Dat dusquote:
nou dat nog net niet maar beneden wel of in de gandquote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Das normaal hoor. Je kunt vaak ook gewoon dan stofzuigen in hun kamer als je dat zou willen
Ja, dweilen was al eerder gedaanquote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was hopelijk wel buiten?
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dat nog net niet maar beneden wel of in de gand
Zowel mijn stiefzus als stiefbroer zijn verhuisd, hij heeft hier geholpen met horren maken, thuis is hij ook nog druk bezig. En mijn stiefbroer en stiefzussen wonen allemaal op een redelijke afstand rijden, één van mijn zussen woont zelfs in Zweden.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hier dan weer niet maar hier thuis bezig met een serre en de rest van de tuin en in augustus heeft mijn zus een huis gekocht en is nog niet alles klaar
Lijkt wel tof om een keer naar toe te gaanquote:Op donderdag 9 december 2010 22:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zowel mijn stiefzus als stiefbroer zijn verhuisd, hij heeft hier geholpen met horren maken, thuis is hij ook nog druk bezig. En mijn stiefbroer en stiefzussen wonen allemaal op een redelijke afstand rijden, één van mijn zussen woont zelfs in Zweden.
Okeequote:
Daar heeft ze dan ook alle recht toe. Ze heeft zich jaren het lazerus gewerktquote:Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij zou mijn moeder als ze in de vut gaat alleen maar een beetje thuis gaan zitten.
Oooh, je voelt je te goed voor mijquote:Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik pas?
Zweden is heel tof.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt wel tof om een keer naar toe te gaan
Mijn ma is jaloers op jou maquote:Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij zou mijn moeder als ze in de vut gaat alleen maar een beetje thuis gaan zitten.
Je hebt mensen die werken en mensen die zorgen dat de andere werken.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heeft ze dan ook alle recht toe. Ze heeft zich jaren het lazerus gewerkt
Hoe ben ik in bedquote:Op donderdag 9 december 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoe ben je in bed en wat verdien je op jaarbasis?
Oja, malle ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe ben ik in bed
Dat kunnen we pas testen als we zijn getrouwd. Obviously. Gekkie
Was jij erbij dan al die jaren terwijl jij op school kattekwaad uithaaldequote:Op donderdag 9 december 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt mensen die werken en mensen die zorgen dat de andere werken.Het lazerus gewerkt zou ik het niet noemen.
Dat niet maar ben niet zo van de mannen liefdequote:Op donderdag 9 december 2010 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, je voelt je te goed voor mij
Mij lijkt het landschap zeker mooi en wil ook wel eens weten of het waar is wat ze zeggen over de meiden daarquote:Op donderdag 9 december 2010 22:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zweden is heel tof.Afwisselend landschap, vriendelijke mensen, rustige wegen.
Slet dat ik benquote:
Iedereenquote:
Ik heb de school maar 1 keer in de fik gezet, voor de rest was ik heel braaf.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was jij erbij dan al die jaren terwijl jij op school kattekwaad uithaalde![]()
Ja maar, je moet toch weten of het past?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe ben ik in bed
Dat kunnen we pas testen als we zijn getrouwd. Obviously. Gekkie
Nou, dat zal in Gotenborg en Stockholm misschien wel goed zitten maar in het stadje waar mijn zus woont is het niet heel denderend.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Mij lijkt het landschap zeker mooi en wil ook wel eens weten of het waar is wat ze zeggen over de meiden daar
In de fikquote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb de school maar 1 keer in de fik gezet, voor de rest was ik heel braaf.
Dat is toch niet mijn probleem?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar, je moet toch weten of het past?
Ik zie het vanzelf welquote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, dat zal in Gotenborg en Stockholm misschien wel goed zitten maar in het stadje waar mijn zus woont is het niet heel denderend.
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welk nummer is het dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
Ik luister al de hele avond naar hetzelfde liedje. Haal het uit mijn hoofd
ik ookquote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
Als het niet past is het ook jouw probleem hoorquote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
If it does not fit, grab a bigger hamerquote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga net zolang door totdat het pastquote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het niet past is het ook jouw probleem hoor
Hoeren zijn het, allemaal!!!!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, zonde.Dacht ik een leuke vrouw tegen te zijn gekomen, is het weer een slet.
Kan, ik was net deze aan het kijken toen Stu over bier begon, de ouwe redneckquote:Op donderdag 9 december 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind Terry Fator toch beter
Wat een loserquote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gefaald overigens. De directeur kwam er rustig bij staan en zei pas na 5 minuten wat.
Die uitdrukking ken ik ook.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |