oei ik kan nog net een niet zo'n fijne opmerking inslikkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het schijnt dat je na 10 jaar en 11 maanden elkaar wel zo ongeveer zat bent, doorgaans
Uiten die hapquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oei ik kan nog net een niet zo'n fijne opmerking inslikken
(niet naar jou toe hoor ST, maar mijn eigen cynisme)
Nou en dat was niet serieusquote:
Mee eens.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou en dat was niet serieusDus
Laat mij jou toch serieus nemen als ik dat wil.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou en dat was niet serieusDus
Doe eens niet, vertel!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oei ik kan nog net een niet zo'n fijne opmerking inslikken
(niet naar jou toe hoor ST, maar mijn eigen cynisme)
Keequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vertel ik je wel een keer prive
Lijkt me beter ook ..
ja zeg.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vertel ik je wel een keer prive
Lijkt me beter ook ..
Wat dat laatste betreft vraag ik me altijd af of het niet voorkomen had kunnen worden als één van de twee eerder aan de bel had getrokken. Ik vind het fascinerend hoe slecht partners soms met elkaar praten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en mijn laatste relatie was niet de beste die ik ooit gehad heb nee, maar ik hield wel van hemEn we hadden allebei dingen anders kunnen doen, maar soms is er gewoon te veel stuk
quote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
denk dat iedereen wel zo z'n geschiedenis (of pijnlijke hedendaagse realiteit) heeft
Nou, dan zal het wel niet lang meer duren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
Afgelopen november waren wij officiëel 7 jaar bij elkaar
Tsja, maar soms werkt het ook gewoon niet. Hij is echt wel een lieve jongen, maar niet voor mijquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat dat laatste betreft vraag ik me altijd af of het niet voorkomen had kunnen worden als één van de twee eerder aan de bel had getrokken. Ik vind het fascinerend hoe slecht partners soms met elkaar praten.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
denk dat iedereen wel zo z'n geschiedenis (of pijnlijke hedendaagse realiteit) heeft
jij mag het dan ook wel weten, maar er zijn die van die dingen die ik niet op het forum lsinger (hoe open ik ook benquote:
keequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij mag het dan ook wel weten, maar er zijn die van die dingen die ik niet op het forum lsinger (hoe open ik ook ben)
Ja, jouw boekje is een kopie van de mijne zowatquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
Ik snapquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij mag het dan ook wel weten, maar er zijn die van die dingen die ik niet op het forum lsinger (hoe open ik ook ben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |