Nee, want daar ben ik dan nietquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Stuart het volgende:
Morgenavond kun je me waarschijnlijk ergens dronken in Islington oprapen
Ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en ik heb nu al weekend
*jaloers isquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Stuart het volgende:
Morgenavond kun je me waarschijnlijk ergens dronken in Islington oprapen
Ik had weekend van 1 januari tot en met 29 augustus en nu al vanaf 30 oktober.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom nietquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, want daar ben ik dan niet
serieus nemenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die mannen in dit topic, waarom nemen jullie me toch allemaal zo serieus
Dat heb ik al vanaf gisterenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, een stuk of 8quote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
*jaloers is
hoeveel pints heb je er voor nodig?
Ja, waarom eigenlijk niet?quote:
ik krijg opeens trek in een pint of Guinnessquote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
*jaloers is
hoeveel pints heb je er voor nodig?
He, ik heb ook een hele tijd thuis gezeten hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had weekend van 1 januari tot en met 29 augustus en nu al vanaf 30 oktober.
Omdat we je graag serieus nemen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die mannen in dit topic, waarom nemen jullie me toch allemaal zo serieus
Ja. ECHTquote:
Heee, ik oooookquote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, ik heb ook een hele tijd thuis gezeten hoor
Ja, toch een beetje jammerquote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, waarom eigenlijk niet?
allang johquote:
Iedere dag graagquote:
Islington is heel leuk en trendy. Veel kroegen en restaurantsquote:
Zoals het zich laat aanzien heb ik nog weekend tot ver in 2011, dat vind ik geen fijn vooruitzicht.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, ik heb ook een hele tijd thuis gezeten hoor
Ja...Maar jij komt toch al bijnaquote:
Mag ik dan de schuimlaag?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg opeens trek in een pint of Guinness
Volgende week vrijdagquote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja...Maar jij komt toch al bijna
Ik houd van makkelijke mannenquote:
Omdat het gewoonquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je staat 3 kwartier later op dan dat je achterop bij de buurjongen zitquote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Morgen: kwart over zeven op. Half zeven achterop bij de buurjongen+klasgenoot op de fiets, wAnt ik ben m'n sleutel kwijt, dan eerst twee uur gymles, dan drie uur basketball toernooi, dan een uur Engels en een uur Frans, Frans = instand nablijven, dus dan zit ik tot vijf uur op school, dan nog Sinterklaas surprise afmaken en gedicht afronden, dan naar vriendin en daar slapen.
Zo.
quote:
Nee, ik kan ook een zeikwijf zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow, ben jij echt de perfecte vrouw?
Hoi Koenquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow, ben jij echt de perfecte vrouw?
Ow, dat is iets minder. Maar je staat nog steeds in de +quote:Op donderdag 9 december 2010 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik kan ook een zeikwijf zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |