Ik hou ook van Snow Patrolquote:
Oh, die valt nog wel mee. Die getimede kutpuzzels, die zijn pas ergquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wist ik![]()
ik ben gestopt omdat ik mal werd van die hoeren dubbel jump
tijd als moeilijkheid factor zuigt apenballen ja, al sje echt niks mee rkan verzinnen om het uitdagend te maken dan gooi je er gewoon een timer op, faal designquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, die valt nog wel mee. Die getimede kutpuzzels, die zijn pas erg
Maar dat vind ik bij alle spellen, van die seconden die wegtikken. Ik wil voor mijn RUST gamen, niet om opgejaagd te worden verdomme!
Ja..vrouwenquote:
Of zo lang mogelijk geen savepointquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
tijd als moeilijkheid factor zuigt apenballen ja, al sje echt niks mee rkan verzinnen om het uitdagend te maken dan gooi je er gewoon een timer op, faal design
Die was ook zoooooooo tofquote:
ja frustrerendquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of zo lang mogelijk geen savepoint
Al was FF XIII weer overdreven met om de tien meter een punt_!
Chasing Cars wilde ik eerst postenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:16 schreef Stuart het volgende:
Ik heb Run en vooral Chasing Cars vaak gezongen op Singstar op de ps3
Is van Dirty Dancing volgens mij. Ja, ik weet het liedje is veel ouderquote:
chasing > runquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Chasing Cars wilde ik eerst posten![]()
Maar toen werd ik even gevangen door Run![]()
Ik zing ze vaak in de ootoo, op weg naar mijn werk
ja weir dal, leuk ahhahahahahahaha maar echtquote:
wat toevalligquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
chasing > run![]()
jij post run ik klik cars aan
Bijde zijn zequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Chasing Cars wilde ik eerst posten![]()
Maar toen werd ik even gevangen door Run![]()
Ik zing ze vaak in de ootoo, op weg naar mijn werk
Dat zei ik niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus jij gaat voor ons zingen op de meet
Na welk nummer bedoel je?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
en ik moest gelijk aan deze denken
Weird Al is leuk ja, ik ben blij dat jij dat ook kunt waarderenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja weir dal, leuk ahhahahahahahaha maar echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |