ik heb zoveel uk films gezien dat ik ze vast kenquote:
Dat begrijp ik best. Ik ben gek op muziek dus als je daar dan dagelijks mee bezig bent voor 9 jaar en dat valt weg is dat best wel een groot gemisquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]bestsoms jammer dat ik dat niet meer doe
Het is geen filmquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb zoveel uk films gezien dat ik ze vast ken
in films wordt doorgaans veel gebruik gemaakt van muziekquote:
Je was te snel en ik te langzaam met mijn editquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
in films wordt doorgaans veel gebruik gemaakt van muziek
Die laatstequote:
ik had ze zelfs al gejijbuist en ja ik ken hetquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je was te snel en ik te langzaam met mijn edit
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi.
Straks komt er ook nog een aardappel
NiNquote:
Deze heeft ook zo'n moeilijke tekstquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:28 schreef Trevland het volgende:
Ik ben nu in voor nummers met mega moeilijke tekst:
En The Editorsquote:
ojeeeee...quote:
Vind ik zoquote:
Ja ik ook, de zolder was vroeger een illegaal radio station en mijn oom heeft ook in bands gespeeld en mijn andere oom is weer (voor de oude garde nu) best beroemd geweestquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik best. Ik ben gek op muziek dus als je daar dan dagelijks mee bezig bent voor 9 jaar en dat valt weg is dat best wel een groot gemis
Heerlijk he zulke nummersquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze heeft ook zo'n moeilijke tekst.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En The EditorsDie zanger, my god
![]()
gezien live, waren voorprogramma van Musequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En The EditorsDie zanger, my god
![]()
Ja toch? Soms is het leven volkomen kut.quote:
Jammer dat het er niet meer isquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook, de zolder was vroeger een illegaal radio station en mijn oom heeft ook in bands gespeeld en mijn andere oom is weer (voor de oude garde nu) best beroemd geweest![]()
En ja je mist gewoon een hoop als je er niet meer werkt
'Goh joh hebben die een nieuwe cd?' Of 'welke band?'
I stil wish I was there, want wou The Editors zienquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
gezien live, waren voorprogramma van Muse
Alleen bij de geboorte, tenzij keizersnee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:35 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ja toch? Soms is het leven volkomen kut.
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:35 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ja toch? Soms is het leven volkomen kut.
Ja duh, daar was ik ook weet je nog?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
gezien live, waren voorprogramma van Muse
gelukkig bestaat er youtubequote:
Ohjaquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja duh, daar was ik ook weet je nog?
Ik wil die film zienquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ehm.
New Kids he.
Ik vind ze stom.
Is dat die hype die hopelijk zo voorbij is?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ehm.
New Kids he.
Ik vind ze stom.
Ik zag gisteren ook een stukje op Comedy Central en vroeg me af wat daar in godsnaam leuk aan moet zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ehm.
New Kids he.
Ik vind ze stom.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gelukkig bestaat er youtube
en julliewant jullie posten ook toffe muziek
vrolijk word ik er van
[..]
Ohja
je hebt geen humorquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ook een stukje op Comedy Central en vroeg me af wat daar in godsnaam leuk aan moet zijn.
Ik hou van jouquote:
ACDC, die heb ik ooit nog eens live gezienquote:
Ja, datquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat die hype die hopelijk zo voorbij is?
Van die collega's die leuk denken te zijn door dialecten proberen na te doen
Nee, dat is de JVTquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Juist wel... die gasten waren ook niet te verstaan.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Juist wel... die gasten waren ook niet te verstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |