Maar in mijn mandje met eten en drinken voor oma zit wel een appelquote:Op donderdag 9 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en ik wil ook niet dat je een appel eet
Wat? en is toch fijn?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Hier gaat het ook weer een beetje in stijgende lijn
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee. Er is meer in de wereld hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knuffquote:
Ik vind dat heel fijnquote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je ze wel bij mijn werk gekocht?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar in mijn mandje met eten en drinken voor oma zit wel een appel
Hier nog niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker lieve wokquote:
Voor lieve mensen ben ik heel liefquote:
Maar als je stout bent tegen de dieren wordt je heel klein gemaakt en moet je op de nek van Gijs vliegenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar in mijn mandje met eten en drinken voor oma zit wel een appel
Das fijnquote:Op donderdag 9 december 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon dat ik het leven weer leuk ga vinden enzo
Trusten Wokquote:
En er was ook al een konijn met haast en daar moest ik achteraanquote:Op donderdag 9 december 2010 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar als je stout bent tegen de dieren wordt je heel klein gemaakt en moet je op de nek van Gijs vliegen
Dat is niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor lieve mensen ben ik heel liefVoor minder lieve mensen kan ik een kreng zijn
zegt de onsterfelijke godquote:Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Negen levens?Ik moet er niet aan denken.
Wel op het gouden pad blijven danquote:Op donderdag 9 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En er was ook al een konijn met haast en daar moest ik achteraan![]()
Je kan beter achter de schildpad aan want dan ben je er eerderquote:Op donderdag 9 december 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En er was ook al een konijn met haast en daar moest ik achteraan![]()
Ja, met m'n rode schoentjesquote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel op het gouden pad blijven dan
Fuck, onstervelijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zegt de onsterfelijke god
Of reageer ik nu wat laat...
Slaap zequote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Pasten die glazen toch niet?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, met m'n rode schoentjes
Ik heb 2 paar nodigquote:Op donderdag 9 december 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pasten die glazen toch niet?
quote:
Crap on a stick yesquote:
Ja, nou moet ik hier aan denken:quote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou hier aan denkenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GMTAquote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, nou moet ik hier aan denken:
Hertog jan?quote:
Ik moet ademen en belasting betalen, verder moet ik nietsquote:
TFM nietquote:
Jawel, eten en drinken en naar de wc, anders gaan er dingen niet helemaal goed.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet ademen en belasting betalen, verder moet ik niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |