quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kon alleen goed drummen met Rock Band 3Het is me irl niet gegund
Hahahaquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, al die natte slipjes vooraan bij concerten voor het uitzoeken
Ach dan kan deze ook wel, het is toch bijna kerstquote:
Das wel jammer want goed drummen lijkt me ook wel stoerquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kon alleen goed drummen met Rock Band 3Het is me irl niet gegund
Mij dus ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Das wel jammer want goed drummen lijkt me ook wel stoer
dat is de reden dat coldplay bestaat, een andere reden voro dat gezemel kan ik niet verzinnenquote:
Die emo-zooi van tegenwoordig is wel dodelijk vermoeiend...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is de reden dat coldplay bestaat, een andere reden voro dat gezemel kan ik niet verzinnen
Coldplay maakt best goede muziekquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is de reden dat coldplay bestaat, een andere reden voro dat gezemel kan ik niet verzinnen
Misschien in de badkamer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Coldplay maakt best goede muziek.
Vind ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
parachutes en a rush of blood hadden zeker wat goede nummers daarna kregen ze het u2 syndroomquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook op cd, ik luister het graagquote:
Niets, maar mijn muziekkennis gaat verder terug dan algemeen werd aangenomenquote:
Ja en, dat is wel bij meer mensen zoquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook op cd, ik luister het graag.
[..]
Niets, maar mijn muziekkennis gaat verder terug dan algemeen werd aangenomen.
quote:
Alleen had ik dat nummer nooit gekend zonder deze cover:quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja en, dat is wel bij meer mensen zo
Heb dat nummer voor school bij muziek moeten lerenquote:
dan moet je je toch warmer aankleden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
I feel it in my fingers...I feel it in my toes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |