Weet je zeker dat je goed gekeken hebt?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:14 schreef octopussy het volgende:
Die zijn leuk Ssserpente![]()
Even klagen: ik had een aardige bestelling gedaan in de sale bij H&M. Vandaag de helft binnengekregen en de andere helft was *uitverkocht* zie ik op de factuur. Wtf? waarom kreeg ik die info dan niet bij het plaatsen van de bestelling?
wat super irritant zegquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:14 schreef octopussy het volgende:
Even klagen: ik had een aardige bestelling gedaan in de sale bij H&M. Vandaag de helft binnengekregen en de andere helft was *uitverkocht* zie ik op de factuur. Wtf? waarom kreeg ik die info dan niet bij het plaatsen van de bestelling?
Ik deed eerst handschoen aan en dan jas, werkt als een tierelier!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:19 schreef miss_sly het volgende:
Ow, die zijn prijstechnisch interessanter, mrienzeker nu in de aanbieding!
Ik krijg het duimpje prima in de daarvoor bestemde ruimte, maar ze houdt de wantjes niet aan. En m et zulke dingen is het moeilijker om ze uit te krijgen
he octo, wat stom
tja, het is niet andersquote:Op zondag 19 december 2010 21:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er zit niks anders op Snoop. Wat een straf
wat zij zegtquote:Op zondag 19 december 2010 21:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er zit niks anders op Snoop. Wat een straf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |