Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik weet niet eens wat een poesjesfokker is. Wat een kutwoordquote:
Dat is iemand die poesjes foktquote:Op donderdag 9 december 2010 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een poesjesfokker is. Wat een kutwoord
Ja, maar wat voor poesjesquote:Op donderdag 9 december 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dat is iemand die poesjes fokt
Lieve poesjesquote:
There's no place like homequote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 @ 23:23 door Symphonic:
Topic verplaatst van forum "General Chat" naar forum "Seksualiteit"
Op donderdag 9 december 2010 @ 23:26 door Pheno:
Topic verplaatst van forum "Seksualiteit" naar forum "Lifestyle"
Op donderdag 9 december 2010 @ 23:28 door Pheno:
Topic verplaatst van forum "Lifestyle" naar forum "Misdaad"
Op donderdag 9 december 2010 @ 23:30 door MPG:
Topictitel: "[KSC #2282] If it doesn't fit, use a bigger hammer" -> "[KSC #2282] If it doesn't fit, use a bigger hamster"
Op donderdag 9 december 2010 @ 23:35 door MPG:
Topic verplaatst van forum "Misdaad" naar forum "Feedback"
Op donderdag 9 december 2010 @ 23:36 door Symphonic:
Topic verplaatst van forum "Feedback" naar forum "General Chat"
Oh, laten we dan nu slotjes op en af proberen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn verplaatsingen naar K&W, PUB, R&P staan er niet bij
Ik schrok me de tering toen mijn knopjes ineens weg warenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
Sorry, dit is af en toe crew vermaak
ik heb hem tussendoor nog naar K&W, R&P en PUB en FTR geschopt, maar die staan er niet eens tussenquote:
Ik vond het ook grappigquote:Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
Sorry, dit is af en toe crew vermaak
Ben je serieus geirriteerd?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, laten we dan nu slotjes op en af proberen.
tot morgen. Kleuters
Oh dearquote:Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tot morgen. Kleuters
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tot morgen. Kleuters
waren je knopjes weg?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik schrok me de tering toen mijn knopjes ineens weg waren
Dat heeft Ph. laatst al gedaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tot morgen. Kleuters
Vrouwen en voetballenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij hebt heul niet mee gevoetbald, Myr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrouwen en voetballenScherp!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oldbiesquote:Op donderdag 9 december 2010 23:45 schreef BrandX het volgende:
Userts die niet tegen een grapje kunnen is zoooo 1999
Ik ben een voetbalvrouw, ik sta aan de kant mooi te wezen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij hebt heul niet mee gevoetbald, Myr.
Jaquote:
Hmpf, 1998 belde en wilde zijn grapje terugquote:Op donderdag 9 december 2010 23:45 schreef BrandX het volgende:
Userts die niet tegen een grapje kunnen is zoooo 1999
In je oranje bavariajurkje?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een voetbalvrouw, ik sta aan de kant mooi te wezen.
Dat kan niet, toen was FOK! er heul niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hmpf, 1998 belde en wilde zijn grapje terug
Ja, en ik heb nu al weekendquote:
Wat is dat toch met al die mannen in dit topic, waarom nemen jullie me toch allemaal zo serieusquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan niet, toen was FOK! er heul niet.
Nee, want daar ben ik dan nietquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Stuart het volgende:
Morgenavond kun je me waarschijnlijk ergens dronken in Islington oprapen
Ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en ik heb nu al weekend
*jaloers isquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Stuart het volgende:
Morgenavond kun je me waarschijnlijk ergens dronken in Islington oprapen
Ik had weekend van 1 januari tot en met 29 augustus en nu al vanaf 30 oktober.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom nietquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, want daar ben ik dan niet
serieus nemenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die mannen in dit topic, waarom nemen jullie me toch allemaal zo serieus
Dat heb ik al vanaf gisterenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, een stuk of 8quote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
*jaloers is
hoeveel pints heb je er voor nodig?
Ja, waarom eigenlijk niet?quote:
ik krijg opeens trek in een pint of Guinnessquote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
*jaloers is
hoeveel pints heb je er voor nodig?
He, ik heb ook een hele tijd thuis gezeten hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had weekend van 1 januari tot en met 29 augustus en nu al vanaf 30 oktober.
Omdat we je graag serieus nemen.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die mannen in dit topic, waarom nemen jullie me toch allemaal zo serieus
Ja. ECHTquote:
Heee, ik oooookquote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, ik heb ook een hele tijd thuis gezeten hoor
Ja, toch een beetje jammerquote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, waarom eigenlijk niet?
allang johquote:
Iedere dag graagquote:
Islington is heel leuk en trendy. Veel kroegen en restaurantsquote:
Zoals het zich laat aanzien heb ik nog weekend tot ver in 2011, dat vind ik geen fijn vooruitzicht.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, ik heb ook een hele tijd thuis gezeten hoor
Ja...Maar jij komt toch al bijnaquote:
Mag ik dan de schuimlaag?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg opeens trek in een pint of Guinness
Volgende week vrijdagquote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja...Maar jij komt toch al bijna
Ik houd van makkelijke mannenquote:
Omdat het gewoonquote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je staat 3 kwartier later op dan dat je achterop bij de buurjongen zitquote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Morgen: kwart over zeven op. Half zeven achterop bij de buurjongen+klasgenoot op de fiets, wAnt ik ben m'n sleutel kwijt, dan eerst twee uur gymles, dan drie uur basketball toernooi, dan een uur Engels en een uur Frans, Frans = instand nablijven, dus dan zit ik tot vijf uur op school, dan nog Sinterklaas surprise afmaken en gedicht afronden, dan naar vriendin en daar slapen.
Zo.
quote:
Nee, ik kan ook een zeikwijf zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow, ben jij echt de perfecte vrouw?
Hoi Koenquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow, ben jij echt de perfecte vrouw?
Ow, dat is iets minder. Maar je staat nog steeds in de +quote:Op donderdag 9 december 2010 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik kan ook een zeikwijf zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |