Rasoptimist, jijquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:18 schreef RealZeus het volgende:
Nou, dan zal het wel niet lang meer duren.
alleen ben jij een paar pagina's verderquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, jouw boekje is een kopie van de mijne zowat
Wat relaties betreft geloof ik soms nog iets teveel in sprookjes.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, maar soms werkt het ook gewoon niet. Hij is echt wel een lieve jongen, maar niet voor mijIs heel jammer, en natuurlijk had ik liever anders gehad, maar dingen gaan zoals ze gaan
[..]
ook zo vol zware pagina's?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, jouw boekje is een kopie van de mijne zowat
ja dat welquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen ben jij een paar pagina's verder
Dasnap ik maar al te goed.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij mag het dan ook wel weten, maar er zijn die van die dingen die ik niet op het forum lsinger (hoe open ik ook ben)
Ach, het hoort erbij ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat relaties betreft geloof ik soms nog iets teveel in sprookjes.![]()
Al ga ik liever met dikke ruzie uit elkaar dan te horen wat jij hier zegt.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en nog een paar extra hoofdstukken ook...
Ik bedoelde zwarte natuurlijk, hoewel zwaar natuurlijk ook erg van toepassing is...quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en nog een paar extra hoofdstukken ook...
als je de 30 voorbij bent gaan we het er nog een keer over hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat relaties betreft geloof ik soms nog iets teveel in sprookjes.![]()
Al ga ik liever met dikke ruzie uit elkaar dan te horen wat jij hier zegt.
Als jullie het beide vonden is het ook makkelijker. En dat laatste moet je altijd doen, al moet ik zeggen dat ik qua relaties een behoorlijke vechter ben. Ik zal niet snel weglopen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, het hoort erbij ofzoEn ik ben er trots op dat ik voor mezelf gekozen heb
Ja allebei helaasquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde zwarte natuurlijk, hoewel zwaar natuurlijk ook erg van toepassing is...
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je de 30 voorbij bent gaan we het er nog een keer over hebben
Maar hou je gevoel vast hoor, het hoort bij je leeftijd, en dat is goed.
Wij delen een soort cynisme waar jij gelukkig nog lang niet aan toe bent
(en dit is serieus niet lullig bedoeld, ik bedoel: geniet van het leve nu, en beleef het zoals je het nu beleeft)
Ik ben 34, Symph.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je de 30 voorbij bent gaan we het er nog een keer over hebben
Maar hou je gevoel vast hoor, het hoort bij je leeftijd, en dat is goed.
Wij delen een soort cynisme waar jij gelukkig nog lang niet aan toe bent
(en dit is serieus niet lullig bedoeld, ik bedoel: geniet van het leve nu, en beleef het zoals je het nu beleeft)
echt?quote:
Hij vond dat echt niet hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als jullie het beide vonden is het ook makkelijker. En dat laatste moet je altijd doen, al moet ik zeggen dat ik qua relaties een behoorlijke vechter ben. Ik zal niet snel weglopen.
quote:
Dikke knuffel voor jou ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan als bijna geen ander met hem meevoelen
Moet jij zeggen, over iemand ruimte geven ergens achter te komen gesprokenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hij vond dat echt niet hoorToen niet in elk geval, achteraf wel... Heb een paar nachten bij ST mogen logeren om zo de ruimte te krijgen die ik nodig had voor dat besluit
Voor mij was de maat meer dan vol
Ik heb niets gedaan hoor?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, over iemand ruimte geven ergens achter te komen gesproken![]()
![]()
![]()
Oh, dat lijkt me zo kut. Dat je vriendin dat besluit al heeft gemaakt en jij kunt helemaal niks meer. Dat hoop ik nooit (meer) mee te maken. Machteloosheid ten top. Zeker als je gevoel zegt dat er meer in zit en dat er dingen niet kloppen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij vond dat echt niet hoorToen niet in elk geval, achteraf wel... Heb een paar nachten bij ST mogen logeren om zo de ruimte te krijgen die ik nodig had voor dat besluit
Voor mij was de maat meer dan vol
Nee, maar ik ben een dromer en tot dit jaar was ik nog niet zo handig met vrouwen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben ik dan zo in de war met iemand anders?
Shit, sorry....
Nou, geloof me, ik heb dat besluit niet even zomaar gemaakt ofzo. Ik heb er eerst 30 keer over proberen te praten, hem zelfs proberen over te halen eens mee te gaan naar de psych en daar op neutraal terrein dingen te spreken. En dat was voor mij de druppel, zaten we daar zegt ie geen klap behalve sarcastische opmerkingenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me zo kut. Dat je vriendin dat besluit al heeft gemaakt en jij kunt helemaal niks meer. Dat hoop ik nooit (meer) mee te maken. Machteloosheid ten top. Zeker als je gevoel zegt dat er meer in zit en dat er dingen niet kloppen.
Voor mij was jij de wereld van verschil.quote:
Dat heeft geen nut, want het loopt toch altijd anders dan je bedacht had.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
ik ben nu al 5 jaar bezig met bedenken wat ik nu eigenlijk wil met m'n toekomst, schiet dus niet echt op
Ik ben nu gestopt met denken aan de toekomst, ik merk vanzelf wel hoe, wat en waarquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
ik ben nu al 5 jaar bezig met bedenken wat ik nu eigenlijk wil met m'n toekomst, schiet dus niet echt op
Dan geef ik je groot gelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, geloof me, ik heb dat besluit niet even zomaar gemaakt ofzo. Ik heb er eerst 30 keer over proberen te praten, hem zelfs proberen over te halen eens mee te gaan naar de psych en daar op neutraal terrein dingen te spreken. En dat was voor mij de druppel, zaten we daar zegt ie geen klap behalve sarcastische opmerkingenDus ik ben echt geen wegloper
Maar het knokken houd ook eens op he?
Doe eens nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor mij was jij de wereld van verschil.
Nee. Dat BEN je.
Hee!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
ook dat ken ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
ik bedoel dus in dit geval kiezen voor mezelf, of kiezen voor relatie en mezelf continue laten ondersneeuwenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut, want het loopt toch altijd anders dan je bedacht had.
Anders babbelen we gewoon snel eens?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook dat ken ik
en wat er achteraan komt dat zet ik dus even niet op het forum
hee!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel dus in dit geval kiezen voor mezelf, of kiezen voor relatie en mezelf continue laten ondersneeuwen
Nee liefie, dan ben je geen wegloper en het houdt inderdaad een keer opquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, geloof me, ik heb dat besluit niet even zomaar gemaakt ofzo. Ik heb er eerst 30 keer over proberen te praten, hem zelfs proberen over te halen eens mee te gaan naar de psych en daar op neutraal terrein dingen te spreken. En dat was voor mij de druppel, zaten we daar zegt ie geen klap behalve sarcastische opmerkingenDus ik ben echt geen wegloper
Maar het knokken houd ook eens op he?
Als je partner dat laatste weet en stug door gaat blijft er niks anders over dan kiezen voor jezelf.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel dus in dit geval kiezen voor mezelf, of kiezen voor relatie en mezelf continue laten ondersneeuwen
Weet je wat het is, je kunt imho beter proberen je geluk te zoeken alleen, dan samen ongelukkig te zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar natuurlijk niet, zwarte pagina's en zware boeken heb ik niet zo heel.quote:
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je wat het is, je kunt imho beter proberen je geluk te zoeken alleen, dan samen ongelukkig te zijnEn ja, het is een vreselijk moeilijke keuze, maar kies alsjeblieft voor datgene wat goed voelt, zodat je niet na 30 jaar huwelijk compleet verbitterd bent oid
mijn partner ziet het niet, ziet alleen d'r eigen realiteitquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je partner dat laatste weet en stug door gaat blijft er niks anders over dan kiezen voor jezelf.
Een relatie moet op basis van gelijkwaardigheid zijn en als hij/zij dat niet snapt dan kan ze beter een hond nemen.
doe eens niet..quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je wat het is, je kunt imho beter proberen je geluk te zoeken alleen, dan samen ongelukkig te zijnEn ja, het is een vreselijk moeilijke keuze, maar kies alsjeblieft voor datgene wat goed voelt, zodat je niet na 30 jaar huwelijk compleet verbitterd bent oid
hee!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn partner ziet het niet, ziet alleen d'r eigen realiteit
het feit dat ze psychische problemen/depressiviteit heeft maakt het niet makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |