Je ooit nog te doen doosquote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat frustratie weggeschreven en daarn Hermes, Hercules en Kronos eens laten weten wat ik van ze vond. God of War 3 lag al een tijd in mijn "ooit nog te doen doos".
Ja, werkstuk opsturen lukte niet met hotmail, en (om half tien) o fuck ik heb morgen een SO engelsquote:Op donderdag 9 december 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Och jee.
De zorgen van de jeugd...
*zucht*
Dat bedoel ik ook. Al lig ik in bed wel vaak op mijn buik.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo vaak lig ik niet meer op mijn buik maar er zijn wel andere die er gebruik van kunnen maken
Battersea Risequote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn tandarts (beetje uit de buurt maar heel goed):
http://www.myperfectsmile.co.uk/
Ja, maar niet op loopafstand naar de Battersea Dogs gebeuren hoorquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, werkstuk opsturen lukte niet met hotmail, en (om half tien) o fuck ik heb morgen een SO engels
Oh.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar niet op loopafstand naar de Battersea Dogs gebeuren hoor
Maar ik weet wel waar het is natuurlijkquote:
Zet die hagel dan uitquote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
Oeps de kat is een beetje bang... het hagelt hier heel hard
Dat was bij mij meestal 5 min voor de lesquote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, werkstuk opsturen lukte niet met hotmail, en (om half tien) o fuck ik heb morgen een SO engels
En de kindertjes slapen nog?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Handige papa's
Ik heb een handige papa.
jamaarjijwilniemee!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik weet wel waar het is natuurlijk
Ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Handige papa's
Ik heb een handige papa.
Zo,even de tanden gepoetst.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat fijn, poedelewoepsie, ik heb je gemist![]()
jij hebt ook trek in iets lekkers?quote:
Mijn pa is sinds januari met de vut maar hij heeft het drukker dan ooit.quote:
hier komt het met bakken uit de hemel, nu even een nacht goed door regenen svpquote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
Is dat niet al te laat als al je glazuur al weg is?quote:
herkenbaarquote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat heb ik ookquote:
Bijna altijd welquote:Op donderdag 9 december 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij hebt ook trek in iets lekkers?
Klinkt goedquote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat frustratie weggeschreven en daarn Hermes, Hercules en Kronos eens laten weten wat ik van ze vond. God of War 3 lag al een tijd in mijn "ooit nog te doen doos".
Pappiesquote:Op donderdag 9 december 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn pa is sinds januari met de vut maar hij heeft het drukker dan ooit.Bij zijn kinderen en stiefkinderen is genoeg te klussen.
Volgens mij is het zelfs schadelijk voor je glazuur, kort na het tanden poetsen .quote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat niet al te laat als al je glazuur al weg is?
mijn achtertuin is een grote ijsplaatquote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
Het begint hier eindelijk te dooienIk glibberde (hihi) net naar de voordeur. Altijd handig
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoi.
Edit: Kut, as usual was ik niet de eerste.![]()
je kan een kanon laten knallenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En de kindertjes slapen nog?
En zijn auto maakt nu ook meer kilometers dan toen hij nog werkte.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
zeer herkenbaar
, de mijne hier sinds maart
Dat was hopelijk wel buiten?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
Het begint hier eindelijk te dooienIk glibberde (hihi) net naar de voordeur. Altijd handig
net als bij mij dusquote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan een kanon laten knallen
die worden niet zo snel wakker
Das normaal hoor. Je kunt vaak ook gewoon dan stofzuigen in hun kamer als je dat zou willenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan een kanon laten knallen
die worden niet zo snel wakker
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was hopelijk wel buiten?
Dat hier dan weer niet maar hier thuis bezig met een serre en de rest van de tuin en in augustus heeft mijn zus een huis gekocht en is nog niet alles klaarquote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En zijn auto maakt nu ook meer kilometers dan toen hij nog werkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |