kloptquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja en nee. Van je fouten leer je , als het goed is. Al zijn er ook zat dingen die ik met de kennis van nu anders zou doen.
Mijn ervaring er mee is op zich leuk. Het eindigde alleen te snel imo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is leuk joh, een relatie hebben![]()
Nee, maar ik ben er wel achter dat ik liever alleen ben dan dat ik aan een dood paard moet sjorren in een relatie
Het is al 0:09 jaquote:
Trustequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is al 0:09 ja
Dus,
Ik ga slAperen![]()
Trusten lieve kijkbuiskinders
Dat weet ik als geen ander. Mijn leven had er heel anders uitgezien als ik vroeger was assertiever was geweest.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt
maar sommige dingen kan je na verloop van tijd gewoon niet meer veranderen, of althans heel lastig in ieder geval
Een beetje goedpraten ook nog, en hij was toch degene die tijdens een proefwerk Nederlands de boel wilde bedonderen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is pas les 36 Fles, deze jongen begint pas
Het schijnt dat je na 10 jaar en 11 maanden elkaar wel zo ongeveer zat bent, doorgaansquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn ervaring er mee is op zich leuk. Het eindigde alleen te snel imo.
En natuurlijk, als het van één kant moet komen schiet het niet op. Maar een relatie moet nog wel een beetje passievol zijn en bij sommigen lijkt het haast alleen maar vriendschap.
Fijne droomselsquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is al 0:09 ja
Dus,
Ik ga slAperen![]()
Trusten lieve kijkbuiskinders
Dat is toch bij 7 jaar? The seven year itch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het schijnt dat je na 10 jaar en 11 maanden elkaar wel zo ongeveer zat bent, doorgaans
Ik dacht dat die itch ieder jaar terugkwam?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is toch bij 7 jaar? The seven year itch?
neeeee, mallie, het ging over de premierequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij stopt er toch niet mee, ik heb net kaartjes gekocht
Die schijnt dus later te zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is toch bij 7 jaar? The seven year itch?
gewoon vanaf jaar 1?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat die itch ieder jaar terugkwam?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat die itch ieder jaar terugkwam?
klopt, dat is bij mij eigenlijk niet anders, mja dat is het aard van het beestje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weet ik als geen ander. Mijn leven had er heel anders uitgezien als ik vroeger was assertiever was geweest.
pffffieuwwwwquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neeeee, mallie, het ging over de premiere
niet haten mensen, ga liefhebben, show some lovequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een beetje goedpraten ook nog, en hij was toch degene die tijdens een proefwerk Nederlands de boel wilde bedonderen?
[ afbeelding ]
Stop-met-serieus-nemen-nu!quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]Of ik romantiseer echt te veel of jij hebt een kutrelatie gehad.
Dan vraag ik me af waarom ze bij mij altijd na twee jaar wegrennenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het schijnt dat je na 10 jaar en 11 maanden elkaar wel zo ongeveer zat bent, doorgaans
Ow.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die schijnt dus later te zijn
+1quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, dat is bij mij eigenlijk niet anders, mja dat is het aard van het beestje.
Maar in mijn geval had ik graag qua relatie en qua werk heel ergens anders gestaan.
Lijkt zowaar of ik ongelukkig ben (ben ik soms ook, maar soms vind ik het geluk in de kleine dingen)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |