Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat is een vet nummer inderdaad maar Boulevard of Broken Dreams en deze zijn ook goed vind ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
@ stu, greenday is niet meer wat het geweest was, vond ze vroeger veel toffer
Basket Case
perfectquote:
quote:
Al klaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
perfect![]()
dan hoef ik hem niet te doen![]()
plaats je de nieuwe OP er dan ook in?
Hoorde ik laats op de radioquote:
Dit klinkt toch wat vertrouwderquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:43 schreef DaMart het volgende:
Alleen heb ik de parodie zo vaak geluisterd, dat ik de originele tekst maar vreemd vind.
ik wilde hem net al steeds doen, maar toen verdween ik even in allemaal nummers op youtubequote:
Zit nu ook in een playlist waar ik nog een tijd in wil zittenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wilde hem net al steeds doen, maar toen verdween ik even in allemaal nummers op youtube
Na mate ik die vaker hoor kan ik hem wel waderenquote:
Ik snap ze niet. Ik versta ze niet en ik begrijp niet waar hun nummers om gaan.quote:
Die is leukquote:
ja het is wel heel moeilijk allemaal jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap ze niet. Ik versta ze niet en ik begrijp niet waar hun nummers om gaan.
Voor mij wel, schijnbaar. Straattaal is niet mijn sterkste kantquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het is wel heel moeilijk allemaal ja
het meeste is niet eens straattaalquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor mij wel, schijnbaar. Straattaal is niet mijn sterkste kant
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ben weer terug verhuisd naar de tafel
quote:
Welterusten alvastquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga afsluiten en in de haard staren![]()
wil jij een verhaaltje voorlezen voor de haard suikertje
Goed zoquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ben weer terug verhuisdtdt naar de tafel
Ik doe het graagquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat had je niet hoeven doen
ja, maar ik wil jou ook wel voorlezen hoor, die haard luistert toch nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef wel.o.k het volgende:
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef wel.o.k het volgende:
Hun eigen taal dan. het is mij te onsamenhangendquote:
dan dankjewelquote:
het meeste van sterrenstof is gewoon in het nederlands, niet in hun eigen taal hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hun eigen taal dan. het is mij te onsamenhangend
Voor Watskeburt heb ik een gehele uitleg nodig om nu te begrijpen wat ze nu eigenlijk zeggen
ok, ik dacht dan heb IK nog een verhaaltje te goed voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik wil jou ook wel voorlezen hoor, die haard luistert toch niet
Ik vind deze versie leukerderquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hun eigen taal dan. het is mij te onsamenhangend
Voor Watskeburt heb ik een gehele uitleg nodig om nu te begrijpen wat ze nu eigenlijk zeggen
je mag er ook wel twee hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:50 schreef wel.o.k het volgende:
ok, ik dacht dan heb IK nog een verhaaltje te goed voor het slapen gaan
Oh, dat nummer ken ik niet eens, ik heb het over hun "stijl". Ik was al afgehaakt bij de eerste, voor zo ver dat konquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
het meeste van sterrenstof is gewoon in het nederlands, niet in hun eigen taal hoor
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je mag er ook wel twee hoor
* Pheno wants piequote:
'Imiteren van accent is nuttig'quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind deze versie leukerder
En begrijp je deze dan wel?![]()
ja hun stijl is gelukkig niet zoals dat ene nummer steeds maar hun eigen taal verzinnenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat nummer ken ik niet eens, ik heb het over hun "stijl". Ik was al afgehaakt bij de eerste, voor zo ver dat kon
quote:
uhhuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |