Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Teringquote:Op donderdag 9 december 2010 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok.
ik was aan het werk toen gebeld werd door zijn vrouw, de politie was aan de deur geweest en hij was op zijn werk overleden aan een hart stilstand. (29 jaar aangeboren hartafwijking bleek na autopsie)
zij ging naar het het ziekenhuis met de agenten en of ik de rest van de familie wilde inlichten.
dat heb ik dus gedaan. en dat is echt met mijlen voorsprong de kutste boodschap die je kan brengen. hij was ook nog eens een goede vriend van me dus ik heb eerst even buiten beeld mezelf bij elkaar moeten rapen voor ik het wokkin (zijn zus) zijn vader, en zijn moeder kon vertellen, alle 3 op een andere locatie ook nog. dus 3 keer het verhaal moeten afsteken en voorzichtig laten landen en weer zien hoe iemands wereld instort
Nou, leg het even leuk op een mooie grote kristallen schaal danquote:Op donderdag 9 december 2010 22:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Schaal?
Het zit gewoon in een zakje.
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik ken nog een trucje om het warm te krijgen *wink wink*
Koen zegt ook steeds als het net even te lang duurt voordat hij aandacht krijgt: jooejoeequote:
Want Hedwig zegt geen oehoe meerquote:
Die heb ik niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, leg het even leuk op een mooie grote kristallen schaal dan
Dat heb ik gelezenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want Hedwig zegt geen oehoe meer
nee, maar ik wel als ik een uil nadoequote:Op donderdag 9 december 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oooh, dus jij deelt niet met je Fok! vriendjesquote:Op donderdag 9 december 2010 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die heb ik niet.![]()
Bovendien ga ik het zakje weer opbergen want anders weet ik wel dat er niet veel in blijft zitten.
Die krengen zijn veel te lekker.
Zo kunnen inderdaadquote:
Wie is Hedwig?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, van die boeken die je niet leestquote:
Whihi, dan zegt Thijs: MEEUWEN, mama, meeuwen schreeuwen!quote:
Ik lees geen sprookjesquote:Op donderdag 9 december 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, van die boeken die je niet leestIk geloof dat ik zo'n 10 jaar geleden het eerste boek gelezen heb en ben er daarna helemaal verslingerd aan geweest, heb alle boeken wel 4 keer gelezen ofzo
Behalve de laatste, daar ga ik binnenkort maar eens aan beginnen
Meeuwenquote:
Ik heb een dikke maand terug nog een uil doodvermoord met de vrachtwagen.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar ik wel als ik een uil nadoe![]()
ik kan alleen uil dan weer niet normaal uitspreken
Ik welquote:
Bis Later MPGquote:Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef MPG het volgende:
Het gaat te hard om mee te kunnen posten hier. Tot later
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dus jij deelt niet met je Fok! vriendjes
Nuh-uh! Coca cola light break!quote:
Rollatorquote:Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef MPG het volgende:
Het gaat te hard om mee te kunnen posten hier. Tot later
Daar heeft hij gelijk in.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whihi, dan zegt Thijs: MEEUWEN, mama, meeuwen schreeuwen!
Die had ik een weekje terug op kantoorquote:Op donderdag 9 december 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nuh-uh! Coca cola light break!![]()
Sprookjes zijn voor little girlsquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MeeuwenDie doen stamp stamp trappel trappel op gras
![]()
En hoi
OMG! Echt?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die had ik een weekje terug op kantoorEn ik hoorde van m'n collega's dat ik op IT moest kijken
Ook poep?quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sprookjes zijn voor little girls
quote:
Nee, dat geven ze er voor terug.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook poep?
Oh, mpg was al weg he?
Met boze heksen enzoquote:Op donderdag 9 december 2010 22:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn leven is bij tijd en wijle net een sprookje
Geen leuk sprookje maar toch..
Ja, een knappe negerquote:
quote:
En snoepgoedhuisjesquote:
Wel als het enigzins eetbaar is.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet allesZe poepen wel alles onder
En ze maken m'n ex-kat bang
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |