www.gratisbezorging.nlquote:Op woensdag 15 december 2010 14:50 schreef SacreCoeur het volgende:
En geen leuke winkels die gratis bezorgen zo te zien.
Heeft iemand een lijstje met alle winkels?
Lopen erg stevig en zijn leuk. (bergstein)quote:Op woensdag 15 december 2010 15:08 schreef Claudia_x het volgende:
De kindjes op het kinderdagverblijf waar wij donderdag gaan kijken hebben ook eigen laarsjes. Ik wil voor Ivan graag rode laarsjes. Suggestie, anyone?
en anders hemaquote:Op woensdag 15 december 2010 15:30 schreef Claudia_x het volgende:
Een haakpatroon voor piemelhoedjes.![]()
Die zien er solide uit, SC, maar misschien iets te solide? En vast ook erg duur, of niet?![]()
Scapino/Schoenenreus, daar maak ik een mentale notitie van. Lees: even kijken of die een webwinkel hebben.
Nee joh bergstein valt reuze mee.. 19,95.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:30 schreef Claudia_x het volgende:
Een haakpatroon voor piemelhoedjes.![]()
Die zien er solide uit, SC, maar misschien iets te solide? En vast ook erg duur, of niet?![]()
Scapino/Schoenenreus, daar maak ik een mentale notitie van. Lees: even kijken of die een webwinkel hebben.
niet als ze snel groeienquote:Op woensdag 15 december 2010 15:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee joh bergstein valt reuze mee.. 19,95.
Gaan super lang mee
Dat vind ik best duur voor laarsjes waar ze op zo'n jonge leeftijd zo weer uitgegroeid zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 15:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Gaan super lang mee, en lopen stevig maar zitten onwijs lekker volgens nichtje.
Deze zijn 5,99.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Gaan super lang mee, en lopen stevig maar zitten onwijs lekker volgens nichtje.
Ja, op de leeftijd van Ivan en Niels is iets waar ze lang mee doen nog niet echt een goed argumentquote:
nietquote:Op woensdag 15 december 2010 15:33 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Dat vind ik best duur voor laarsjes waar ze op zo'n jonge leeftijd zo weer uitgegroeid zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |