Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat is een vet nummer inderdaad maar Boulevard of Broken Dreams en deze zijn ook goed vind ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
@ stu, greenday is niet meer wat het geweest was, vond ze vroeger veel toffer
Basket Case
perfectquote:
quote:
Al klaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
perfect![]()
dan hoef ik hem niet te doen![]()
plaats je de nieuwe OP er dan ook in?
Hoorde ik laats op de radioquote:
Dit klinkt toch wat vertrouwderquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:43 schreef DaMart het volgende:
Alleen heb ik de parodie zo vaak geluisterd, dat ik de originele tekst maar vreemd vind.
ik wilde hem net al steeds doen, maar toen verdween ik even in allemaal nummers op youtubequote:
Zit nu ook in een playlist waar ik nog een tijd in wil zittenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wilde hem net al steeds doen, maar toen verdween ik even in allemaal nummers op youtube
Na mate ik die vaker hoor kan ik hem wel waderenquote:
Ik snap ze niet. Ik versta ze niet en ik begrijp niet waar hun nummers om gaan.quote:
Die is leukquote:
ja het is wel heel moeilijk allemaal jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap ze niet. Ik versta ze niet en ik begrijp niet waar hun nummers om gaan.
Voor mij wel, schijnbaar. Straattaal is niet mijn sterkste kantquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het is wel heel moeilijk allemaal ja
het meeste is niet eens straattaalquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor mij wel, schijnbaar. Straattaal is niet mijn sterkste kant
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ben weer terug verhuisd naar de tafel
quote:
Welterusten alvastquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga afsluiten en in de haard staren![]()
wil jij een verhaaltje voorlezen voor de haard suikertje
Goed zoquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ben weer terug verhuisdtdt naar de tafel
Ik doe het graagquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat had je niet hoeven doen
ja, maar ik wil jou ook wel voorlezen hoor, die haard luistert toch nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef wel.o.k het volgende:
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef wel.o.k het volgende:
Hun eigen taal dan. het is mij te onsamenhangendquote:
dan dankjewelquote:
het meeste van sterrenstof is gewoon in het nederlands, niet in hun eigen taal hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hun eigen taal dan. het is mij te onsamenhangend
Voor Watskeburt heb ik een gehele uitleg nodig om nu te begrijpen wat ze nu eigenlijk zeggen
ok, ik dacht dan heb IK nog een verhaaltje te goed voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik wil jou ook wel voorlezen hoor, die haard luistert toch niet
Ik vind deze versie leukerderquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hun eigen taal dan. het is mij te onsamenhangend
Voor Watskeburt heb ik een gehele uitleg nodig om nu te begrijpen wat ze nu eigenlijk zeggen
je mag er ook wel twee hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:50 schreef wel.o.k het volgende:
ok, ik dacht dan heb IK nog een verhaaltje te goed voor het slapen gaan
Oh, dat nummer ken ik niet eens, ik heb het over hun "stijl". Ik was al afgehaakt bij de eerste, voor zo ver dat konquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
het meeste van sterrenstof is gewoon in het nederlands, niet in hun eigen taal hoor
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je mag er ook wel twee hoor
* Pheno wants piequote:
'Imiteren van accent is nuttig'quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind deze versie leukerder
En begrijp je deze dan wel?![]()
ja hun stijl is gelukkig niet zoals dat ene nummer steeds maar hun eigen taal verzinnenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat nummer ken ik niet eens, ik heb het over hun "stijl". Ik was al afgehaakt bij de eerste, voor zo ver dat kon
quote:
uhhuhquote:
Hollereer, en nog een paar van die nummers zijn ook niet te begrijpen, maar goed, ik zeg ook dat het aan mij ligt. Scheelt weer drukte bij de kaartverkoop voor de fans als ik er niet bij ben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:53 schreef PeZu het volgende:
ja hun stijl is gelukkig niet zoals dat ene nummer steeds maar hun eigen taal verzinnen
ik had gelukkig al kaartjesquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hollereer, en nog een paar van die nummers zijn ook niet te begrijpen, maar goed, ik zeg ook dat het aan mij ligt. Scheelt weer drukte bij de kaartverkoop voor de fans als ik er niet bij ben.
ik zit al klaar hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:54 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, ik ging in de haard staren en naar suikertje luisteren![]()
Op het berenvelletje bij de haardquote:
Ik dacht dat het een schapenvachtje was, maar berenvelletje will doquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:54 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, ik ging in de haard staren en naar suikertje luisteren![]()
quote:
quote:
jaaa ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:58 schreef Stuart het volgende:
Ik zou wel graag heel goed piano/guitar kunnen spelen en ook dan nog goed kunnen zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2010 23:00:10 ]
Dat laatste kan ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:58 schreef Stuart het volgende:
Ik zou wel graag heel goed piano/guitar kunnen spelen en ook dan nog goed kunnen zingen
Zeker een goed nummerquote:
Caramel...quote:
ik ook, al die natte slipjes vooraan bij concerten voor het uitzoekenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:58 schreef Stuart het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaaa ik ook
gaan we dan samen in een bandjeMag ik dan de drums doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kon alleen goed drummen met Rock Band 3quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:58 schreef Stuart het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaaa ik ook
gaan we dan samen in een bandjeDat is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Dus jij gaat voor ons zingen op de meetquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik dan weer wel.
Dat eerste niet.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kon alleen goed drummen met Rock Band 3Het is me irl niet gegund
Hahahaquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, al die natte slipjes vooraan bij concerten voor het uitzoeken
Ach dan kan deze ook wel, het is toch bijna kerstquote:
Das wel jammer want goed drummen lijkt me ook wel stoerquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kon alleen goed drummen met Rock Band 3Het is me irl niet gegund
Mij dus ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Das wel jammer want goed drummen lijkt me ook wel stoer
dat is de reden dat coldplay bestaat, een andere reden voro dat gezemel kan ik niet verzinnenquote:
Die emo-zooi van tegenwoordig is wel dodelijk vermoeiend...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is de reden dat coldplay bestaat, een andere reden voro dat gezemel kan ik niet verzinnen
Coldplay maakt best goede muziekquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is de reden dat coldplay bestaat, een andere reden voro dat gezemel kan ik niet verzinnen
Misschien in de badkamer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Coldplay maakt best goede muziek.
Vind ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
parachutes en a rush of blood hadden zeker wat goede nummers daarna kregen ze het u2 syndroomquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook op cd, ik luister het graagquote:
Niets, maar mijn muziekkennis gaat verder terug dan algemeen werd aangenomenquote:
Ja en, dat is wel bij meer mensen zoquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook op cd, ik luister het graag.
[..]
Niets, maar mijn muziekkennis gaat verder terug dan algemeen werd aangenomen.
quote:
Alleen had ik dat nummer nooit gekend zonder deze cover:quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja en, dat is wel bij meer mensen zo
Heb dat nummer voor school bij muziek moeten lerenquote:
dan moet je je toch warmer aankleden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
I feel it in my fingers...I feel it in my toes...
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen had ik dat nummer nooit gekend zonder deze cover:
Ikke wel, ken die cover niet eens, maar mijn pa houd van Simon en Garfunkelquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen had ik dat nummer nooit gekend zonder deze cover:
love is al around me and everywhere it goesssssquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
wet wet wetquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
Nou ja, ik liet de cover eens horen aan wat mensen met de mededeling dat ik het een leuk liedje vond... toen werd gezegd dat het origineel beter was, keek ik ze aan met een blik die lijkt op:quote:
wou ik net gaan postenquote:
Ik vergeef je de DJVT dan.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:10 schreef Stuart het volgende:
Dit vond ik altijd een beetje vreemd nummer. Maar toch wel leuk
ik heb geen vergeving nodig, ik ben tenslotte de vertegenwoordiger voor god op aardequote:
Oooh, sorry, dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
die poste ik laatst nog![]()
200 topics geleden ofzo
watquote:
Ik heb net een zooi goden vermoord. Nou ja, ik zal GoW maar niet spoileren voor de restquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb geen vergeving nodig, ik ben tenslotte de vertegenwoordiger voor god op aarde
ja wist ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net een zooi goden vermoord. Nou ja, ik zal GoW maar niet spoileren voor de rest
Ik hou ook van Snow Patrolquote:
Oh, die valt nog wel mee. Die getimede kutpuzzels, die zijn pas ergquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wist ik![]()
ik ben gestopt omdat ik mal werd van die hoeren dubbel jump
tijd als moeilijkheid factor zuigt apenballen ja, al sje echt niks mee rkan verzinnen om het uitdagend te maken dan gooi je er gewoon een timer op, faal designquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, die valt nog wel mee. Die getimede kutpuzzels, die zijn pas erg
Maar dat vind ik bij alle spellen, van die seconden die wegtikken. Ik wil voor mijn RUST gamen, niet om opgejaagd te worden verdomme!
Ja..vrouwenquote:
Of zo lang mogelijk geen savepointquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
tijd als moeilijkheid factor zuigt apenballen ja, al sje echt niks mee rkan verzinnen om het uitdagend te maken dan gooi je er gewoon een timer op, faal design
Die was ook zoooooooo tofquote:
ja frustrerendquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of zo lang mogelijk geen savepoint
Al was FF XIII weer overdreven met om de tien meter een punt_!
Chasing Cars wilde ik eerst postenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:16 schreef Stuart het volgende:
Ik heb Run en vooral Chasing Cars vaak gezongen op Singstar op de ps3
Is van Dirty Dancing volgens mij. Ja, ik weet het liedje is veel ouderquote:
chasing > runquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Chasing Cars wilde ik eerst posten![]()
Maar toen werd ik even gevangen door Run![]()
Ik zing ze vaak in de ootoo, op weg naar mijn werk
ja weir dal, leuk ahhahahahahahaha maar echtquote:
wat toevalligquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
chasing > run![]()
jij post run ik klik cars aan
Bijde zijn zequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Chasing Cars wilde ik eerst posten![]()
Maar toen werd ik even gevangen door Run![]()
Ik zing ze vaak in de ootoo, op weg naar mijn werk
Dat zei ik niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus jij gaat voor ons zingen op de meet
Na welk nummer bedoel je?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
en ik moest gelijk aan deze denken
Weird Al is leuk ja, ik ben blij dat jij dat ook kunt waarderenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja weir dal, leuk ahhahahahahahaha maar echt
nee niet toevallig ik deed dat omdat jij run posttequote:
http://frontpage.fok.nl/review/419266/1/1/50/concert-weird-al-yankovic-european-tour-2010.htmlquote:
Deze is ook mooi:quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
chasing > run![]()
jij post run ik klik cars aan
ja ik moet er wel voro in de stemming zijn, hij doet het wel briljant hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weird Al is leuk ja, ik ben blij dat jij dat ook kunt waarderen.
ja...vooral die ene versie van op de cd...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:20 schreef PeZu het volgende:
nee niet toevallig ik deed dat omdat jij run postte![]()
maar run![]()
Dan moet je nu dus z'eker ff bij de reviews oppe fp kiekenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weird Al is leuk ja, ik ben blij dat jij dat ook kunt waarderen.
quote:
ik weet denk ik wel welkequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja...vooral die ene versie van op de cd...
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:21 schreef Pheno het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA
Enige happy hardcore (of is dit weer wat anders) dat ik echt zo tof vind
die is idd heeel erg leuk, deuntje blijft zo hangenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:21 schreef Pheno het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA
Zeker tof en nu even deze gewoon omdat het kan en ik het nodig vindquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:21 schreef Pheno het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA
Ja?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef RealZeus het volgende:
Dat had ik toch ook al gezegd? Dat ik misschien kwam?
Deze:quote:
Speakers in mijn auto ooit op weg naar het werk opgeblazenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die is idd heeel erg leuk, deuntje blijft zo hangen
Dat is geen happy hardcorequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:21 schreef Pheno het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA
hihi, jij komt ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat had ik toch ook al gezegd? Dat ik misschien kwam?
Tomato, tomato.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is geen happy hardcore![]()
Dit nummer komt uit 2001, happy hardcore is jaren 90
Die kan ik ook mee doen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker tof en nu even deze gewoon omdat het kan en ik het nodig vind![]()
![]()
Dat is jarenlang mijn beltoon geweestquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:21 schreef Pheno het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA
Daar kwam ik te laat achterquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/review/419266/1/1/50/concert-weird-al-yankovic-european-tour-2010.html
Ik dus ook en het was dat mijn ma woensdag jarig wasquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar kwam ik te laat achter.
Maar er komt dus een nieuwe cd.
Ikk vind dat zooo'n geil nummerquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker tof en nu even deze gewoon omdat het kan en ik het nodig vind![]()
![]()
quote:
ja dat is een schanier gewricht welke je onder met je boven arm verbindquote:
Hihi.quote:
Ik vind het nummer gewoon lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ikk vind dat zooo'n geil nummer![]()
dan krijg ik zin om te stappen en laveloos dronken te worden
En Gerard Ekdom![]()
mja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elbow heeft hier ook al wat uitgbracht volgens mij. Maar als je me een single vraagt: nope. Gaat niets rinkelen bij me.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja...Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Okay, fair enough thoughquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elbow heeft hier ook al wat uitgbracht volgens mij. Maar als je me een single vraagt: nope. Gaat niets rinkelen bij me.
quote:
ik heb zoveel uk films gezien dat ik ze vast kenquote:
Dat begrijp ik best. Ik ben gek op muziek dus als je daar dan dagelijks mee bezig bent voor 9 jaar en dat valt weg is dat best wel een groot gemisquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]bestsoms jammer dat ik dat niet meer doe
Het is geen filmquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb zoveel uk films gezien dat ik ze vast ken
in films wordt doorgaans veel gebruik gemaakt van muziekquote:
Je was te snel en ik te langzaam met mijn editquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
in films wordt doorgaans veel gebruik gemaakt van muziek
Die laatstequote:
ik had ze zelfs al gejijbuist en ja ik ken hetquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je was te snel en ik te langzaam met mijn edit
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi.
Straks komt er ook nog een aardappel
NiNquote:
Deze heeft ook zo'n moeilijke tekstquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:28 schreef Trevland het volgende:
Ik ben nu in voor nummers met mega moeilijke tekst:
En The Editorsquote:
ojeeeee...quote:
Vind ik zoquote:
Ja ik ook, de zolder was vroeger een illegaal radio station en mijn oom heeft ook in bands gespeeld en mijn andere oom is weer (voor de oude garde nu) best beroemd geweestquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik best. Ik ben gek op muziek dus als je daar dan dagelijks mee bezig bent voor 9 jaar en dat valt weg is dat best wel een groot gemis
Heerlijk he zulke nummersquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze heeft ook zo'n moeilijke tekst.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En The EditorsDie zanger, my god
![]()
gezien live, waren voorprogramma van Musequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En The EditorsDie zanger, my god
![]()
Ja toch? Soms is het leven volkomen kut.quote:
Jammer dat het er niet meer isquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook, de zolder was vroeger een illegaal radio station en mijn oom heeft ook in bands gespeeld en mijn andere oom is weer (voor de oude garde nu) best beroemd geweest![]()
En ja je mist gewoon een hoop als je er niet meer werkt
'Goh joh hebben die een nieuwe cd?' Of 'welke band?'
I stil wish I was there, want wou The Editors zienquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
gezien live, waren voorprogramma van Muse
Alleen bij de geboorte, tenzij keizersnee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:35 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ja toch? Soms is het leven volkomen kut.
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:35 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ja toch? Soms is het leven volkomen kut.
Ja duh, daar was ik ook weet je nog?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
gezien live, waren voorprogramma van Muse
gelukkig bestaat er youtubequote:
Ohjaquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja duh, daar was ik ook weet je nog?
Ik wil die film zienquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ehm.
New Kids he.
Ik vind ze stom.
Is dat die hype die hopelijk zo voorbij is?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ehm.
New Kids he.
Ik vind ze stom.
Ik zag gisteren ook een stukje op Comedy Central en vroeg me af wat daar in godsnaam leuk aan moet zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ehm.
New Kids he.
Ik vind ze stom.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gelukkig bestaat er youtube
en julliewant jullie posten ook toffe muziek
vrolijk word ik er van
[..]
Ohja
je hebt geen humorquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ook een stukje op Comedy Central en vroeg me af wat daar in godsnaam leuk aan moet zijn.
Ik hou van jouquote:
ACDC, die heb ik ooit nog eens live gezienquote:
Ja, datquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat die hype die hopelijk zo voorbij is?
Van die collega's die leuk denken te zijn door dialecten proberen na te doen
Nee, dat is de JVTquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Juist wel... die gasten waren ook niet te verstaan.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Juist wel... die gasten waren ook niet te verstaan.
Wat coolquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ACDC, die heb ik ooit nog eens live gezienEn volgend jaar weer Iron Maiden
Die heb ik op CD, de eerste die ik kochtquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
Get the cool, get the cool shoeshine![]()
damonquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
Get the cool, get the cool shoeshine![]()
Die zouden samen een nummer moeten makenquote:
Ik alleen Angus Youngquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ACDC, die heb ik ooit nog eens live gezienEn volgend jaar weer Iron Maiden
jonkiequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die heb ik op CD, de eerste die ik kocht
Ja, Dottey is er niet..quote:
en?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
RockNijntje net terug van surprise
Hoi RNquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
Was het leuk?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
Wat ik heb gekregen bedoel je?quote:
Haiquote:
Is Live he, dus anders als op cd/clipquote:
Hey RNquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje zegt hoi tegen RockNijntje
Hoiquote:
ja joh meen je dat nu echt heh, ik had het niet door ik dacht dat het een cd was die daar op het podium stondquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is Live he, dus anders als op cd/clip
Maar hoezo vind je die dan minder, ik baal wel dat ik geen kaarten had voor toen ze in de HMH stondenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja joh meen je dat nu echt heh, ik had het niet door ik dacht dat het een cd was die daar op het podium stond_!
omdat die gare rapper er in het begin niet bijhoort hij verkracht het nummer totaalquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hoezo vind je die dan minder, ik baal wel dat ik geen kaarten had voor toen ze in de HMH stonden
Gelukkig kan ik wegzappenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die zouden samen een nummer moeten maken
Dat vind ik ook minder maar daarom niet minder mooiquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat die gare rapper er in het begin niet bijhoort hij verkracht het nummer totaal
dat vind ik raarquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vind ik ook minder maar daarom niet minder mooi
het hele nummer zit vol met die talentloze kwal met andere teksten dan het origineel, kenker hoe kun je zo'n nummer nu zo verpestenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vind ik ook minder maar daarom niet minder mooi
Ja. Maar dat je iets minder vindt aan een live-uitvoering, maar het dan niet minder mooi vindt, dat vind ik raarquote:
Heb ik nooit last van!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook maar dan ruzie met ouders
ACDC & The Editorsquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:45 schreef Stuart het volgende:
OOOoh, vrouwen die houden van Alice Cooper, ACDC, The Editors
...die je toch niet hoort als de muziek hard staat!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook maar dan ruzie met ouders
Heb je ze het huis uit geschopt?quote:
Datquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
...die je toch niet hoort als de muziek hard staat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |