quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ik moet de seks ook zelf doen
Maar kun je ze ook terugzettenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
Het voordeel van een mod; je kint HTML posts weghalen
GMTAquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar dat is maar een klein aspect van een relatie imho
Wat is 'klein' in jullie begrippen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou best willen tijdreizen en mezelf zijn toen ik klein was
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ik moet de seks ook zelf doen
Ik weet serieus nog steeds niet wat dat nou betekendquote:
quote:
Ik vind het wel belangrijk om iemand te laten merken dat je nog om de ander geeft. Op welke manier dan ook. Maar misschien romantiseer ik het te veel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar dat is maar een klein aspect van een relatie imho
maakt niet uitquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat is 'klein' in jullie begrippen?
Is leuk joh, een relatie hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]Wat hebben jullie allemaal voor relaties...
Great Minds Think Alikequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik weet serieus nog steeds niet wat dat nou betekend
Great Minds Think Alikequote:Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
Ja en nee. Van je fouten leer je , als het goed is. Al zijn er ook zat dingen die ik met de kennis van nu anders zou doen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maakt niet uit
als ik maar wat fouten kan rechtzetten die ik door de jaren heen gemaakt heb
(mja dan moet je dus wel weten wat je nu weet anders maak je ze weer)
Lijkt me inderdaad niks, een dood paardquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is leuk joh, een relatie hebben![]()
Nee, maar ik ben er wel achter dat ik liever alleen ben dan dat ik aan een dood paard moet sjorren in een relatie
ahh, dat ik dat niet meteen zAgquote:
Oh nou heb IK het gedaan hmm?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is pas les 36 Fles, deze jongen begint pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |