Hee snoetquote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
Dat zijn er best veel. Waar is de liefde? Kijk dat filmpje in mijn sig
Misschien aan de andere kant van het kannaal wel Jaquote:
Dan eet en drink ik liever zelf.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets wat sondevoeding niet kan oplossen
[..]
Jij begon met drommels drommels drommelsquote:
Wat frustratie weggeschreven en daarn Hermes, Hercules en Kronos eens laten weten wat ik van ze vond. God of War 3 lag al een tijd in mijn "ooit nog te doen doos".quote:
Hij spreekt Nederlands hoor. Of ben jij soms Friesquote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Misschien aan de andere kant van het kannaal wel Ja
Daar doen ze doorgaans niet echt aan tandenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Misschien aan de andere kant van het kannaal wel Ja
Ik zie m niet op m.Fok!quote:
Dat was ik nietquote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij begon met drommels drommels drommels
Ik heb geen sixpack, ik heb een bierfust.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik toch liever een 80 liter vat
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar doen ze doorgaans niet echt aan tanden
Daarom dus, heb je veel meer aanquote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb geen sixpack, ik heb een bierfust.
Ah, het glazuur spring weer van mijn tandenquote:
Mais non, je suis Utrechts.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij spreekt Nederlands hoor. Of ben jij soms Fries
jij wel, jij bent geen nativequote:
Daar ben je ook voorquote:Op donderdag 9 december 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen.
Ff wat stress van de oudste opgelost
Ik lig tenminste lekker zacht.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom dus, heb je veel meer aan
Wat fijn, poedelewoepsie, ik heb je gemistquote:Op donderdag 9 december 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, het glazuur spring weer van mijn tanden
Och jee.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen.
Ff wat stress van de oudste opgelost
Mijn tandarts (beetje uit de buurt maar heel goed):quote:Op donderdag 9 december 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij wel, jij bent geen native
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |