Daar kwam ik te laat achterquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/review/419266/1/1/50/concert-weird-al-yankovic-european-tour-2010.html
Ik dus ook en het was dat mijn ma woensdag jarig wasquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar kwam ik te laat achter.
Maar er komt dus een nieuwe cd.
Ikk vind dat zooo'n geil nummerquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker tof en nu even deze gewoon omdat het kan en ik het nodig vind![]()
![]()
quote:
ja dat is een schanier gewricht welke je onder met je boven arm verbindquote:
Hihi.quote:
Ik vind het nummer gewoon lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ikk vind dat zooo'n geil nummer![]()
dan krijg ik zin om te stappen en laveloos dronken te worden
En Gerard Ekdom![]()
mja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elbow heeft hier ook al wat uitgbracht volgens mij. Maar als je me een single vraagt: nope. Gaat niets rinkelen bij me.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja...Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Okay, fair enough thoughquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elbow heeft hier ook al wat uitgbracht volgens mij. Maar als je me een single vraagt: nope. Gaat niets rinkelen bij me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |