Hollereer, en nog een paar van die nummers zijn ook niet te begrijpen, maar goed, ik zeg ook dat het aan mij ligt. Scheelt weer drukte bij de kaartverkoop voor de fans als ik er niet bij ben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:53 schreef PeZu het volgende:
ja hun stijl is gelukkig niet zoals dat ene nummer steeds maar hun eigen taal verzinnen
ik had gelukkig al kaartjesquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hollereer, en nog een paar van die nummers zijn ook niet te begrijpen, maar goed, ik zeg ook dat het aan mij ligt. Scheelt weer drukte bij de kaartverkoop voor de fans als ik er niet bij ben.
ik zit al klaar hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:54 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, ik ging in de haard staren en naar suikertje luisteren![]()
Op het berenvelletje bij de haardquote:
Ik dacht dat het een schapenvachtje was, maar berenvelletje will doquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:54 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, ik ging in de haard staren en naar suikertje luisteren![]()
quote:
quote:
jaaa ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:58 schreef Stuart het volgende:
Ik zou wel graag heel goed piano/guitar kunnen spelen en ook dan nog goed kunnen zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2010 23:00:10 ]
Dat laatste kan ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:58 schreef Stuart het volgende:
Ik zou wel graag heel goed piano/guitar kunnen spelen en ook dan nog goed kunnen zingen
Zeker een goed nummerquote:
Caramel...quote:
ik ook, al die natte slipjes vooraan bij concerten voor het uitzoekenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:58 schreef Stuart het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaaa ik ook
gaan we dan samen in een bandjeMag ik dan de drums doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kon alleen goed drummen met Rock Band 3quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:58 schreef Stuart het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaaa ik ook
gaan we dan samen in een bandjeDat is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Dus jij gaat voor ons zingen op de meetquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik dan weer wel.
Dat eerste niet.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kon alleen goed drummen met Rock Band 3Het is me irl niet gegund
Hahahaquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, al die natte slipjes vooraan bij concerten voor het uitzoeken
Ach dan kan deze ook wel, het is toch bijna kerstquote:
Das wel jammer want goed drummen lijkt me ook wel stoerquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik kon alleen goed drummen met Rock Band 3Het is me irl niet gegund
Mij dus ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Das wel jammer want goed drummen lijkt me ook wel stoer
dat is de reden dat coldplay bestaat, een andere reden voro dat gezemel kan ik niet verzinnenquote:
Die emo-zooi van tegenwoordig is wel dodelijk vermoeiend...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is de reden dat coldplay bestaat, een andere reden voro dat gezemel kan ik niet verzinnen
Coldplay maakt best goede muziekquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is de reden dat coldplay bestaat, een andere reden voro dat gezemel kan ik niet verzinnen
Misschien in de badkamer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Coldplay maakt best goede muziek.
Vind ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
parachutes en a rush of blood hadden zeker wat goede nummers daarna kregen ze het u2 syndroomquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook op cd, ik luister het graagquote:
Niets, maar mijn muziekkennis gaat verder terug dan algemeen werd aangenomenquote:
Ja en, dat is wel bij meer mensen zoquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook op cd, ik luister het graag.
[..]
Niets, maar mijn muziekkennis gaat verder terug dan algemeen werd aangenomen.
quote:
Alleen had ik dat nummer nooit gekend zonder deze cover:quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja en, dat is wel bij meer mensen zo
Heb dat nummer voor school bij muziek moeten lerenquote:
dan moet je je toch warmer aankleden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
I feel it in my fingers...I feel it in my toes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |