Y)
goh ik ben zo makkelijk in de omgang :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89627890
hier ook geen winnie hoor. Maar wel sesamstraat, dat vind ik dan weer wel leuk. Maar dat komt volgens mij ook door dekleuren van sesamstraat, dat is wat harder ofzo.
En die trui van Rienk vind ik dan weer een van de weinige pooh dingen die wel gaan.
Driekus heeft helemaal niet van die truien. Hoogstens wat vestjes. Maar goed, hij lijkt het niet koud te hebben, dus zal wel prima zijn, toch?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89627897
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:31 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hihi ach, straks krijgt je oudste vast een vriendin O+ :+ en dan mág je niet eens meer zn kleding uitzoeken, dat doet zij dan :D
_O-

Herkenbaar! En sindsdien loopt 'ie er veel beter bij. :7
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:36:23 #12
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89627935
Nou, met babykleding kon dat wat makkelijker vind ik. Maar vanaf maat 92 veranderen de dingen ineens zo. Naveltruitjes voor meisjes :? en skaters en ander gedoe voor jongens. ik ben al blij als ik wat normaals heb dat ook nog betaalbaar is.
Zo heb ik lang een liefde voor Jottum gehad. Maar niet te betalen zeg! En nu vinden de jongens het niet meer leuk. Ik heb een van dat merk een wollen broek die al 6 jaar mee gaat! :o dus het is wel goeiekoop zeg maar.
pi_89627988
Ik besefte van de week trouwens dat ik ooit twee paar sokken heb gekocht om in 4vwo tijdens een uitje aan te trekken (wandelen in de bergen van Oostenrijk) en die sokken heb ik nog steeds wekelijks aan! Ze vertonen geen tekenen van slijtage. Ongelooflijk.
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:39:46 #14
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89628061
http://www.jottum.com/collection_jquery.php

Ze hebben geen jongenscollectie meer :o
pi_89628383
Vlindur! Had je dat niet gewoon kunnen zeggen toen ik je dat winnie (of was het teigetje) pakje gaf? :P Rienk had toen zo'n bruin ding aan met winnie (of teigetje) erop en ik dacht dat je het leuk vond (en ik wilde ervan af :P )
pi_89628926
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:48 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur! Had je dat niet gewoon kunnen zeggen toen ik je dat winnie (of was het teigetje) pakje gaf? :P Rienk had toen zo'n bruin ding aan met winnie (of teigetje) erop en ik dacht dat je het leuk vond (en ik wilde ervan af :P )
Hij heeft hem 1 keer aangehad, een seconde of 20. Vre-se-lijk.. :@
Durfde het niet te zeggen. Wil je het terug? :P

Dat was toen het pakje, maar die vind ik nog steeds briljant O+ Daar staat teigetje op de achterkant O+

Isabeau toen O+
  dinsdag 7 december 2010 @ 13:13:07 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89629270
:D _O- 'ik durfde het niet te zeggen'. _O- :D
pi_89629546
Hier ook een ernstige boycot van Winnie en zijn maatjes :r Ik heb tijdens de zwangerschap almaar geroepen: Geeeeeen Winnie the Pooh, dat steek ik in de fik! Ik weet het niet, heb zo'n aversie tegen dat beestje. Gelukkig maar dat smaken verschillen.
Schoenen met lampjes kom ik gelukkig onderuit, met mijn twee meiden, al heeft de oudste ooit nog geprobeerd van die sportschoen-plastic-fantastic met prinsessen der op te krijgen, gelukkig kunnen keren.
pi_89629678
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
:D
dat hahahha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89629708
Ik heb een echte aversie tegen woezel en pip :r

Maar Rienk heeft een blokkentoren gekregen (van iemand die niet wist dat ik het vreselijk vond) en die vind ik dan nog wel leuk. Maar als die andere zooi. Nee bedankt. *gruwel*
pi_89629864
Ik houd ook niet van Winnie de Pooh, maar ik vind de reacties hier wel overdreven. De dag na de bevalling kregen we een Winnieknuffel van mijn moeder. Dan ga ik echt niet roepen dat ik daar het liefst de fik insteek. En de pakjes van Rienk zou ik Ivan ook gerust aantrekken! Ik zou ze zelf niet kopen, maar dat is iets anders.
pi_89630010
Teigetje hebben wij ook gekregen en die ligt hier gewoon. Net als slabbertjes. Maar zelf kopen gaat me te ver, dat doe ik dan weer niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator dinsdag 7 december 2010 @ 13:40:23 #23
5428 crew  miss_sly
pi_89630228
Ik hou ook neit van al die opdruk van figuurtjes, en zal het zelf niet gauw kopen, denk ik. Winnie en consorten hebben we volgens mij ook niet.

oeke, ik vind dat een schattige outfit van Ko O+

over zelf kiezen: als ze straks zelf mee wil beslissen, probeer ik er zo lang mogelijk voor te zorgen dat we ergens gaan winkelen waar ze kleding verkopen die ik OK vind :P

maar kiezen doet ze nu ook al. Haar schoentjes en laarsjes staan in haar kamertje en als we weggaan, dan zeg ik: ga maar schoentjes of laarsjes pakken, en dankomt ze terug met het paar dat ze dan aan wil :D En echt niet altijd dezelfde, dus ze lijkt er over na te denken :')
Laatst had ze haar zilveren laarsjes gekozen en had schaap die aangedaan, terwijl ik in de badkamer bezig was, kwam ze ze heel trots showen :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89630547
Whahaha Vlindur! Ik heb toen geloof ik wel dertig keer gezegd dat je het moest zeggen als je het niks vond. :D Ik vond het ook vreselijk... maar ja, ik kende je toen nog amper. Hahaha MUTS

Woezel en pip heb ik ook niks mee en toch is het woezel en pip muziekdoosje het enige waar Isabeau gegarandeerd altijd van in slaap valt als niks werkt :D
pi_89630581
Ik neem alles aan :') en ik zeg eigenlijk nergens van dat ik het lelijk vindt of weet ik het. Ik voel me dan gelijk zo'n ondankbare sloeber. :P
Nou hebben we ook geen echte winnie dingen gekregen, dat scheelt. Alleen doorschuivers maar dat zit dan in een grote doos waar je sowieso een selectie in maakt zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89630638
Oh maar Huup, je mocht het gerust zeggen hoor, van dat bruine jurkje! (hoewel ik die zelf wél heel lief vond) :P
pi_89630672
Schattig trouwens van Senna. Klein eigengereid dametje <3
pi_89630881
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:50 schreef Sorbootje het volgende:
Oh maar Huup, je mocht het gerust zeggen hoor, van dat bruine jurkje! (hoewel ik die zelf wél heel lief vond) :P
oh dit is het moment hè? :+
nee die vind ik wél heel erg leuk O+ B. ook trouwens!

ik vind t straks zo leuk dat mn meiske2 een boel dingetjes heeft die van fokkindjes zijn geweest. Zo staan hier ook winterlaarsjes die van Leah waren te wachten tot ik ze eindelijk in gebruik mag nemen :9 O+ en er ligt een rompertje van Tico (of nja, eigk van Leyla :+ ) in de ziekenhuistas klaar enzo.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89631253
heeft iemand nog aapie laarsjes in de aanbieding (maat S)?

edit:
die winterlaarsjes van Leah O+ die stonden zo schattig met die kleine beentjes erin
pi_89631348
Ik heb net twee jurkjes voor Leah besteld, ik mail ze naar manlief, zegt ie: gaat ze bij de Amish?
pi_89631404
Dodelijke opmerking Lily :D Maar nu ben ik wel benieuwd naar de jurkjes!

Enneh Huup, gelukkig! Ik was zo verliefd op dat jurkje en ik wist dat jij ook van bruin houdt...
pi_89631418
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:09 schreef lily het volgende:
Ik heb net twee jurkjes voor Leah besteld, ik mail ze naar manlief, zegt ie: gaat ze bij de Amish?
_O- hahahaha
lekker ding, wat moet je daar nou weer mee :D

plaatjes? :9

de laarsjes staan hier op het plankje bij de commode mooi te zijn, kan ik af en toe kijken O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89631484

pi_89631563
Oh die vind ik wel leuk hoor, maar ik denk dat je ze echt aan moet zien. Die bovenste vind ik het leukst denk ik
pi_89631632
Die bovenste kost maar 3,95 (is afgeprijsd). Is wel acryl..
pi_89631661
Zo da's echt niet duur!
pi_89631939
:o zo weinig? damn...

ik vind ze érg leuk Lily! helemaal niet Amish :D haha ik had van die gewaden verwacht met een keurig kantje erop ofzo :+
Ik denk dat je man een beetje hetzelfde heeft als wat B. heeft, hij 'ziet' het pas als ze het daadwerkelijk aan heeft zeg maar :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89632306
Bovenste heb ik ook (uiteraard) én in het roze.. Knoopjes lagen er wel snel af..

En kijk eens, mijn eigen jongetje O+ :D

pi_89632738
Oh Orea, wat gaaf! :Y Kan prima! O+

Sorboo, precies! Omdat ik je ook net kende durfde ik geen nee te zeggen. Nu wel hoor ;)

En Lily, die jurkjes zijn leuk :Y
pi_89632886
Hahaha truusje
pi_89632893
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:32 schreef Orea het volgende:
Bovenste heb ik ook (uiteraard) én in het roze.. Knoopjes lagen er wel snel af..
[ afbeelding ]
ow, das minder...van die knoopjes (en gevaarlijk)

maar wel leuk jurkje :Y
pi_89634318
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
_O- geweldig!

Ik heb 2 jurkjes gevonden *O*

En die alvast voor de zomer (scheelde 3 euro in verzenkosten en hij was maar 9 euro :@ )
pi_89636758
leuk stiemie!
haha ik probeer ook altijd de max uit mn verzendkosten te halen :P

Lily ik vond dat eerste jurkje zo leuk dat k em ook besteld heb voor Amélie :@ :')
samen met wat ander spul nog. Wat goedkoop zeg op t moment daar :o

die voor de buikbeeb voor t voorjaar

en deze voor de zomer

En die donkerblauwe met dat vogeltje en deze voor Amélie:
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 7 december 2010 @ 16:56:54 #44
5428 crew  miss_sly
pi_89637959
Ik heb ook even snel een winkelmandje gevuld :D Voornamelijk met shirtjes, want de meeste shirtjes van Senna beginnen toch echt wat krap en vooral kort te worden. Komt er net nog zo'n stukje romper onderuit, vind ik toch minder mooi. Dus dan maar mt 86? Kan ze er tenminste even tegen :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89638892
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 16:27 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
die is leuk!
pi_89638967
Ik had 8 stuks.

twee hoodies en een longsleeve voor oudste.
twee jurkjes, een rokje en een longsleeve voor Leah
handschoenen voor oudste

72 euro
pi_89640063
Leuke jurkjes <3 Ik vind die eerste van Lily en de eerste van Huup het leukste.
Voor Niels kan ik niets vinden op die site helaas. Wel een paar leuke truien en vesten, maar die heeft hij niet nodig.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_89640325
Huup dat onderste jurkje heeft Linde ook en dan in donkerblauw/wit. Is haar lievelingsjurk O+
pi_89643348
Deze heb ik ook gekocht in maat 152 voor 7,95 euro (van Dirkje). Dat turquoise stukje is een beetje jammer eigenlijk.

en deze voor 14,95

De keuze was beperkt in maat 152, ben benieuwd of die laatste wat is. De kleur is in ieder geval al goed. Staat mooi bij zijn ogen.
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:51:50 #50
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_89648734
Mrien: Het shirtje past gewoon al :D O+

[ Bericht 51% gewijzigd door Marlinde op 07-12-2010 21:58:42 (en weer weg) ]
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties