quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:00 schreef oeke het volgende:
Haha, BE, ik dacht ook wel dat je iets dergelijks bedoelde. Ik houd zelf erg van streepjesbroeken, maar dan verticale streepjes en niet op een legging.
Zo stond ik dus net de (echt afschuwelijke) Star Wars trui op te vouwen en moest ik denken aan alles wat ik echt nóóit zou kopen.quote:Ik ben ook totaal verliefd op ze trouwens als ze de (hier totaal verguisde) sesamstraat truien aan hebben.![]()
![]()
Sasha heeft Kermit en Oscar heeft Elmo, echt zo lief!
maar dat durf ik dus amper meer hardop te zeggen
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo stond ik dus net de (echt afschuwelijke) Star Wars trui op te vouwen en moest ik denken aan alles wat ik echt nóóit zou kopen.Maar als ik dan denk aan het blije snoetje van mijn kind weet ik weer waarom ik het nu wel doe.
Echt, die eigen smaak. Maar ik hecht er echt sterk aan dat ze dicht bij zichzelf blijven, dus koop ik wat zij leuk vinden, ook al zie ik dat anders.
Eerlijk, er zijn dingen die er écht niet komen. Schoenen met lampjes bijvoorbeeld.maar over het algemeen kleden de jongens zich naar hun eigen smaak.
Ik ben zo iemand die schoenen met lampjes zelf ook wel weer cool vindt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Eerlijk, er zijn dingen die er écht niet komen. Schoenen met lampjes bijvoorbeeld.maar over het algemeen kleden de jongens zich naar hun eigen smaak.
hihi ach, straks krijgt je oudste vast een vriendinquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:26 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind schoenen met lampjes dus goedkoop uitzien.![]()
Nou ja, ik heb ook heus strijd hoor. En ik moet me meer dan eens over mijzelf heen zetten. Want dan staat iets zo leuk en dan willen ze het niet aan.![]()
Maar plastic voetbalschoenen met asymetrische veter in groen/paars? ik háát ze. Maar mijn zoon zeker niet.
Gelukkig vonden we een compromis. Maar anders had ik die gekocht. dán maar stinkende voeten
En ik deel je aversie tegen prints. goedkope dan. Star Wars dus.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hihi ach, straks krijgt je oudste vast een vriendin![]()
en dan mág je niet eens meer zn kleding uitzoeken, dat doet zij dan
![]()
Hij heeft hem 1 keer aangehad, een seconde of 20. Vre-se-lijk..quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:48 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur! Had je dat niet gewoon kunnen zeggen toen ik je dat winnie (of was het teigetje) pakje gaf?Rienk had toen zo'n bruin ding aan met winnie (of teigetje) erop en ik dacht dat je het leuk vond (en ik wilde ervan af
)
oh dit is het moment hè?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:50 schreef Sorbootje het volgende:
Oh maar Huup, je mocht het gerust zeggen hoor, van dat bruine jurkje! (hoewel ik die zelf wél heel lief vond)
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:09 schreef lily het volgende:
Ik heb net twee jurkjes voor Leah besteld, ik mail ze naar manlief, zegt ie: gaat ze bij de Amish?
ow, das minder...van die knoopjes (en gevaarlijk)quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:32 schreef Orea het volgende:
Bovenste heb ik ook (uiteraard) én in het roze.. Knoopjes lagen er wel snel af..
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |