Je ooit nog te doen doosquote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat frustratie weggeschreven en daarn Hermes, Hercules en Kronos eens laten weten wat ik van ze vond. God of War 3 lag al een tijd in mijn "ooit nog te doen doos".
Ja, werkstuk opsturen lukte niet met hotmail, en (om half tien) o fuck ik heb morgen een SO engelsquote:Op donderdag 9 december 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Och jee.
De zorgen van de jeugd...
*zucht*
Dat bedoel ik ook. Al lig ik in bed wel vaak op mijn buik.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo vaak lig ik niet meer op mijn buik maar er zijn wel andere die er gebruik van kunnen maken
Battersea Risequote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn tandarts (beetje uit de buurt maar heel goed):
http://www.myperfectsmile.co.uk/
Ja, maar niet op loopafstand naar de Battersea Dogs gebeuren hoorquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, werkstuk opsturen lukte niet met hotmail, en (om half tien) o fuck ik heb morgen een SO engels
Oh.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar niet op loopafstand naar de Battersea Dogs gebeuren hoor
Maar ik weet wel waar het is natuurlijkquote:
Zet die hagel dan uitquote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
Oeps de kat is een beetje bang... het hagelt hier heel hard
Dat was bij mij meestal 5 min voor de lesquote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, werkstuk opsturen lukte niet met hotmail, en (om half tien) o fuck ik heb morgen een SO engels
En de kindertjes slapen nog?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
Oeps de kat is een beetje bang... het hagelt hier heel hard
Ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Handige papa's
Ik heb een handige papa.
jamaarjijwilniemee!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik weet wel waar het is natuurlijk
Ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Handige papa's
Ik heb een handige papa.
Zo,even de tanden gepoetst.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat fijn, poedelewoepsie, ik heb je gemist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |