abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89970735
Is het echt al binnen? :o Dat is echt snel! *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89971031
:Y echt mega snel :D
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 21:31:35 #153
7074 moussy
kuttekop
pi_89976461
Meh.. en wie sloopt even de rits van zijn jas onderweg naar het zwembad om 16:45.. juist ja Cas }:| Gewoon de hele sluiting van zn rits doormidden :o Afgeslagen richting 2dehands winkel, normaal heeft ie 2 winterjassen, nu dus niet }:| daar ff snel een jas met dons kunnen scoren voor 2,50 :D _O-
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 15 december 2010 @ 22:37:38 #154
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_89980576
Moussy, snel gefixt!

Oh nog anderhalve week...... dan ga ik helemaal los in France, na de Kerst is daar de sale vast wel begonnen *O* *O* *O*

Wat een ontzettend schattig pakje Orea! Geloof niet dat het Noortje haar kleuren zijn maar het staat Leia super.
pi_89981694
Ik zou trouwens niet voor de bergstein laarsjes gaan. Bij ons kdv krijgen kinderen die standaard bij hun geboorte geloof ik. Elke week zijn er wel weer laarsjes door een verkeerde meegenomen omdat ze allemaal zo op elkaar lijken. Wij hebben laarsjes die eens bij Dirk van den broek in de aanbieding waren. Rode met lieveheersbeestjes O+

En ik label vrijwel alles. Jassen, sjaals, schoenen, fles, poederbakje etc. Er zijn dagelijks maar 24 kindjes bij onze opvang, maar ze vinden het erg leuk om elkaars spullen te "lenen". Maakt het voor de leidsters ook wat makkelijker met die labels
  woensdag 15 december 2010 @ 23:04:34 #156
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_89982010
Hier alleen de fles en de poederbakjes gelabeld. Leek me wel handig. En de melkvrije boter.
Tig labels over dus
*iemand hebben ;) *
pi_89982430
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef becky27 het volgende:
Hier alleen de fles en de poederbakjes gelabeld. Leek me wel handig. En de melkvrije boter.
Tig labels over dus
*iemand hebben ;) *
Joh die kan je straks plakken op de zandbakspulletjes, loopfiets, tube creme die meegaat naar de kinderopvang, boekje van het cb etc... ;)
pi_89988378
Mijn Zara pakketje is bezorgd............ bij de overbuurvrouw.

En die is er niet }:|

Heb Isabeau dat blauwe jurkje van 3,95 vandaag aangetrokken Lily. Mouwen zijn wel érg lang!
pi_89992926
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:37 schreef becky27 het volgende:
Moussy, snel gefixt!

Oh nog anderhalve week...... dan ga ik helemaal los in France, na de Kerst is daar de sale vast wel begonnen *O* *O* *O*

Wat een ontzettend schattig pakje Orea! Geloof niet dat het Noortje haar kleuren zijn maar het staat Leia super.
Wowowow!! *O* lekker shoppen!! :Y

Grappig hè, die kleuren en hoe ze wel of niet staan. met fletse kleuren ziet Leia eruit alsof ze ziek is :D alhoewel aarde tinten (groen, bruin) haar wel weer heel goed staan.

Labels, goeie.. moet ik ook nog voor op pad :)
pi_89993448
Wie had nou laatst die link met wantjes met een langer armstuk, zodat het beter onder de jas blijft zitten?
pi_89993665
Die staan op Musjes: Mimitens. Dit is misschien ook een optie?
pi_89994203
Ik vind die muts echt helemaal niet mooi :@
Het idee van die wantjes is zo slecht nog niet voor eccht koude dagen! Het is alleen als set verkrijgbaar.
pi_89998090
Voor de liefhebbers, korting op aapies!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens heeft GAP UK ook korting tot 50% momenteel!
  donderdag 16 december 2010 @ 22:10:25 #164
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_90021039
Ik zat weer eens op de ZARA site te koekeloeren, vond er vrij weinig leuk op staan behalve de shoes
Behalve:
Stoer!
pi_90021774
quote:
Op donderdag 16 december 2010 11:55 schreef miss_sly het volgende:
Wie had nou laatst die link met wantjes met een langer armstuk, zodat het beter onder de jas blijft zitten?
Ik had ze vorig jaar gekocht bij slings and things, van MaM zijn die
pi_90032379
Misschien een tip voor de creabea's die nog zo'n baklavamuts willen hebben, hier staat een simpel patroon om er zelf 1 te maken!

Wel met een soort draakgedoetje bovenop maar volgens mij kun je dat eventueel heel simpel weg laten. :)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90033280
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:48 schreef huuphuup het volgende:
Misschien een tip voor de creabea's die nog zo'n baklavamuts willen hebben, hier staat een simpel patroon om er zelf 1 te maken!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90033885
Wat een mierzoet mutsje Huup :P
Dankje voor het patroon! Ik ga kijken of ik nog stofjes heb ^O^
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90034061
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

ja waarom moeilijk doen als t makkelijk kan :P
ik breek mn typevinger op dat woord iedere keer :') :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90036901
Wolf heeft vandaag het blousje aan wat Twinkly voor hem gemaakt heeft *O* ^O^
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90037837
Oh Poppejans wat schattig! :D

Mijn buurvrouw is nog steeds weg. IK WIL MIJN ZARA PAKJE!!!
pi_90039577
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:18 schreef Sorbootje het volgende:
Oh Poppejans wat schattig! :D

Mijn buurvrouw is nog steeds weg. IK WIL MIJN ZARA PAKJE!!!
Oooh dat is irritant zeg! Hopelijk moet ze niet werken,dan kan het nog tot vanavond duren.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90040044
Ze werkt niet, maar is nu al drie dagen weg en mijn pakje ligt in haar huis. Neem het dan niet aan denk ik dan
pi_90044298
Oh chips, nu heb ik vdus toch die winter Aapies besteld..... Ach, ze had ze ook nodig ;) !
pi_90069174
Poppejans, wat staat het Wolf leuk!
Mooi gemaakt Twinks.

Bij de Zeeman heb ik gister een lekker ribbroekje gekocht, gevoerd met tricot. lekker warm, alleen het valt enorm groot. Dit is een 86 maar ik ga nog een 80 halen, want als Ko deze aan heeft struikelt hij over zijn pijpen.
Hij is er in kaki, blauw en grijs. En kost maar 5.99!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90078091
Leuk Oeke, lekker basic :Y Zeeman vind ik ook altijd wat groot vallen ja.

Wolf scheetje <3 knap gemaakt twinks!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90078121
Leuke broek Oeke!
Ik verbaas me altijd over wat mensen bij de zeeman kopen..
Mijn zeeman heeft nooit wat anderen kopen :N
pi_90078221
Leuk broekje Oeke!

Sorbootje ik heb daar altijd zo'n hekel aan als mijn buren dat doen. Neem dan geen pakketje aan als je weet dat je weggaat. Ik heb het een keer gehad met schoenen voor mezelf die ik naar een feestje aan moest, waren de buren niet thuis en kon ik de schoenen niet aan.
pi_90078264
Leuk broekje Oeke! Dat is juist zo'n broekje waar ik naar op zoek ben voor Niels :D alleen jammer dat ze geen zwarte hebben.

Ik heb voor Niels twee shirtjes van de Zeeman in maat 80 en die vallen juist klein, meer als een grote 74.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90078285
Die grijze zijn best donker hoor Twinks. Maar zwart zijn ze niet. :N

Ja, hij valt echt heel groot, een soort baggy broek is het. O+
pi_90078358
Welke maat heeft Kobus normaal van broekjes? Niels zit nu net in maat 80, maar daar moet ik de pijpen meestal nog van omrollen, zou hij dan maat 68 moeten hebben? :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_90078393
Ja, daar kom ik niet helemaal uit, hij draagt vooral 80, maar ook al wat 86.
Maar dit broekje lijkt eerder een 92.
En grappig dat er dan op het kaartje staat, van 12 tot 18 maanden. Ko is nu 18 maanden. :D

Ik zal straks eens kijken, misschien moet je het zien om het in te schatten. Maar een 74 lijkt me dan al goed. Alhoewel je dan weer zult zien, dat ze onderling ook nog verschillen. }:|
pi_90078481
Dat is een echt Wolfbloesje! O+

Oeke, ik ben benieuwd hoe het model valt. Als ik het zo zou zien liggen zou ik het voor Ivan niet meenemen, omdat de taille hoog en smal lijkt en de heuppartij heel breed. Ik denk dat het hem niet zou staan omdat het me meer iets voor slanke kindjes lijkt, maar misschien zit ik ernaast. Gezien de prijs laat ik me graag van het tegendeel overtuigen. :7

Het is heel vervelend als je buren weg zijn als je graag een pakketje op wilt halen, maar ik begrijp het wel. Hier worden de pakketjes je behoorlijk opgedrongen en ik sta er op dat moment ook niet altijd bij stil dat het misschien onhandig is omdat we weggaan. Vaak komen mensen pas een paar dagen later ophalen, of ze zijn er niet als ik probeer om het af te geven.
pi_90078525
Ik ga zo een kleinere maat halen, en dan maak ik een fotootje.
Misschien kan ik je overtuigen, alhoewel ik ergens denk dat je gelijk hebt.
Ko staan die baggy broekjes erg leuk, maar dan moet zijn trui wel wat strakker zitten, die trui van de Zara, van gister vind ik eigenlijk te groot vallen.
Oh, ik moet er gewoon nog een trui bij. Ik weet het al. :D
pi_90078533
Trouwens, ik neem ook liever geen pakjes aan, vind het altijd zo'n gedoe. :@
Tenzij het voor bij ons in het trappenhuis is.
pi_90078539
Ongeveer diezelfde broekjes hebben ze bij Hans Textiel, maar dan zonder voering. Zelfde rpijs ook. In licht- en donkergrijs en ook in zwart Twinkly.

R heeft nu de donkergrijze en in de volgende maat de lichtgrijze klaarliggen. Zitten keischattig en mijn zoon is toch ook niet de allerdunste :7 .
pi_90078576
Zijn ze dan wel lekker warm, Groof? Ik vond die van de H&M namelijk wat te koud zonder voering.
Daarom was ik zo blij met deze.
pi_90078598
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 10:10 schreef oeke het volgende:
Ko staan die baggy broekjes erg leuk, maar dan moet zijn trui wel wat strakker zitten, die trui van de Zara, van gister vind ik eigenlijk te groot vallen.
Nou, precies, net als de mode uit de jaren '70. Wat moet dat een vreselijk tijdperk zijn geweest voor mollige mensen. :+

Ik vond het truitje van de Zara er heel comfortabel uitzien juist! Ik baal er erg van dat ik Ivans vestje eigenlijk uit de kast moet halen omdat het alweer te klein is. Ik vind het zo leuk, maar het is net een bolero. :X
pi_90078602
Mijn zoon is warmbloedig :o , ik heb echt nog nooit iets kouds aan hem kunnen ontdekken. Bovendien zit hij in de wagen in de voetenzak, bij mij in de draagzak in mijn jas en verder in een verwarmd huis of een verwarmde auto...
pi_90078630
Hihi, het is echt een beetje te klein ja! :D
Maar het stond Ivan wel goed.

Oja, Ko loopt vaak los van mij, dus dan vind ik warme kleding wel een vereiste. Alhoewel, met die sneeuw zit lopen er even niet echt in. :{
pi_90078715
Het stomme is dat ik dat soort dingen dus ook aan blijf trekken als ik ze elke keer in de kast hang. Ik moet die gewoonte heel bewust doorbreken door de kast gewoon uit te mesten en alle krappe dingen weg te leggen.

Nadat Ivan de eerste keer had overgegeven gister liep hij ook ineens rond in een te krap truitje dat zijn vader uit de kast had geplukt. Ik heb datzelfde truitje nota bene in een grotere maat, dus waarom ik het nou laat hangen?
pi_90078792
Ik heb dus net Mettes kast opgeruimd met te kleine kleertjes, want ik had geen plek meer omdat ik eindelijk een keer bij ben met de was :')

Wij hebben ook wat broekjes van de zeeman, ik denk de meisjesversie van die van jou Oeke. Hij is inderdaad behoorlijk smal, dus voor ons heel fijn. Voor Mette zijn namelijk alle broeken te breed.
Ik heb onlangs broekjes bij de Zara besteld, die zijn werkelijk waar geweldig.

Oja ik vergeet Wolf bijna O+ wat een leuke stof ook!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_90078983
Claudia, je hebt gelijk hoor wat betreft dat aannemen van mijn pakketje, maar ik was gewoon geirriteerd, omdat ik het pakketje NU NU NU wilde hebben. Inmiddels heb ik het. De buurvrouw is op vakantie (dan zou ik dus echt geen pakketjes aannemen, maar dat terzijde) en háár buurman kwam het pakketje tegen toen hij de platen water ging geven.

Het jurkje en rokje zijn echt heel mooi. Ik ben erg benieuwd hoe het zal staan bij Isabeau. 't lijkt wel wat breed te vallen en Isabeau is erg smal... even afwachten dus.

Leuk broekje Oeke!

Ik vind het altijd zo wonderlijk hoe kleding soms van de ene op de andere dag te klein kan zijn.
pi_90079013
Hij gaf trouwens de plaNten water, niet de platen
pi_90080781
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 08:31 schreef Sorbootje het volgende:
Heb Isabeau dat blauwe jurkje van 3,95 vandaag aangetrokken Lily. Mouwen zijn wel érg lang!
ja, klopt
ik moet ze ook omslaan
maar Leah heeft ook niet zo'n lange armen (ik dus wel, bij mij zijn mouwen snel te kort)
pi_90093683
Die handschoenen met lange mouwen hebben ze nu in de aanbieding
Hier. In verschillende kleuren zo te zien

Deze bedoel ik:

Deze heb ik vorig jaar gekocht en toen heel graag gebruikt, nu trekt ze ze gelukkig niet meer uit en heeft ze andere aan
pi_90093900
Wij hebben nu de wantjes van Return to Sender van de Hema. Zijn superfijn, want er zit geen duimpje aan; het is alleen een zakje waar d'r hele knuistje ingaat. Had eerder al twee paar wantjes met duimpje gekocht, maar het is me tnt nog niet gelukt om d'r duimpje daarin te krijgen. :X
pi_90093955
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef Ssserpente het volgende:
Wij hebben nu de wantjes van Return to Sender van de Hema. Zijn superfijn, want er zit geen duimpje aan; het is alleen een zakje waar d'r hele knuistje ingaat. Had eerder al twee paar wantjes met duimpje gekocht, maar het is me tnt nog niet gelukt om d'r duimpje daarin te krijgen. :X
Mij ook niet hoor, maar dat maakt me niet zoveel uit, als ze ze maar aanheeft/aanhoudt ;)
pi_90094039
Deze!

pi_90100725
Die zijn leuk Ssserpente :Y

Even klagen: ik had een aardige bestelling gedaan in de sale bij H&M. Vandaag de helft binnengekregen en de andere helft was *uitverkocht* zie ik op de factuur. Wtf? waarom kreeg ik die info dan niet bij het plaatsen van de bestelling? -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')