Edit, nierenmeukerquote:Op donderdag 9 december 2010 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je staat 3 kwartier later op dan dat je achterop bij de buurjongen zit
Niemand is perfect en ik al helemaal nietquote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow, dat is iets minder. Maar je staat nog steeds in de +
wilde nog ff gezellie bij d'r in bed kletsen, maar ze ging al slapenquote:
quote:
nearlyquote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niemand is perfect en ik al helemaal niet
Liefquote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hilde wil ook -[=\\\\\\\\\\\ zeggen
Misschien niet perfect, maar dik in de + sta je sowiesoquote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, als je nog wakker bent dan schiet het niet op al te gaan liggenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wilde nog ff gezellie bij d'r in bed kletsen, maar ze ging al slapen
dus nog maar ff naar beneden dan
Ik ook niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wilde nog ff wat pielen met een andere laptop ookquote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, als je nog wakker bent dan schiet het niet op al te gaan liggen
Vooral die rodenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Weet je wel hoe fokking zeer dat doet?
Ik kan hem nog een handje helpenquote:
Ik zeg equote:
Nee, schattig dat je gelooft dat ze bestaat, de perfecte vrouwquote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]Wat?
Dat is toch veel beter dan die vrouwen die nooit of zelden willen?
Een vrouw met veel zin moet je koesteren.
Nee, echt nietquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Lief
[..]
Misschien niet perfect, maar dik in de + sta je sowieso
Oh, denk je dat echt?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, schattig dat je gelooft dat ze bestaat, de perfecte vrouw
Vrouwen willen alleen je geld en je kindquote:Op donderdag 9 december 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
de perfecte vrouw.... als je ooit al denkt d'r gevonden te hebben wordt je op een gegeven moment wakker
+1000quote:Op donderdag 9 december 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
de perfecte vrouw.... als je ooit al denkt d'r gevonden te hebben wordt je op een gegeven moment wakker
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrouwen willen alleen je geld en je kind![]()
en als dat dan niet zo is, beginnen ze steeds meer op d'r moeder te lijkenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart een hoop. Het eerste heb ik momenteel niet en het tweede wil ik vooralsnog niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
f-h?quote:
Ik zie m ook niet meerquote:Op donderdag 9 december 2010 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:Sym, ik zag je post en toen opeens niet meer
seks is 10% van een relatie, en de andere 90% moet je zelf doenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]Wat?
Dat is toch veel beter dan die vrouwen die nooit of zelden willen?
Een vrouw met veel zin moet je koesteren.
Wie z'n laptop lief heeft kastijd hem.quote:
fat was de bedoeling ook, ik weet ff niet meer hoe het truukje moetquote:Op donderdag 9 december 2010 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sym, ik zag je post en toen opeens niet meer
Ja, een relatie is vet hard werkenquote:Op donderdag 9 december 2010 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
seks is 10% van een relatie, en de andere 90% moet je zelf doen
Maar wel een belangrijke 10%. Als die 10% er zelden is heet het vriendschap.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
seks is 10% van een relatie, en de andere 90% moet je zelf doen
WhatwhAtwhat?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
fat was de bedoeling ook, ik weet ff niet meer hoe het truukje moet
hihih tag failquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
fat was de bedoeling ook, ik weet ff niet meer hoe het truukje moet
Oh, dan ben ik heel naief.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, een relatie is vet hard werken
ah nu weet ik het weer, ik ben niet getrouwd maar bevriendquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar wel een belangrijke 10%. Als die 10% er zelden is heet het vriendschap.
Ja mij zeiden ze ook dat alles vanzelf gingquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah nu weet ik het weer, ik ben niet getrouwd maar bevriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |