Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik weet niet eens wat een poesjesfokker is. Wat een kutwoordquote:
Dat is iemand die poesjes foktquote:Op donderdag 9 december 2010 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een poesjesfokker is. Wat een kutwoord
Ja, maar wat voor poesjesquote:Op donderdag 9 december 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dat is iemand die poesjes fokt
Lieve poesjesquote:
There's no place like homequote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 @ 23:23 door Symphonic:
Topic verplaatst van forum "General Chat" naar forum "Seksualiteit"
Op donderdag 9 december 2010 @ 23:26 door Pheno:
Topic verplaatst van forum "Seksualiteit" naar forum "Lifestyle"
Op donderdag 9 december 2010 @ 23:28 door Pheno:
Topic verplaatst van forum "Lifestyle" naar forum "Misdaad"
Op donderdag 9 december 2010 @ 23:30 door MPG:
Topictitel: "[KSC #2282] If it doesn't fit, use a bigger hammer" -> "[KSC #2282] If it doesn't fit, use a bigger hamster"
Op donderdag 9 december 2010 @ 23:35 door MPG:
Topic verplaatst van forum "Misdaad" naar forum "Feedback"
Op donderdag 9 december 2010 @ 23:36 door Symphonic:
Topic verplaatst van forum "Feedback" naar forum "General Chat"
Oh, laten we dan nu slotjes op en af proberen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn verplaatsingen naar K&W, PUB, R&P staan er niet bij
Ik schrok me de tering toen mijn knopjes ineens weg warenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
Sorry, dit is af en toe crew vermaak
ik heb hem tussendoor nog naar K&W, R&P en PUB en FTR geschopt, maar die staan er niet eens tussenquote:
Ik vond het ook grappigquote:Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
Sorry, dit is af en toe crew vermaak
Ben je serieus geirriteerd?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, laten we dan nu slotjes op en af proberen.
tot morgen. Kleuters
Oh dearquote:Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tot morgen. Kleuters
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tot morgen. Kleuters
waren je knopjes weg?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik schrok me de tering toen mijn knopjes ineens weg waren
Dat heeft Ph. laatst al gedaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tot morgen. Kleuters
Vrouwen en voetballenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij hebt heul niet mee gevoetbald, Myr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrouwen en voetballenScherp!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oldbiesquote:Op donderdag 9 december 2010 23:45 schreef BrandX het volgende:
Userts die niet tegen een grapje kunnen is zoooo 1999
Ik ben een voetbalvrouw, ik sta aan de kant mooi te wezen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij hebt heul niet mee gevoetbald, Myr.
Jaquote:
Hmpf, 1998 belde en wilde zijn grapje terugquote:Op donderdag 9 december 2010 23:45 schreef BrandX het volgende:
Userts die niet tegen een grapje kunnen is zoooo 1999
In je oranje bavariajurkje?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een voetbalvrouw, ik sta aan de kant mooi te wezen.
Dat kan niet, toen was FOK! er heul niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hmpf, 1998 belde en wilde zijn grapje terug
Ja, en ik heb nu al weekendquote:
Wat is dat toch met al die mannen in dit topic, waarom nemen jullie me toch allemaal zo serieusquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan niet, toen was FOK! er heul niet.
Nee, want daar ben ik dan nietquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Stuart het volgende:
Morgenavond kun je me waarschijnlijk ergens dronken in Islington oprapen
Ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en ik heb nu al weekend
*jaloers isquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Stuart het volgende:
Morgenavond kun je me waarschijnlijk ergens dronken in Islington oprapen
Ik had weekend van 1 januari tot en met 29 augustus en nu al vanaf 30 oktober.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom nietquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, want daar ben ik dan niet
serieus nemenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die mannen in dit topic, waarom nemen jullie me toch allemaal zo serieus
Dat heb ik al vanaf gisterenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, een stuk of 8quote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
*jaloers is
hoeveel pints heb je er voor nodig?
Ja, waarom eigenlijk niet?quote:
ik krijg opeens trek in een pint of Guinnessquote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
*jaloers is
hoeveel pints heb je er voor nodig?
He, ik heb ook een hele tijd thuis gezeten hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had weekend van 1 januari tot en met 29 augustus en nu al vanaf 30 oktober.
Omdat we je graag serieus nemen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die mannen in dit topic, waarom nemen jullie me toch allemaal zo serieus
Ja. ECHTquote:
Heee, ik oooookquote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, ik heb ook een hele tijd thuis gezeten hoor
Ja, toch een beetje jammerquote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, waarom eigenlijk niet?
allang johquote:
Iedere dag graagquote:
Islington is heel leuk en trendy. Veel kroegen en restaurantsquote:
Zoals het zich laat aanzien heb ik nog weekend tot ver in 2011, dat vind ik geen fijn vooruitzicht.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, ik heb ook een hele tijd thuis gezeten hoor
Ja...Maar jij komt toch al bijnaquote:
Mag ik dan de schuimlaag?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg opeens trek in een pint of Guinness
Volgende week vrijdagquote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja...Maar jij komt toch al bijna
Ik houd van makkelijke mannenquote:
Omdat het gewoonquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je staat 3 kwartier later op dan dat je achterop bij de buurjongen zitquote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Morgen: kwart over zeven op. Half zeven achterop bij de buurjongen+klasgenoot op de fiets, wAnt ik ben m'n sleutel kwijt, dan eerst twee uur gymles, dan drie uur basketball toernooi, dan een uur Engels en een uur Frans, Frans = instand nablijven, dus dan zit ik tot vijf uur op school, dan nog Sinterklaas surprise afmaken en gedicht afronden, dan naar vriendin en daar slapen.
Zo.
quote:
Nee, ik kan ook een zeikwijf zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow, ben jij echt de perfecte vrouw?
Hoi Koenquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow, ben jij echt de perfecte vrouw?
Ow, dat is iets minder. Maar je staat nog steeds in de +quote:Op donderdag 9 december 2010 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik kan ook een zeikwijf zijn
Edit, nierenmeukerquote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je staat 3 kwartier later op dan dat je achterop bij de buurjongen zit
Niemand is perfect en ik al helemaal nietquote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow, dat is iets minder. Maar je staat nog steeds in de +
wilde nog ff gezellie bij d'r in bed kletsen, maar ze ging al slapenquote:
quote:
nearlyquote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niemand is perfect en ik al helemaal niet
Liefquote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hilde wil ook -[=\\\\\\\\\\\ zeggen
Misschien niet perfect, maar dik in de + sta je sowiesoquote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, als je nog wakker bent dan schiet het niet op al te gaan liggenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wilde nog ff gezellie bij d'r in bed kletsen, maar ze ging al slapen
dus nog maar ff naar beneden dan
Ik ook niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wilde nog ff wat pielen met een andere laptop ookquote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, als je nog wakker bent dan schiet het niet op al te gaan liggen
Vooral die rodenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Weet je wel hoe fokking zeer dat doet?
Ik kan hem nog een handje helpenquote:
Ik zeg equote:
Nee, schattig dat je gelooft dat ze bestaat, de perfecte vrouwquote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]Wat?
Dat is toch veel beter dan die vrouwen die nooit of zelden willen?
Een vrouw met veel zin moet je koesteren.
Nee, echt nietquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Lief
[..]
Misschien niet perfect, maar dik in de + sta je sowieso
Oh, denk je dat echt?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, schattig dat je gelooft dat ze bestaat, de perfecte vrouw
Vrouwen willen alleen je geld en je kindquote:Op donderdag 9 december 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
de perfecte vrouw.... als je ooit al denkt d'r gevonden te hebben wordt je op een gegeven moment wakker
+1000quote:Op donderdag 9 december 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
de perfecte vrouw.... als je ooit al denkt d'r gevonden te hebben wordt je op een gegeven moment wakker
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrouwen willen alleen je geld en je kind![]()
en als dat dan niet zo is, beginnen ze steeds meer op d'r moeder te lijkenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart een hoop. Het eerste heb ik momenteel niet en het tweede wil ik vooralsnog niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
f-h?quote:
Ik zie m ook niet meerquote:Op donderdag 9 december 2010 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:Sym, ik zag je post en toen opeens niet meer
seks is 10% van een relatie, en de andere 90% moet je zelf doenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]Wat?
Dat is toch veel beter dan die vrouwen die nooit of zelden willen?
Een vrouw met veel zin moet je koesteren.
Wie z'n laptop lief heeft kastijd hem.quote:
fat was de bedoeling ook, ik weet ff niet meer hoe het truukje moetquote:Op donderdag 9 december 2010 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sym, ik zag je post en toen opeens niet meer
Ja, een relatie is vet hard werkenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
seks is 10% van een relatie, en de andere 90% moet je zelf doen
Maar wel een belangrijke 10%. Als die 10% er zelden is heet het vriendschap.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
WhatwhAtwhat?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
fat was de bedoeling ook, ik weet ff niet meer hoe het truukje moet
hihih tag failquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
fat was de bedoeling ook, ik weet ff niet meer hoe het truukje moet
Oh, dan ben ik heel naief.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, een relatie is vet hard werken
ah nu weet ik het weer, ik ben niet getrouwd maar bevriendquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar wel een belangrijke 10%. Als die 10% er zelden is heet het vriendschap.
Ja mij zeiden ze ook dat alles vanzelf gingquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah nu weet ik het weer, ik ben niet getrouwd maar bevriend
Weet ik nietquote:
Hier trouwens nog niet. Jullie wonen dus in de toekomstquote:
Wat ik mee gemaakt heb ging redelijk vanzelf. Dat liep gewoon.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mij zeiden ze ook dat alles vanzelf ging
ja hoor:quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar wel een mooi liedje, mag de klikbare link?
Heb jij een kind?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou best willen tijdreizen en mezelf zijn toen ik klein wasquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef Stuart het volgende:
Ik zou best willen tijdreizen en mezelf zien toen ik klein was
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah nu weet ik het weer, ik ben niet getrouwd maar bevriend
Tofquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat ik mee gemaakt heb ging redelijk vanzelf. Dat liep gewoon.
Dat laatste wel op den duur. Maar als je verliefd bent gaat het volgens mij vanzelf. Ik hoef er niet om te denken om een knuffel of kus te geven want dat doe ik toch wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik nietMaar ik weet wel dat dingen echt niet vanzelf gaan
En dat je echt moet blijven werken enzo om het leuk te houden
Hongarije?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht. Misschien ga ik de jaarwisseling wel in Hongarije vieren.
Dankquote:
Ik zou gewoon wel willen zien hoe mijn woonplaats vroeger was.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef Stuart het volgende:
Ik zou best willen tijdreizen en mezelf zien toen ik klein was
oh, ik moet de seks ook zelf doenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was ook maar een maandje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TofIk zal je mijn verhaal besparen
Nee, maar dat is maar een klein aspect van een relatie imhoquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste wel op den duur. Maar als je verliefd bent gaat het volgens mij vanzelf. Ik hoef er niet om te denken om een knuffel of kus te geven want dat doe ik toch wel.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ik moet de seks ook zelf doen
Dankquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
Het voordeel van een mod; je kint HTML posts weghalen
[..]
Maar kun je ze ook terugzettenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
Het voordeel van een mod; je kint HTML posts weghalen
GMTAquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar dat is maar een klein aspect van een relatie imho
Wat is 'klein' in jullie begrippen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou best willen tijdreizen en mezelf zijn toen ik klein was
[..]
Ik weet serieus nog steeds niet wat dat nou betekendquote:
quote:
Ik vind het wel belangrijk om iemand te laten merken dat je nog om de ander geeft. Op welke manier dan ook. Maar misschien romantiseer ik het te veel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar dat is maar een klein aspect van een relatie imho
maakt niet uitquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat is 'klein' in jullie begrippen?
Is leuk joh, een relatie hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]Wat hebben jullie allemaal voor relaties...
Great Minds Think Alikequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik weet serieus nog steeds niet wat dat nou betekend
Great Minds Think Alikequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
Ja en nee. Van je fouten leer je , als het goed is. Al zijn er ook zat dingen die ik met de kennis van nu anders zou doen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maakt niet uit
als ik maar wat fouten kan rechtzetten die ik door de jaren heen gemaakt heb
(mja dan moet je dus wel weten wat je nu weet anders maak je ze weer)
Lijkt me inderdaad niks, een dood paardquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is leuk joh, een relatie hebben![]()
Nee, maar ik ben er wel achter dat ik liever alleen ben dan dat ik aan een dood paard moet sjorren in een relatie
ahh, dat ik dat niet meteen zAgquote:
Oh nou heb IK het gedaan hmm?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is pas les 36 Fles, deze jongen begint pas
kloptquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja en nee. Van je fouten leer je , als het goed is. Al zijn er ook zat dingen die ik met de kennis van nu anders zou doen.
Mijn ervaring er mee is op zich leuk. Het eindigde alleen te snel imo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is leuk joh, een relatie hebben![]()
Nee, maar ik ben er wel achter dat ik liever alleen ben dan dat ik aan een dood paard moet sjorren in een relatie
Het is al 0:09 jaquote:
Trustequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is al 0:09 ja
Dus,
Ik ga slAperen![]()
Trusten lieve kijkbuiskinders
Dat weet ik als geen ander. Mijn leven had er heel anders uitgezien als ik vroeger was assertiever was geweest.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt
maar sommige dingen kan je na verloop van tijd gewoon niet meer veranderen, of althans heel lastig in ieder geval
Een beetje goedpraten ook nog, en hij was toch degene die tijdens een proefwerk Nederlands de boel wilde bedonderen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is pas les 36 Fles, deze jongen begint pas
Het schijnt dat je na 10 jaar en 11 maanden elkaar wel zo ongeveer zat bent, doorgaansquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn ervaring er mee is op zich leuk. Het eindigde alleen te snel imo.
En natuurlijk, als het van één kant moet komen schiet het niet op. Maar een relatie moet nog wel een beetje passievol zijn en bij sommigen lijkt het haast alleen maar vriendschap.
Fijne droomselsquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is al 0:09 ja
Dus,
Ik ga slAperen![]()
Trusten lieve kijkbuiskinders
Dat is toch bij 7 jaar? The seven year itch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het schijnt dat je na 10 jaar en 11 maanden elkaar wel zo ongeveer zat bent, doorgaans
Ik dacht dat die itch ieder jaar terugkwam?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is toch bij 7 jaar? The seven year itch?
neeeee, mallie, het ging over de premierequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij stopt er toch niet mee, ik heb net kaartjes gekocht
Die schijnt dus later te zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is toch bij 7 jaar? The seven year itch?
gewoon vanaf jaar 1?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat die itch ieder jaar terugkwam?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat die itch ieder jaar terugkwam?
klopt, dat is bij mij eigenlijk niet anders, mja dat is het aard van het beestje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weet ik als geen ander. Mijn leven had er heel anders uitgezien als ik vroeger was assertiever was geweest.
pffffieuwwwwquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neeeee, mallie, het ging over de premiere
niet haten mensen, ga liefhebben, show some lovequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een beetje goedpraten ook nog, en hij was toch degene die tijdens een proefwerk Nederlands de boel wilde bedonderen?
[ afbeelding ]
Stop-met-serieus-nemen-nu!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]Of ik romantiseer echt te veel of jij hebt een kutrelatie gehad.
Dan vraag ik me af waarom ze bij mij altijd na twee jaar wegrennenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het schijnt dat je na 10 jaar en 11 maanden elkaar wel zo ongeveer zat bent, doorgaans
Ow.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die schijnt dus later te zijn
+1quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, dat is bij mij eigenlijk niet anders, mja dat is het aard van het beestje.
Maar in mijn geval had ik graag qua relatie en qua werk heel ergens anders gestaan.
Lijkt zowaar of ik ongelukkig ben (ben ik soms ook, maar soms vind ik het geluk in de kleine dingen)
quote:
oei ik kan nog net een niet zo'n fijne opmerking inslikkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uiten die hapquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oei ik kan nog net een niet zo'n fijne opmerking inslikken
(niet naar jou toe hoor ST, maar mijn eigen cynisme)
Nou en dat was niet serieusquote:
Mee eens.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou en dat was niet serieusDus
Laat mij jou toch serieus nemen als ik dat wil.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou en dat was niet serieusDus
Doe eens niet, vertel!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oei ik kan nog net een niet zo'n fijne opmerking inslikken
(niet naar jou toe hoor ST, maar mijn eigen cynisme)
Keequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vertel ik je wel een keer prive
Lijkt me beter ook ..
ja zeg.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vertel ik je wel een keer prive
Lijkt me beter ook ..
Wat dat laatste betreft vraag ik me altijd af of het niet voorkomen had kunnen worden als één van de twee eerder aan de bel had getrokken. Ik vind het fascinerend hoe slecht partners soms met elkaar praten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en mijn laatste relatie was niet de beste die ik ooit gehad heb nee, maar ik hield wel van hemEn we hadden allebei dingen anders kunnen doen, maar soms is er gewoon te veel stuk
quote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
denk dat iedereen wel zo z'n geschiedenis (of pijnlijke hedendaagse realiteit) heeft
Nou, dan zal het wel niet lang meer duren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
Afgelopen november waren wij officiëel 7 jaar bij elkaar
Tsja, maar soms werkt het ook gewoon niet. Hij is echt wel een lieve jongen, maar niet voor mijquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat dat laatste betreft vraag ik me altijd af of het niet voorkomen had kunnen worden als één van de twee eerder aan de bel had getrokken. Ik vind het fascinerend hoe slecht partners soms met elkaar praten.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
denk dat iedereen wel zo z'n geschiedenis (of pijnlijke hedendaagse realiteit) heeft
jij mag het dan ook wel weten, maar er zijn die van die dingen die ik niet op het forum lsinger (hoe open ik ook benquote:
keequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij mag het dan ook wel weten, maar er zijn die van die dingen die ik niet op het forum lsinger (hoe open ik ook ben)
Ja, jouw boekje is een kopie van de mijne zowatquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
Ik snapquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij mag het dan ook wel weten, maar er zijn die van die dingen die ik niet op het forum lsinger (hoe open ik ook ben)
Rasoptimist, jijquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:18 schreef RealZeus het volgende:
Nou, dan zal het wel niet lang meer duren.
alleen ben jij een paar pagina's verderquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, jouw boekje is een kopie van de mijne zowat
Wat relaties betreft geloof ik soms nog iets teveel in sprookjes.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, maar soms werkt het ook gewoon niet. Hij is echt wel een lieve jongen, maar niet voor mijIs heel jammer, en natuurlijk had ik liever anders gehad, maar dingen gaan zoals ze gaan
[..]
ook zo vol zware pagina's?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, jouw boekje is een kopie van de mijne zowat
ja dat welquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen ben jij een paar pagina's verder
Dasnap ik maar al te goed.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach, het hoort erbij ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat relaties betreft geloof ik soms nog iets teveel in sprookjes.![]()
Al ga ik liever met dikke ruzie uit elkaar dan te horen wat jij hier zegt.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en nog een paar extra hoofdstukken ook...
Ik bedoelde zwarte natuurlijk, hoewel zwaar natuurlijk ook erg van toepassing is...quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en nog een paar extra hoofdstukken ook...
als je de 30 voorbij bent gaan we het er nog een keer over hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat relaties betreft geloof ik soms nog iets teveel in sprookjes.![]()
Al ga ik liever met dikke ruzie uit elkaar dan te horen wat jij hier zegt.
Als jullie het beide vonden is het ook makkelijker. En dat laatste moet je altijd doen, al moet ik zeggen dat ik qua relaties een behoorlijke vechter ben. Ik zal niet snel weglopen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, het hoort erbij ofzoEn ik ben er trots op dat ik voor mezelf gekozen heb
Ja allebei helaasquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde zwarte natuurlijk, hoewel zwaar natuurlijk ook erg van toepassing is...
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je de 30 voorbij bent gaan we het er nog een keer over hebben
Maar hou je gevoel vast hoor, het hoort bij je leeftijd, en dat is goed.
Wij delen een soort cynisme waar jij gelukkig nog lang niet aan toe bent
(en dit is serieus niet lullig bedoeld, ik bedoel: geniet van het leve nu, en beleef het zoals je het nu beleeft)
Ik ben 34, Symph.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je de 30 voorbij bent gaan we het er nog een keer over hebben
Maar hou je gevoel vast hoor, het hoort bij je leeftijd, en dat is goed.
Wij delen een soort cynisme waar jij gelukkig nog lang niet aan toe bent
(en dit is serieus niet lullig bedoeld, ik bedoel: geniet van het leve nu, en beleef het zoals je het nu beleeft)
echt?quote:
Hij vond dat echt niet hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als jullie het beide vonden is het ook makkelijker. En dat laatste moet je altijd doen, al moet ik zeggen dat ik qua relaties een behoorlijke vechter ben. Ik zal niet snel weglopen.
quote:
Dikke knuffel voor jou ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan als bijna geen ander met hem meevoelen
Moet jij zeggen, over iemand ruimte geven ergens achter te komen gesprokenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hij vond dat echt niet hoorToen niet in elk geval, achteraf wel... Heb een paar nachten bij ST mogen logeren om zo de ruimte te krijgen die ik nodig had voor dat besluit
Voor mij was de maat meer dan vol
Ik heb niets gedaan hoor?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, over iemand ruimte geven ergens achter te komen gesproken![]()
![]()
![]()
Oh, dat lijkt me zo kut. Dat je vriendin dat besluit al heeft gemaakt en jij kunt helemaal niks meer. Dat hoop ik nooit (meer) mee te maken. Machteloosheid ten top. Zeker als je gevoel zegt dat er meer in zit en dat er dingen niet kloppen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij vond dat echt niet hoorToen niet in elk geval, achteraf wel... Heb een paar nachten bij ST mogen logeren om zo de ruimte te krijgen die ik nodig had voor dat besluit
Voor mij was de maat meer dan vol
Nee, maar ik ben een dromer en tot dit jaar was ik nog niet zo handig met vrouwen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben ik dan zo in de war met iemand anders?
Shit, sorry....
Nou, geloof me, ik heb dat besluit niet even zomaar gemaakt ofzo. Ik heb er eerst 30 keer over proberen te praten, hem zelfs proberen over te halen eens mee te gaan naar de psych en daar op neutraal terrein dingen te spreken. En dat was voor mij de druppel, zaten we daar zegt ie geen klap behalve sarcastische opmerkingenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me zo kut. Dat je vriendin dat besluit al heeft gemaakt en jij kunt helemaal niks meer. Dat hoop ik nooit (meer) mee te maken. Machteloosheid ten top. Zeker als je gevoel zegt dat er meer in zit en dat er dingen niet kloppen.
Voor mij was jij de wereld van verschil.quote:
Dat heeft geen nut, want het loopt toch altijd anders dan je bedacht had.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
ik ben nu al 5 jaar bezig met bedenken wat ik nu eigenlijk wil met m'n toekomst, schiet dus niet echt op
Ik ben nu gestopt met denken aan de toekomst, ik merk vanzelf wel hoe, wat en waarquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
ik ben nu al 5 jaar bezig met bedenken wat ik nu eigenlijk wil met m'n toekomst, schiet dus niet echt op
Dan geef ik je groot gelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, geloof me, ik heb dat besluit niet even zomaar gemaakt ofzo. Ik heb er eerst 30 keer over proberen te praten, hem zelfs proberen over te halen eens mee te gaan naar de psych en daar op neutraal terrein dingen te spreken. En dat was voor mij de druppel, zaten we daar zegt ie geen klap behalve sarcastische opmerkingenDus ik ben echt geen wegloper
Maar het knokken houd ook eens op he?
Doe eens nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor mij was jij de wereld van verschil.
Nee. Dat BEN je.
Hee!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
ook dat ken ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
ik bedoel dus in dit geval kiezen voor mezelf, of kiezen voor relatie en mezelf continue laten ondersneeuwenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut, want het loopt toch altijd anders dan je bedacht had.
Anders babbelen we gewoon snel eens?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook dat ken ik
en wat er achteraan komt dat zet ik dus even niet op het forum
hee!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel dus in dit geval kiezen voor mezelf, of kiezen voor relatie en mezelf continue laten ondersneeuwen
Nee liefie, dan ben je geen wegloper en het houdt inderdaad een keer opquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, geloof me, ik heb dat besluit niet even zomaar gemaakt ofzo. Ik heb er eerst 30 keer over proberen te praten, hem zelfs proberen over te halen eens mee te gaan naar de psych en daar op neutraal terrein dingen te spreken. En dat was voor mij de druppel, zaten we daar zegt ie geen klap behalve sarcastische opmerkingenDus ik ben echt geen wegloper
Maar het knokken houd ook eens op he?
Als je partner dat laatste weet en stug door gaat blijft er niks anders over dan kiezen voor jezelf.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel dus in dit geval kiezen voor mezelf, of kiezen voor relatie en mezelf continue laten ondersneeuwen
Weet je wat het is, je kunt imho beter proberen je geluk te zoeken alleen, dan samen ongelukkig te zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar natuurlijk niet, zwarte pagina's en zware boeken heb ik niet zo heel.quote:
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je wat het is, je kunt imho beter proberen je geluk te zoeken alleen, dan samen ongelukkig te zijnEn ja, het is een vreselijk moeilijke keuze, maar kies alsjeblieft voor datgene wat goed voelt, zodat je niet na 30 jaar huwelijk compleet verbitterd bent oid
mijn partner ziet het niet, ziet alleen d'r eigen realiteitquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je partner dat laatste weet en stug door gaat blijft er niks anders over dan kiezen voor jezelf.
Een relatie moet op basis van gelijkwaardigheid zijn en als hij/zij dat niet snapt dan kan ze beter een hond nemen.
doe eens niet..quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je wat het is, je kunt imho beter proberen je geluk te zoeken alleen, dan samen ongelukkig te zijnEn ja, het is een vreselijk moeilijke keuze, maar kies alsjeblieft voor datgene wat goed voelt, zodat je niet na 30 jaar huwelijk compleet verbitterd bent oid
hee!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn partner ziet het niet, ziet alleen d'r eigen realiteit
het feit dat ze psychische problemen/depressiviteit heeft maakt het niet makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |