Ja, en ovens en lunchen bij mensen die je niet kent en en en enquote:
Oeh..knappe negersquote:Op donderdag 9 december 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, een knappe neger![]()
OMG
En IT moet ik dus binnenkort maar gaan bezoeken
![]()
heee!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en ovens en lunchen bij mensen die je niet kent en en en en
Ja, mijn ex hadden samen een kat en omdat hij hier weg ging vond ik dat hij haar mocht meenemen, omdat dan had ie nog iets vastigs en hij was helemaal gek met haar (ik ook trouwens, heb een week lopen janken, maar dat terzijdequote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wel als het enigzins eetbaar is.
En dat ze alles onderpoepen heb ik wel een keer gezien op de boot naar Ameland. Een vrouw die voor mij zat was zwaar aan de beurt en laten we het erop houden dat de meeuw gespaard had en die dag heel gul was.
Je ex-kat?
schop hem eruit en neem mijquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh..knappe negers![]()
Ik ga meeeeeee!
Onze IT afdeling is een enge oude man
Dat is leukquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lik-skills ftwquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
Was ik maar een kat die negen levens had
Negen levens?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
Was ik maar een kat die negen levens had
Ja, pas maar op jongemanquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en dan ligt er opeens een wolf in bedquote:
Mag ik eerst een baan in de IT?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schop hem eruit en neem mij
NEEM mij
Ow, op die manier.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, mijn ex hadden samen een kat en omdat hij hier weg ging vond ik dat hij haar mocht meenemen, omdat dan had ie nog iets vastigs en hij was helemaal gek met haar (ik ook trouwens, heb een week lopen janken, maar dat terzijde). Maar die woont nu met hem in Leiden, meeuwen walhalla
You're hiredquote:Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schop hem eruit en neem mij
NEEM mij
Ik denk eerder een cougarquote:Op donderdag 9 december 2010 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en dan ligt er opeens een wolf in bed
raaaaawrrrquote:Op donderdag 9 december 2010 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en dan ligt er opeens een wolf in bed
Ik kom je reddenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:16 schreef Stuart het volgende:
Nou ja, dan kan ik natuurlijk nog wel altijd mijn haar uit het raam gooien om gered te worden
ikke welquote:Op donderdag 9 december 2010 22:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Negen levens?Ik moet er niet aan denken.
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:16 schreef Stuart het volgende:
Nou ja, dan kan ik natuurlijk nog wel altijd mijn haar uit het raam gooien om gered te worden
Dat vind ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ikke welwat zou dat baas zijn zeg
Het leven is veelste leuk
Dankje! Als je maar niet je glazen muiltje verliest danquote:
Zo hoort het ookquote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Zo, even de hotmail van mijn stiefdochter door de plee gespoeld.
Ze heeft nu gmail
een hele verbetering jaquote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Ze heeft nu gmail
Ik zeg wijselijk even niks.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, mijn gouden lokken zullen mij reddenquote:
Wat gebruik jij dan huh? Mail van Ilse.nlquote:
Nou, wat een leuk levenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, wat een leuk levenIk heb er nu geen hekel aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Nou, wat een leuk levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Ze heeft nu gmail
Nee, want wie het muiltje past trekke hem aanquote:Op donderdag 9 december 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje! Als je maar niet je glazen muiltje verliest dan
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er nu geen hekel aanIk soms welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar komt weer goed
En lief
Come on now, you knew you were lost
Oeh!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Serieuze mail
[..]
Nee, want wie het muiltje past trekke hem aan
[..]
Nou, wat een leuk levenGMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met jou altijdquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
GMTADa's wel balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
Ik ben blij dat ik de rotte tijd denk ik nu wel heb gehadquote:Op donderdag 9 december 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik soms welMaar komt weer goed
En lief
Ja en ik wil ook niet dat je een appel eetquote:Op donderdag 9 december 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want wie het muiltje past trekke hem aan
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:21 schreef RealZeus het volgende:
Welnee. Er is meer in de wereld hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |