Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Teringquote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok.
ik was aan het werk toen gebeld werd door zijn vrouw, de politie was aan de deur geweest en hij was op zijn werk overleden aan een hart stilstand. (29 jaar aangeboren hartafwijking bleek na autopsie)
zij ging naar het het ziekenhuis met de agenten en of ik de rest van de familie wilde inlichten.
dat heb ik dus gedaan. en dat is echt met mijlen voorsprong de kutste boodschap die je kan brengen. hij was ook nog eens een goede vriend van me dus ik heb eerst even buiten beeld mezelf bij elkaar moeten rapen voor ik het wokkin (zijn zus) zijn vader, en zijn moeder kon vertellen, alle 3 op een andere locatie ook nog. dus 3 keer het verhaal moeten afsteken en voorzichtig laten landen en weer zien hoe iemands wereld instort
Nou, leg het even leuk op een mooie grote kristallen schaal danquote:Op donderdag 9 december 2010 22:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Schaal?
Het zit gewoon in een zakje.
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik ken nog een trucje om het warm te krijgen *wink wink*
Koen zegt ook steeds als het net even te lang duurt voordat hij aandacht krijgt: jooejoeequote:
Want Hedwig zegt geen oehoe meerquote:
Die heb ik niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, leg het even leuk op een mooie grote kristallen schaal dan
Dat heb ik gelezenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want Hedwig zegt geen oehoe meer
nee, maar ik wel als ik een uil nadoequote:Op donderdag 9 december 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oooh, dus jij deelt niet met je Fok! vriendjesquote:Op donderdag 9 december 2010 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die heb ik niet.![]()
Bovendien ga ik het zakje weer opbergen want anders weet ik wel dat er niet veel in blijft zitten.
Die krengen zijn veel te lekker.
Zo kunnen inderdaadquote:
Wie is Hedwig?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, van die boeken die je niet leestquote:
Whihi, dan zegt Thijs: MEEUWEN, mama, meeuwen schreeuwen!quote:
Ik lees geen sprookjesquote:Op donderdag 9 december 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, van die boeken die je niet leestIk geloof dat ik zo'n 10 jaar geleden het eerste boek gelezen heb en ben er daarna helemaal verslingerd aan geweest, heb alle boeken wel 4 keer gelezen ofzo
Behalve de laatste, daar ga ik binnenkort maar eens aan beginnen
Meeuwenquote:
Ik heb een dikke maand terug nog een uil doodvermoord met de vrachtwagen.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar ik wel als ik een uil nadoe![]()
ik kan alleen uil dan weer niet normaal uitspreken
Ik welquote:
Bis Later MPGquote:Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef MPG het volgende:
Het gaat te hard om mee te kunnen posten hier. Tot later
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dus jij deelt niet met je Fok! vriendjes
Nuh-uh! Coca cola light break!quote:
Rollatorquote:Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef MPG het volgende:
Het gaat te hard om mee te kunnen posten hier. Tot later
Daar heeft hij gelijk in.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whihi, dan zegt Thijs: MEEUWEN, mama, meeuwen schreeuwen!
Die had ik een weekje terug op kantoorquote:Op donderdag 9 december 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nuh-uh! Coca cola light break!![]()
Sprookjes zijn voor little girlsquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MeeuwenDie doen stamp stamp trappel trappel op gras
![]()
En hoi
OMG! Echt?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die had ik een weekje terug op kantoorEn ik hoorde van m'n collega's dat ik op IT moest kijken
Ook poep?quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sprookjes zijn voor little girls
quote:
Nee, dat geven ze er voor terug.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook poep?
Oh, mpg was al weg he?
Met boze heksen enzoquote:Op donderdag 9 december 2010 22:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn leven is bij tijd en wijle net een sprookje
Geen leuk sprookje maar toch..
Ja, een knappe negerquote:
quote:
En snoepgoedhuisjesquote:
Wel als het enigzins eetbaar is.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet allesZe poepen wel alles onder
En ze maken m'n ex-kat bang
![]()
Ja, en ovens en lunchen bij mensen die je niet kent en en en enquote:
Oeh..knappe negersquote:Op donderdag 9 december 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, een knappe neger![]()
OMG
En IT moet ik dus binnenkort maar gaan bezoeken
![]()
heee!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en ovens en lunchen bij mensen die je niet kent en en en en
Ja, mijn ex hadden samen een kat en omdat hij hier weg ging vond ik dat hij haar mocht meenemen, omdat dan had ie nog iets vastigs en hij was helemaal gek met haar (ik ook trouwens, heb een week lopen janken, maar dat terzijdequote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wel als het enigzins eetbaar is.
En dat ze alles onderpoepen heb ik wel een keer gezien op de boot naar Ameland. Een vrouw die voor mij zat was zwaar aan de beurt en laten we het erop houden dat de meeuw gespaard had en die dag heel gul was.
Je ex-kat?
schop hem eruit en neem mijquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh..knappe negers![]()
Ik ga meeeeeee!
Onze IT afdeling is een enge oude man
Dat is leukquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lik-skills ftwquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
Was ik maar een kat die negen levens had
Negen levens?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
Was ik maar een kat die negen levens had
Ja, pas maar op jongemanquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en dan ligt er opeens een wolf in bedquote:
Mag ik eerst een baan in de IT?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schop hem eruit en neem mij
NEEM mij
Ow, op die manier.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, mijn ex hadden samen een kat en omdat hij hier weg ging vond ik dat hij haar mocht meenemen, omdat dan had ie nog iets vastigs en hij was helemaal gek met haar (ik ook trouwens, heb een week lopen janken, maar dat terzijde). Maar die woont nu met hem in Leiden, meeuwen walhalla
You're hiredquote:Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schop hem eruit en neem mij
NEEM mij
Ik denk eerder een cougarquote:Op donderdag 9 december 2010 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en dan ligt er opeens een wolf in bed
raaaaawrrrquote:Op donderdag 9 december 2010 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en dan ligt er opeens een wolf in bed
Ik kom je reddenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:16 schreef Stuart het volgende:
Nou ja, dan kan ik natuurlijk nog wel altijd mijn haar uit het raam gooien om gered te worden
ikke welquote:Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Negen levens?Ik moet er niet aan denken.
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:16 schreef Stuart het volgende:
Nou ja, dan kan ik natuurlijk nog wel altijd mijn haar uit het raam gooien om gered te worden
Dat vind ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ikke welwat zou dat baas zijn zeg
Het leven is veelste leuk
Dankje! Als je maar niet je glazen muiltje verliest danquote:
Zo hoort het ookquote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Zo, even de hotmail van mijn stiefdochter door de plee gespoeld.
Ze heeft nu gmail
een hele verbetering jaquote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Ze heeft nu gmail
Ik zeg wijselijk even niks.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, mijn gouden lokken zullen mij reddenquote:
Wat gebruik jij dan huh? Mail van Ilse.nlquote:
Nou, wat een leuk levenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, wat een leuk levenIk heb er nu geen hekel aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Nou, wat een leuk levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Ze heeft nu gmail
Nee, want wie het muiltje past trekke hem aanquote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje! Als je maar niet je glazen muiltje verliest dan
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er nu geen hekel aanIk soms welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar komt weer goed
En lief
Come on now, you knew you were lost
Oeh!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Serieuze mail
[..]
Nee, want wie het muiltje past trekke hem aan
[..]
Nou, wat een leuk levenGMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met jou altijdquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
GMTADa's wel balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
Ik ben blij dat ik de rotte tijd denk ik nu wel heb gehadquote:Op donderdag 9 december 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik soms welMaar komt weer goed
En lief
Ja en ik wil ook niet dat je een appel eetquote:Op donderdag 9 december 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want wie het muiltje past trekke hem aan
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:21 schreef RealZeus het volgende:
Welnee. Er is meer in de wereld hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Maar in mijn mandje met eten en drinken voor oma zit wel een appelquote:Op donderdag 9 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en ik wil ook niet dat je een appel eet
Wat? en is toch fijn?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Hier gaat het ook weer een beetje in stijgende lijn
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee. Er is meer in de wereld hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knuffquote:
Ik vind dat heel fijnquote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je ze wel bij mijn werk gekocht?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar in mijn mandje met eten en drinken voor oma zit wel een appel
Hier nog niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker lieve wokquote:
Voor lieve mensen ben ik heel liefquote:
Maar als je stout bent tegen de dieren wordt je heel klein gemaakt en moet je op de nek van Gijs vliegenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar in mijn mandje met eten en drinken voor oma zit wel een appel
Das fijnquote:Op donderdag 9 december 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon dat ik het leven weer leuk ga vinden enzo
Trusten Wokquote:
En er was ook al een konijn met haast en daar moest ik achteraanquote:Op donderdag 9 december 2010 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar als je stout bent tegen de dieren wordt je heel klein gemaakt en moet je op de nek van Gijs vliegen
Dat is niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor lieve mensen ben ik heel liefVoor minder lieve mensen kan ik een kreng zijn
zegt de onsterfelijke godquote:Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Negen levens?Ik moet er niet aan denken.
Wel op het gouden pad blijven danquote:Op donderdag 9 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En er was ook al een konijn met haast en daar moest ik achteraan![]()
Je kan beter achter de schildpad aan want dan ben je er eerderquote:Op donderdag 9 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En er was ook al een konijn met haast en daar moest ik achteraan![]()
Ja, met m'n rode schoentjesquote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel op het gouden pad blijven dan
Fuck, onstervelijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zegt de onsterfelijke god
Of reageer ik nu wat laat...
Slaap zequote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Pasten die glazen toch niet?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, met m'n rode schoentjes
Ik heb 2 paar nodigquote:Op donderdag 9 december 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pasten die glazen toch niet?
quote:
Crap on a stick yesquote:
Ja, nou moet ik hier aan denken:quote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou hier aan denkenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GMTAquote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, nou moet ik hier aan denken:
Hertog jan?quote:
Ik moet ademen en belasting betalen, verder moet ik nietsquote:
TFM nietquote:
Jawel, eten en drinken en naar de wc, anders gaan er dingen niet helemaal goed.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet ademen en belasting betalen, verder moet ik niets
Ik zou ook op zijn tijd maar naar de wc gaan anders een PIquote:Op donderdag 9 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet ademen en belasting betalen, verder moet ik niets
Stella of Heineken maar ik drink ook wel HJ hoorquote:
Das duur in het buitenland!quote:
Neem jij maar een warm glaasje yokiquote:
Nee, dat is allemaal optioneelquote:Op donderdag 9 december 2010 22:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel, eten en drinken en naar de wc, anders gaan er dingen niet helemaal goed.
POEPERDEPOEPquote:
Nee, want houd je met de eerste twee op, dan ga je dood.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat is allemaal optioneel
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem jij maar een warm glaasje yoki
Good boyquote:Op donderdag 9 december 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
Zo, gesport. En mijn schouderoefeningen gedaan.
Dank.quote:
Niets wat sondevoeding niet kan oplossenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, want houd je met de eerste twee op, dan ga je dood.
Hoe is het verder dan pingu?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
wasbordje gekweekt?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
Dat zijn er best veel. Waar is de liefde? Kijk dat filmpje in mijn sigquote:
Slecht voor je tandenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sapje
Is bijna het enige wat ik drink
Nee, ik heb een wasmachine.quote:
Whatz de mattah?quote:
I hope notquote:
Ik zit de hele tijd te denken waar die stem me aan doet denken,maar het lijkt een beetje op het stemgeluid van de leadzanger van Kayak.quote:
Hee snoetquote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
Dat zijn er best veel. Waar is de liefde? Kijk dat filmpje in mijn sig
Misschien aan de andere kant van het kannaal wel Jaquote:
Dan eet en drink ik liever zelf.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets wat sondevoeding niet kan oplossen
[..]
Jij begon met drommels drommels drommelsquote:
Wat frustratie weggeschreven en daarn Hermes, Hercules en Kronos eens laten weten wat ik van ze vond. God of War 3 lag al een tijd in mijn "ooit nog te doen doos".quote:
Hij spreekt Nederlands hoor. Of ben jij soms Friesquote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Misschien aan de andere kant van het kannaal wel Ja
Daar doen ze doorgaans niet echt aan tandenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Misschien aan de andere kant van het kannaal wel Ja
Ik zie m niet op m.Fok!quote:
Dat was ik nietquote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij begon met drommels drommels drommels
Ik heb geen sixpack, ik heb een bierfust.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik toch liever een 80 liter vat
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar doen ze doorgaans niet echt aan tanden
Daarom dus, heb je veel meer aanquote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb geen sixpack, ik heb een bierfust.
Ah, het glazuur spring weer van mijn tandenquote:
Mais non, je suis Utrechts.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij spreekt Nederlands hoor. Of ben jij soms Fries
jij wel, jij bent geen nativequote:
Daar ben je ook voorquote:Op donderdag 9 december 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen.
Ff wat stress van de oudste opgelost
Ik lig tenminste lekker zacht.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom dus, heb je veel meer aan
Wat fijn, poedelewoepsie, ik heb je gemistquote:Op donderdag 9 december 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, het glazuur spring weer van mijn tanden
Och jee.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen.
Ff wat stress van de oudste opgelost
Mijn tandarts (beetje uit de buurt maar heel goed):quote:Op donderdag 9 december 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij wel, jij bent geen native
Je ooit nog te doen doosquote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat frustratie weggeschreven en daarn Hermes, Hercules en Kronos eens laten weten wat ik van ze vond. God of War 3 lag al een tijd in mijn "ooit nog te doen doos".
Ja, werkstuk opsturen lukte niet met hotmail, en (om half tien) o fuck ik heb morgen een SO engelsquote:Op donderdag 9 december 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Och jee.
De zorgen van de jeugd...
*zucht*
Dat bedoel ik ook. Al lig ik in bed wel vaak op mijn buik.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo vaak lig ik niet meer op mijn buik maar er zijn wel andere die er gebruik van kunnen maken
Battersea Risequote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn tandarts (beetje uit de buurt maar heel goed):
http://www.myperfectsmile.co.uk/
Ja, maar niet op loopafstand naar de Battersea Dogs gebeuren hoorquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, werkstuk opsturen lukte niet met hotmail, en (om half tien) o fuck ik heb morgen een SO engels
Oh.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar niet op loopafstand naar de Battersea Dogs gebeuren hoor
Maar ik weet wel waar het is natuurlijkquote:
Zet die hagel dan uitquote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
Oeps de kat is een beetje bang... het hagelt hier heel hard
Dat was bij mij meestal 5 min voor de lesquote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, werkstuk opsturen lukte niet met hotmail, en (om half tien) o fuck ik heb morgen een SO engels
En de kindertjes slapen nog?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Handige papa's
Ik heb een handige papa.
jamaarjijwilniemee!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik weet wel waar het is natuurlijk
Ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Handige papa's
Ik heb een handige papa.
Zo,even de tanden gepoetst.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat fijn, poedelewoepsie, ik heb je gemist![]()
jij hebt ook trek in iets lekkers?quote:
Mijn pa is sinds januari met de vut maar hij heeft het drukker dan ooit.quote:
hier komt het met bakken uit de hemel, nu even een nacht goed door regenen svpquote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
Is dat niet al te laat als al je glazuur al weg is?quote:
herkenbaarquote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat heb ik ookquote:
Bijna altijd welquote:Op donderdag 9 december 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij hebt ook trek in iets lekkers?
Klinkt goedquote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat frustratie weggeschreven en daarn Hermes, Hercules en Kronos eens laten weten wat ik van ze vond. God of War 3 lag al een tijd in mijn "ooit nog te doen doos".
Pappiesquote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn pa is sinds januari met de vut maar hij heeft het drukker dan ooit.Bij zijn kinderen en stiefkinderen is genoeg te klussen.
Volgens mij is het zelfs schadelijk voor je glazuur, kort na het tanden poetsen .quote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat niet al te laat als al je glazuur al weg is?
mijn achtertuin is een grote ijsplaatquote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
Het begint hier eindelijk te dooienIk glibberde (hihi) net naar de voordeur. Altijd handig
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoi.
Edit: Kut, as usual was ik niet de eerste.![]()
je kan een kanon laten knallenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En de kindertjes slapen nog?
En zijn auto maakt nu ook meer kilometers dan toen hij nog werkte.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
zeer herkenbaar
, de mijne hier sinds maart
Dat was hopelijk wel buiten?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
Het begint hier eindelijk te dooienIk glibberde (hihi) net naar de voordeur. Altijd handig
net als bij mij dusquote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan een kanon laten knallen
die worden niet zo snel wakker
Das normaal hoor. Je kunt vaak ook gewoon dan stofzuigen in hun kamer als je dat zou willenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan een kanon laten knallen
die worden niet zo snel wakker
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was hopelijk wel buiten?
Dat hier dan weer niet maar hier thuis bezig met een serre en de rest van de tuin en in augustus heeft mijn zus een huis gekocht en is nog niet alles klaarquote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En zijn auto maakt nu ook meer kilometers dan toen hij nog werkte.
Dat dusquote:
nou dat nog net niet maar beneden wel of in de gandquote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Das normaal hoor. Je kunt vaak ook gewoon dan stofzuigen in hun kamer als je dat zou willen
Ja, dweilen was al eerder gedaanquote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was hopelijk wel buiten?
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dat nog net niet maar beneden wel of in de gand
Zowel mijn stiefzus als stiefbroer zijn verhuisd, hij heeft hier geholpen met horren maken, thuis is hij ook nog druk bezig. En mijn stiefbroer en stiefzussen wonen allemaal op een redelijke afstand rijden, één van mijn zussen woont zelfs in Zweden.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hier dan weer niet maar hier thuis bezig met een serre en de rest van de tuin en in augustus heeft mijn zus een huis gekocht en is nog niet alles klaar
Lijkt wel tof om een keer naar toe te gaanquote:Op donderdag 9 december 2010 22:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zowel mijn stiefzus als stiefbroer zijn verhuisd, hij heeft hier geholpen met horren maken, thuis is hij ook nog druk bezig. En mijn stiefbroer en stiefzussen wonen allemaal op een redelijke afstand rijden, één van mijn zussen woont zelfs in Zweden.
Okeequote:
Daar heeft ze dan ook alle recht toe. Ze heeft zich jaren het lazerus gewerktquote:Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij zou mijn moeder als ze in de vut gaat alleen maar een beetje thuis gaan zitten.
Oooh, je voelt je te goed voor mijquote:Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik pas?
Zweden is heel tof.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt wel tof om een keer naar toe te gaan
Mijn ma is jaloers op jou maquote:Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij zou mijn moeder als ze in de vut gaat alleen maar een beetje thuis gaan zitten.
Je hebt mensen die werken en mensen die zorgen dat de andere werken.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heeft ze dan ook alle recht toe. Ze heeft zich jaren het lazerus gewerkt
Hoe ben ik in bedquote:Op donderdag 9 december 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoe ben je in bed en wat verdien je op jaarbasis?
Oja, malle ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe ben ik in bed
Dat kunnen we pas testen als we zijn getrouwd. Obviously. Gekkie
Was jij erbij dan al die jaren terwijl jij op school kattekwaad uithaaldequote:Op donderdag 9 december 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt mensen die werken en mensen die zorgen dat de andere werken.Het lazerus gewerkt zou ik het niet noemen.
Dat niet maar ben niet zo van de mannen liefdequote:Op donderdag 9 december 2010 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, je voelt je te goed voor mij
Mij lijkt het landschap zeker mooi en wil ook wel eens weten of het waar is wat ze zeggen over de meiden daarquote:Op donderdag 9 december 2010 22:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zweden is heel tof.Afwisselend landschap, vriendelijke mensen, rustige wegen.
Slet dat ik benquote:
Iedereenquote:
Ik heb de school maar 1 keer in de fik gezet, voor de rest was ik heel braaf.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was jij erbij dan al die jaren terwijl jij op school kattekwaad uithaalde![]()
Ja maar, je moet toch weten of het past?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe ben ik in bed
Dat kunnen we pas testen als we zijn getrouwd. Obviously. Gekkie
Nou, dat zal in Gotenborg en Stockholm misschien wel goed zitten maar in het stadje waar mijn zus woont is het niet heel denderend.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Mij lijkt het landschap zeker mooi en wil ook wel eens weten of het waar is wat ze zeggen over de meiden daar
In de fikquote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb de school maar 1 keer in de fik gezet, voor de rest was ik heel braaf.
Dat is toch niet mijn probleem?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar, je moet toch weten of het past?
Ik zie het vanzelf welquote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, dat zal in Gotenborg en Stockholm misschien wel goed zitten maar in het stadje waar mijn zus woont is het niet heel denderend.
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welk nummer is het dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
Ik luister al de hele avond naar hetzelfde liedje. Haal het uit mijn hoofd
ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
Als het niet past is het ook jouw probleem hoorquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
If it does not fit, grab a bigger hamerquote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga net zolang door totdat het pastquote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het niet past is het ook jouw probleem hoor
Hoeren zijn het, allemaal!!!!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, zonde.Dacht ik een leuke vrouw tegen te zijn gekomen, is het weer een slet.
Kan, ik was net deze aan het kijken toen Stu over bier begon, de ouwe redneckquote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind Terry Fator toch beter
Wat een loserquote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gefaald overigens. De directeur kwam er rustig bij staan en zei pas na 5 minuten wat.
Die uitdrukking ken ik ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |