Weet ik nietquote:
Hier trouwens nog niet. Jullie wonen dus in de toekomstquote:
Wat ik mee gemaakt heb ging redelijk vanzelf. Dat liep gewoon.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mij zeiden ze ook dat alles vanzelf ging
ja hoor:quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar wel een mooi liedje, mag de klikbare link?
Heb jij een kind?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrouwen willen alleen je geld en je kind![]()
Ik zou best willen tijdreizen en mezelf zijn toen ik klein wasquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef Stuart het volgende:
Ik zou best willen tijdreizen en mezelf zien toen ik klein was
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah nu weet ik het weer, ik ben niet getrouwd maar bevriend
Tofquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat ik mee gemaakt heb ging redelijk vanzelf. Dat liep gewoon.
Dat laatste wel op den duur. Maar als je verliefd bent gaat het volgens mij vanzelf. Ik hoef er niet om te denken om een knuffel of kus te geven want dat doe ik toch wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik nietMaar ik weet wel dat dingen echt niet vanzelf gaan
En dat je echt moet blijven werken enzo om het leuk te houden
Hongarije?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht. Misschien ga ik de jaarwisseling wel in Hongarije vieren.
Dankquote:
Ik zou gewoon wel willen zien hoe mijn woonplaats vroeger was.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:02 schreef Stuart het volgende:
Ik zou best willen tijdreizen en mezelf zien toen ik klein was
oh, ik moet de seks ook zelf doenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
seks is 10% van een relatie, en de andere 90% moet je zelf doen
Het was ook maar een maandje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TofIk zal je mijn verhaal besparen
Nee, maar dat is maar een klein aspect van een relatie imhoquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste wel op den duur. Maar als je verliefd bent gaat het volgens mij vanzelf. Ik hoef er niet om te denken om een knuffel of kus te geven want dat doe ik toch wel.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ik moet de seks ook zelf doen
Dankquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
Het voordeel van een mod; je kint HTML posts weghalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |