quote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef Smoofie het volgende:
AJAX AMSTERDAM OLE OLE, Ajax Amsterdam, Ajax Amsterdam, Ajax Amsterdam OLE OLE![]()
Toch een algemeen bekend feit of wat?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:51 schreef Schanulleke het volgende:
Wisten jullie trouwens dat uit onderzoek blijkt dat Ajax de mooiste club ter wereld is?
Vind ik nou ook..quote:Op donderdag 9 december 2010 22:10 schreef Enchanter het volgende:
Jullie zijn wel allemaal positief zeg.
Laten we even afwachten tot a.s. zondag
Dat dus. Laten we met de eerste conclusies pas komen aan het eind van dit jaarquote:Op donderdag 9 december 2010 22:10 schreef Enchanter het volgende:
Jullie zijn wel allemaal positief zeg.
Laten we even afwachten tot a.s. zondag
Dat duurt niet lang meer, nog paar wedstrijden.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:14 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Dat dus. Laten we met de eerste conclusies pas komen aan het eind van dit jaar.
Denk dat de Boer daar wel mee om kan gaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef Falstyr het volgende:
Zelfs in slechte vorm zijn we het aan onze stand verplicht om Feyenoord en Vitesse gewoon op te rollen. Eerste echte test is pas tegen AZ in de beker. Mits AZ dan weer een goede dag heeft en voor weerstand zorgt.
Anderzijds zitten we wel met die ego van een mounhir opgescheept. Ben benieuwd wat De Boer daar aan gaat doen.
Daar doelde ik ook opquote:Op donderdag 9 december 2010 22:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat duurt niet lang meer, nog paar wedstrijden.
Ik denk dat zolang Suarez er niet bij is dat er geen grote problemen zijn. Ik heb het gevoel dat Suarez zich een beetje loopt te ergeren aan Hamlap zo langzamerhand. Daarnaast is hun beiden in 1 systeem wat lastig, zoals we allemaal weten.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef Falstyr het volgende:
Zelfs in slechte vorm zijn we het aan onze stand verplicht om Feyenoord en Vitesse gewoon op te rollen. Eerste echte test is pas tegen AZ in de beker. Mits AZ dan weer een goede dag heeft en voor weerstand zorgt.
Anderzijds zitten we wel met die ego van een mounhir opgescheept. Ben benieuwd wat De Boer daar aan gaat doen.
Het is niet zo dat als een jeugdtrainer hoofdtrainer wordt er ineens veel spelers doorbreken omdat hij met ze gewerkt heeft in het verleden. Er zijn gewoon genoeg jeugdspelers die niet goed genoeg zijn voor het eerste. Het is niet zo dat als ze bij het eerste gehaald worden ze ook gelijk doorbreken. Anders was een goede spits ook geen probleem geweest lijkt me.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:53 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Denk dat de Boer daar wel mee om kan gaan.
Overigens is het natuurlijk voor Ajax ook super dat de Boer de A1 trainde. Als men hem een hoofdtrainer laat blijven, dan zullen er waarschijnlijk veel spelers gaan doorbreken. Wat uiteindelijk de status als 'verkoopclub' ook weer kan helpen, indien de spelers ook een goede ontwikkeling door zullen maken.
Absoluut. Elke keer als Ajax een nieuwe trainer krijgt hebben we er een goed gevoel over, maar de laaste 10 jaar.... nou ja we weten het resultaat.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:43 schreef roy040 het volgende:
Nou nou jongens, doe is even rustig aan.
Wacht het nog maar af voordat het weer instort.
Ac milan speelde niet om te winnen, dat zag je aan de wedstrijd. Verder goed van ajax dat ze daar winnen want dat was ze nog nooit gelukt. Ben benieuwddddddddd
Ach na al die decepties van de afgelopen maanden is het toch lekker om een keer wel positief te denken over Ajaxquote:
De juiste drie clubs hebben in elk geval overwinterd. Nu lekker veel punten voor Nederland binnenhalen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:09 schreef DRidder het volgende:
Als je achteraf maar op 1 punt staat van Milan dat doorgaat, heb je het eigenlijk gewoon erg goed gedaan. Eeuwige zonde van die wedstrijd bij Auxerre, achteraf![]()
Positief is het natuurlijk wel qua coëfficiënt. In de EL zijn we wat meer in staat puntjes binnen te harken, tezamen met onze twentse en eindhovense broeders.
Als je achteraf kijkt is het inderdaad zonde.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:09 schreef DRidder het volgende:
Als je achteraf maar op 1 punt staat van Milan dat doorgaat, heb je het eigenlijk gewoon erg goed gedaan. Eeuwige zonde van die wedstrijd bij Auxerre, achteraf![]()
Positief is het natuurlijk wel qua coëfficiënt. In de EL zijn we wat meer in staat puntjes binnen te harken, tezamen met onze twentse en eindhovense broeders.
Ben bang dat Mounir voor onrust gaat zorgen als straks Koning Luis weer terug is.quote:'De Boer wil geen voorhoede met Suárez en El Hamdaoui'
Vrijdag, 10 december 2010 om 11:22
Tot februari is er nog niets aan de hand, maar daarna moet Frank de Boer (ervan uitgaande dat hij ook na de winterstop bij Ajax blijft) een moeilijke beslissing nemen. De coach is volgens AD/Sportwereld geen voorstander van een voorhoede met Luis Suárez en Mounir El Hamdaoui, daar hij de twee topschutters teveel op elkaar vindt lijken.
Volgens het dagblad heeft El Hamdaoui te horen gekregen dat hij zich moet richten op de positie van linkeraanvaller en dat hij daar moet concurreren met Suárez. De Uruguayaan is voorlopig echter geschorst, waardoor de Marokkaan voorlopig de kans krijgt om zich te laten zien. Grote vraag is echter wat er gebeurt wanneer aanvoerder Suárez weer beschikbaar is voor de Amsterdammers.
Afgelopen woensdag mocht de Uruguayaan nog meespelen tegen AC Milan en De Boer hield El Hamdaoui dan ook op de bank. In de punt van de aanval speelde Siem de Jong en hij maakte een goede indruk als balvaste spits; iets dat El Hamdaoui minder heeft. De Marokkaan werd afgelopen zomer voor vijf miljoen euro overgenomen van AZ.
In Amsterdam werd reikhalzend uitgekeken naar de geboorte van een nieuw koningskoppel, maar na een succesvolle start van het seizoen bleek dit in de realiteit toch tegen te vallen. Suárez en El Hamdaoui liepen elkaar veelvuldig in de weg en laatstgenoemde zat de laatste weken dan ook niet lekker in zijn vel. Toch staat hij al op elf competitietreffers; Suárez heeft er zeven inliggen.
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat Suarez als het echt moet wel de bal kan overspelen zoals reeds gezien dit seizoen. Mounhir kan dit niet en gaat allerlei acties maken waarbij de bal 9 van de 10x verloren gaat. Goede passes geven lukt hem ook meer niet dan wel. Mee helpen om de bal terug winnen doet hij ook niet. Dingen die Suarez wel heeft laten zien te kunnen doen. Oplossing is simpel. Mounhir moet uiteindelijk weg. Linkervleugel kan hij wel als invaller functioneren, maar niet in de basis. Suarez en Sulejmani doen het goed genoeg op de vleugels.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat zolang Suarez er niet bij is dat er geen grote problemen zijn. Ik heb het gevoel dat Suarez zich een beetje loopt te ergeren aan Hamlap zo langzamerhand. Daarnaast is hun beiden in 1 systeem wat lastig, zoals we allemaal weten.
Suarez en er gefrustreerd uitzien? Neeee dat kan niet!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:53 schreef roy040 het volgende:
Wordt nog wat dan, een miljoenen aankoop. Een van de 2 zal wel weggaan dan. en aan de webstrijd tegen AC milan te zien stond suarez niet echt op zijn favoriete plek. Ligt het aan mij of zag hij er een beetje gefrustreerd uit ?
Eens.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef DJRV het volgende:
El Ham moet imo verkocht worden in de winterstop. Die 2 tegelijk gaat echt niet en Suarez heeft gewoon weg meer toe te voegen aan Ajax dan Mounir. Eigenlijk is Mounir (hoe goed hij ook is) een onwijze miskoop. Met weemoed denk ik terug aan Pantelic. Ik word echt schijt en schijt zoek van dat geloop continue van Mounir. En als je dan idd ook nog is Suarez hebt rond lopen die wel effectiever is maar ook veel loopt schiet het allemaal niet op.
Daarnaast nodigen ze teveel uit om de lange bal te spelen. Tegen NEC ook, niet normaal. Geen opbouw niks.
Ik vond Eriksen trouwens echt grandioos spelen tegen AC! Voor het eerst dat hij het echt liet zien. Onze ideale 10 op dit moment imo.
Marko Pantelic > Mounirquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:06 schreef DJRV het volgende:
El Ham moet imo verkocht worden in de winterstop. Die 2 tegelijk gaat echt niet en Suarez heeft gewoon weg meer toe te voegen aan Ajax dan Mounir. Eigenlijk is Mounir (hoe goed hij ook is) een onwijze miskoop. Met weemoed denk ik terug aan Pantelic. Ik word echt schijt en schijt zoek van dat geloop continue van Mounir. En als je dan idd ook nog is Suarez hebt rond lopen die wel effectiever is maar ook veel loopt schiet het allemaal niet op.
Daarnaast nodigen ze teveel uit om de lange bal te spelen. Tegen NEC ook, niet normaal. Geen opbouw niks.
Ik vond Eriksen trouwens echt grandioos spelen tegen AC! Voor het eerst dat hij het echt liet zien. Onze ideale 10 op dit moment imo.
Is er niet ergens een lamp defect ofzo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:13 schreef marco69040 het volgende:
ff de knuppel in het hoenderhok gooien.
Zoals het nu gaat bij ajax wordt het dit seizoen niet meer voor jullie.
volgend jaar vertrekt het halve elftal dus komen er nieuwe spelers die
aan elkaar moeten wennen en dus wordt het weer 2 jaar nix.
dus voorlopig zeg ik
FORZA PSV
Vermeer gewoon, of anders halen we die Tyton van Roda.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:32 schreef marco69040 het volgende:
whahaha, suarez, mounir, urby, jan, maarten
wie gaat er dan keepen bij jullie pizza jeroen??
Jij bent kansloos en hebt geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:32 schreef marco69040 het volgende:
whahaha, suarez, mounir, urby, jan, maarten
wie gaat er dan keepen bij jullie pizza jeroen??
En dan nog.Verhoeven deed het primaquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij bent kansloos en hebt geen idee waar je het over hebt.
Klopt. Maar vermeer is wel beter nog.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
En dan nog.Verhoeven deed het prima
Vermeer heeft wel goeie reflexen, maar ik vind hem niet sterk als hij zijn goal uit moet komen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar vermeer is wel beter nog.
Pas maar op straks komt die Yi Long gast weer melden dat Vermeer beter dan Stekelenburg isquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vermeer heeft wel goeie reflexen, maar ik vind hem niet sterk als hij zijn goal uit moet komen.
Klopt. daar hebben wel meer keeper last van. Maarja ook niet alles kan goed zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vermeer heeft wel goeie reflexen, maar ik vind hem niet sterk als hij zijn goal uit moet komen.
Was hij maar beterquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas maar op straks komt die Yi Long gast weer melden dat Vermeer beter dan Stekelenburg is
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vermeer is een prima vervanger voor Steek, zoveel ga je daar niet op achteruit. Ik blijf van mening dat Vermeer met zijn reflexen ook punten kan pakken.
Hij is niet slecht, maar steek is veeel beter.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Geweldige keeper die Vermeer, alleen moet hij constanter worden.
Ja maar steek hoort dan ook bij de top 5 beste keepers van de wereldquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij is niet slecht, maar steek is veeel beter.
Gewaagde uitspraak. Ik kan er zo 10 uit de mouw schudden die minimaal gelijkwaardig zijn of zelfs beter zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja maar steek hoort dan ook bij de top 5 beste keepers van de wereld
Ga je gangquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak. Ik kan er zo 10 uit de mouw schudden die minimaal gelijkwaardig zijn of zelfs beter zijn.
Casillasquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ga je gangBen benieuwd. vooral naar de genen die beter zijn volgens jou.
Zal alleen maar een nutteloze mening zijn die nergens op steekt. In elk land zeggen de analytici e.d. dat Stekelenburg in de top 10 van beste keepers in de wereld behoord.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak. Ik kan er zo 10 uit de mouw schudden die minimaal gelijkwaardig zijn of zelfs beter zijn.
Jouw mening is net zo bevooroordeeld als die van ons. Dus eigenlijk is dit best wel een nutteloze discussie. Maar hij is zeker de beste keeper in de Nederlandse competitie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En dan kan ik er nog wel meer op gaan noemen die sowieso gelijkwaardig zijn. Valdes, Doni, de Gea zijn ook geen verkeerde keepers.
Dat zal ik niet ontkennen. Al komt Tyton aardig in de buurt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jouw mening is net zo bevooroordeeld als die van ons. Dus eigenlijk is dit best wel een nutteloze discussie. Maar hij is zeker de beste keeper in de Nederlandse competitie.
Haal die, wat een held.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vermeer gewoon, of anders halen we die Tyton van Roda.
Dat klopt. Maar die kunnen wij wel betalen als steek wordt verkochtquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat zal ik niet ontkennen. Al komt Tyton aardig in de buurt.
Ik heb net 200x gekeken, en zijn been wordt zodanig aangetikt dat die achter zijn andere komt. Altijd van die grappenmakers die dit wel doen tijdens de warming-up.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:45 schreef Falstyr het volgende:
Dat was overduidelijk wel een schwalbe. Er was niks aan de hand en Suarez struikelde over zijn eigen benen en ging naar de grond. De scheids hielp Ajax behoorlijk wat door niet te fluiten voor een reeks overtredingen die er wel 1 was. En dan bij Milan wel te fluiten voor dezelfde overtredingen.
Nee geen penalty idd, maar geen schwalbe waardoor een schorsing..quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij wordt aangetikt,was geen penal en geel was ook onnodig.
quote:Trainer Frank de Boer liet wel Lorenzo Ebicilio en Rodney Sneijder met de hoofdmacht oefenen. Beide talenten voetballen voor Jong Ajax.
Hij werd niet aangetikt bij zijn voeten. Die waren al lang en breed voorbij de tegenstander. Hij struikelde over zijn eigen poten en dook naar de grond. Dus schwalbe en gele kaart. Kijk zelf eerst maar eens zelf goed.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:48 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Ik heb net 200x gekeken, en zijn been wordt zodanig aangetikt dat die achter zijn andere komt. Altijd van die grappenmakers die dit wel doen tijdens de warming-up.
Een heel klein tikje doet je al behoorlijk hard vallen hierdoor..
Kijk GVD
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef Falstyr het volgende:
[..]
Hij werd niet aangetikt bij zijn voeten. Die waren al lang en breed voorbij de tegenstander. Hij struikelde over zijn eigen poten en dook naar de grond. Dus schwalbe en gele kaart. Kijk zelf eerst maar eens zelf goed.
Je zei toch gelijkwaardig of beter?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Casillas
Buffon
Cech
Júlio César
Reina
Neuer
Lloris
Gomes
van der Sar
Given
Eriksen vond ik echt goed spelenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:20 schreef Smoofie het volgende:
Bij VI gaan ze zeggen dat Ajax redelijk speelde, niet goed, en dat het Milan niets meer kon schelen en dat zelfs NEC van ACM had gewonnen. Denk ik dan, vooral rené. Hoewel grappig, heeft hij het soms echt verkeerd
Casillas - Beterquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Je zei toch gelijkwaardig of beter?
Ik zie er maar 3/4 hier die gelijkwaardig of beter zijn dan Maarten.
Hij loopt op een belabberde manier te trollen hier. Neuer, Given en Reina zijn zeker niet beter. Casillas. Lloris en Gomes zijn de enige keepers die daadwerkelijk beter zijn. Steek kun je rustig bij een topclub neer zetten, waar het waarschijnlijk alleen maar makkelijker keepen word.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Casillas - Beter
Buffon - Beter
Cech - Gelijk
Júlio César - Gelijk
Reina - Gelijk
Neuer - Niet vaak zien keepen, maar denk slechter.
Lloris - Gelijk
Gomes - Gelijk
van der Sar - Beter
Given - Gelijk
Steek moet het even langer volhouden, en hij moet het nog bewijzen bij een topclub, dan kan hij weleens in de top 3 komen.
Die gasten van VI zijn sowieso een soort van real life trollsquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:20 schreef Smoofie het volgende:
Bij VI gaan ze zeggen dat Ajax redelijk speelde, niet goed, en dat het Milan niets meer kon schelen en dat zelfs NEC van ACM had gewonnen. Denk ik dan, vooral rené. Hoewel grappig, heeft hij het soms echt verkeerd
wat is dat toch de hele tijd met trolls? kunnen jullie niet zo gewoon normale abn woorden gebruiken als je het ergens niet mee eens bent zoals normale volwassenen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die gasten van VI zijn sowieso een soort van real life trollsDie zijn nog nooit positief geweest over een club die niet uit de provincie komt.
Eehm, dus Milan speelde in de ArenA ook op halve kracht? Toen stond er gewoon een volwaardig Milan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:19 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
dat ac milan normaal met gemak wint van ajax is wel een feit dacht ik zo.
nou die italiaanse ploegen vinden een puntje in een uitwedstrijd wel best hoor, zie inter bij twente bvquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:25 schreef Luco het volgende:
[..]
Eehm, dus Milan speelde in de ArenA ook op halve kracht? Toen stond er gewoon een volwaardig Milan.
En Italiaanse ploegen vinden het f*king erg om thuis te verliezen. Dat zag je ook aan de agressie.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou die italiaanse ploegen vinden een puntje in een uitwedstrijd wel best hoor, zie inter bij twente bv
quote:Ajax polst Spijkerman Van onze Telesportredactie
KAAPSTAD - De assistent-trainer die Frank de Boer op het oog heeft, is Hennie Spijkerman. De interim-trainer van Ajax gaf gisteren aan zelf te bepalen wie hem gaat assisteren en reeds met een kandidaat te hebben gesproken. De Boer en Spijkerman hadden voor het vertrek van Ajax naar Milaan kort telefonisch contact met elkaar. Spijkerman is nadrukkelijk in beeld vanwege zijn leeftijd, ervaring en voetbalkennis.
Hennie Spijkerman ,,Hier in Zuid-Afrika is het moeilijk te bepalen wat de status is. Ook omdat ik formeel nog niet ben benaderd door de clubleiding, maar oriënterend gebeld door Frank", zegt Spijkerman. De voormalige assistent-trainer van Ajax (onder Henk ten Cate) en hoofd scouting weet zelfs niet of hij naar Ajax zou kunnen. ,,De CEO van Ajax Cape Town zit in Amerika. In mijn contract staat een opzegtermijn van drie maanden, maar we hebben het nu wel over hetzelfde concern."
ze waren al geplaatst en deden geen fuck voor een overwinning. Dus wat er gezegd wordt klopt gewoon. Ajax speelde goed, maar het hielp dat milan niks deed en Ajax liet voetballen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En Italiaanse ploegen vinden het f*king erg om thuis te verliezen. Dat zag je ook aan de agressie.
Zeg ik dat Milan er alles aan deed om te winnen?!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:10 schreef Falstyr het volgende:
[..]
ze waren al geplaatst en deden geen fuck voor een overwinning. Dus wat er gezegd wordt klopt gewoon. Ajax speelde goed, maar het hielp dat milan niks deed en Ajax liet voetballen.
Damn wat ben ik blij een Ajax fan te zijn die niet verblind is door die rood/wit gekleurde bril. Schijnbaar heb je fans en blinde schapen.
Wat een dom geblaat, heb je de wedstrijd wel gezien? Ze hadden echt wel willen winnen, je zag het aan de manier waarop er werd gevoetbald. Natuurlijk zat er geen druk op, maar jij dacht echt dat Ronaldinho voor de grap voor elke bal ging en het tot op de laatste minuut het Steek moeilijk probeerde te maken om zelfs al te schieten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:19 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
AC gaf het echt geen ene f*ck meer wat er met die wedstrijd gebeurde anders had er wel een volwaardig elftal gestaan...
Precies.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En Italiaanse ploegen vinden het f*king erg om thuis te verliezen. Dat zag je ook aan de agressie.
nee maar jij blijkbaar wel ... en over ooghandicap gesproken mischien moet je je rood witte bril eens afzetten en eens naar de realiteit kijken jonge ... daarna praten we weer...quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:16 schreef DRidder het volgende:
[..]
Precies.
Bigwillem, heb je een ooghandicap?
quote:Mido claimt interesse andere clubs
Mido is benieuwd of hij nog perspectief heeft bij Ajax na de trainerswissel Martin Jol/Frank de Boer. De Egyptenaar speelt sinds september op premiebasis voor de Amsterdammers.
Als de insteek wordt: zoveel mogelijk eigen jeugd opstellen, no matter what, dan kunnen Ajax en ik beter afscheid van elkaar nemen."
"Maar wil de trainer de beste nummer 9, dan zal hij in deze selectie altijd bij mij uitkomen”, stelt Mido in AD Sportwereld. “Daarmee bedoel ik dan de combinatie van aanspeelpunt en doelpuntenmaker.”
Speelminuten
Mido meldt dat hij zich in principe thuis voelt bij Ajax, maar dat het vooruitzicht op speelminuten belangrijk is om dat gevoel te behouden.
“Ik ben bereid om elke minuut die ik speel 125.000 procent voor Ajax te geven, maar als het perspectief onder de nieuwe coach ontbreekt, dan zijn er ook vier, vijf andere clubs die interesse hebben.”
Mido trof dit seizoen in vijf wedstrijden twee keer doel in eredivisieverband. In de KNVB-beker was hij eenmaal trefzeker tegen BV Veendam (3-0).
Ok, AC speelde op 50%, maar als je dan AC geen enkele kans geeft, geen meter ruimte, en hun zo ver krijgt om te schoppen dan geeft dat aan dat ze gewoon goed speelden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:30 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
nee maar jij blijkbaar wel ... en over ooghandicap gesproken mischien moet je je rood witte bril eens afzetten en eens naar de realiteit kijken jonge ... daarna praten we weer...
wat een kwal: Maar wil de trainer de beste nummer 9, dan zal hij in deze selectie altijd bij mij uitkomenquote:
DIe Lloris was ook ff een hype maar bakte er de maanden daarna weinig meer van. Given is zelfs 2e keeper achter Hart. Van der Sar blijft een held maar begint toch echt oud te worden. Buffon is de laatste tijd (jaren) alleen maar geblesseerd. Reina heeft een Issakson dilemma waar elke terug speelbal gewaagd is, en de rest vind ik nog wel beter eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Casillas - Beter
Buffon - Beter
Cech - Gelijk
Júlio César - Gelijk
Reina - Gelijk
Neuer - Niet vaak zien keepen, maar denk slechter.
Lloris - Gelijk
Gomes - Gelijk
van der Sar - Beter
Given - Gelijk
Steek moet het even langer volhouden, en hij moet het nog bewijzen bij een topclub, dan kan hij weleens in de top 3 komen.
Er zijn er een paar gelijkwaardig, maar zoals bijvoorbeeld Julio Cesar zie ik heel af en toe wel eens een foutje maken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Casillas Beter
Buffon minder (begint oud te worden)
Cech Gelijk
Júlio César gelijk
Reina minder
Neuer minder
Lloris minder
Gomes gelijk (maar is niet meer de Gomes van PSV)
van der Sar gelijk (vroeger beter)
Given minder (heeft niet eens een basisplaats)
...quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:33 schreef Jojoortje het volgende:
We gaan gewoon morgen winnen met 0-2
quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vitesse gaan ze wel winnen, tegen NEC had ik er niet veel vertrouwen in, maar Vitesse wordt gewoon 0-2.
Rodney Sneijder ook.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:31 schreef Gramulanion het volgende:
Lorenzo Ebecilio opgenomen in de selectie als vervanger van Hamlap.
Ach, valt mee. Nieuwe trainer, thats it.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In de tussentijd is er ook niet veel gebeurd ofzo.
quote:Hamdaoui vanwege ziekte afwezig tegen Vitesse
Frank de Boer kan zondag tijdens de uitwedstrijd tegen Vitesse geen beroep doen op Mounir El Hamdaoui. De spits moet het duel aan zich voorbij laten gaan vanwege ziekte.
Doordat Luis Suarez nog steeds geschorst in de Eredivisie is zijn Jong Ajax-aanvallers Lorenzo Ebecilio en Araz Özbiliz bij de selectie van interim-trainer De Boer gevoegd.
De Boer liet miljoenenaankoop El Hamdaoui woensdag tijdens de Champions League-wedstrijd tegen AC Milan op de bank. Ondanks de afwezigheid van de Amsterdamse topscorer won Ajax het duel in San Siro knap met 2-0.
Best netjes.quote:Merendeel Ajax-selectie uit jeugd Van onze Telesportredactie
Van de achttien spelers die interim-trainer Frank de Boer van Ajax heeft opgenomen in de selectie voor het competitieduel zondag tegen Vitesse komt het merendeel uit de eigen jeugd. Alleen Miralem Sulejmani, Mido en Demy de Zeeuw en hebben de Ajax-school niet doorlopen. Eyong Enoh is afkomstig van het Ajax-filiaal in Zuid-Afrika.
Ajax-speler Lorenzo Ebecilio (R) schiet op doel tijdens de training. Links Daley Blind. Foto: ANP Jeroen Verhoeven, Rasmus Lindgren en André Ooijer zijn ooit begonnen bij Ajax en via een omweg weer bij de hoofdmacht van de Amsterdammers terechtgekomen.
Rechtstreeks uit de eigen Ajax-jeugd komen: Maarten Stekelenburg, Gregory van der Wiel, Toby Alderweireld,Jan Vertonghen, Vurnon Anita, Christian Eriksen, Siem de Jong, Urby Emanuelson, Aras Özbiliz. Lorenzo Ebecilio en Daley Blind
Waardeloos.quote:
Rodney niet bij de selectie;quote:
quote:Wedstrijdselectie:
Maarten Stekelenburg
Jeroen Verhoeven
Gregory van der Wiel
Toby Alderweireld
Jan Vertonghen
Vurnon Anita
Eyong Enoh
Miralem Sulejmani
Christian Eriksen
Siem de Jong
Urby Emanuelson
Rasmus Lindgren
Aras Özbiliz
Mido
Lorenzo Ebecilio
Demy de Zeeuw
Daley Blind
André Ooijer
Als ze winnen is het netjes. Als ze niet winnen is het armoede.quote:
Hm, klopt. Hij trainde alleen mee.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Rodney niet bij de selectie;
[..]
Ookal verliezen ze, dit is kwaliteit:quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als ze winnen is het netjes. Als ze niet winnen is het armoede.
Ik ben er helemaal voor om zo veel mogelijk spelers uit de eigen jeugd te hebben, maar het moet wel kwaliteit hebben.
Enoh uit de eigen jeugdquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ookal verliezen ze, dit is kwaliteit:
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Toby Alderweireld
Jan Vertonghen
Christian Eriksen
Urby Emanuelson
Enoh
Dat is 10-0 jaquote:
Inderdaad hij kwam pas op zijn 20ste binnen bij Ajax Cape Town.quote:
Een Afrikaans paspoort zegt niks!quote:Op zondag 12 december 2010 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad hij kwam pas op zijn 20ste binnen bij Ajax Cape Town.
Een afrikaas paspoort zegt wel wat.quote:Op zondag 12 december 2010 02:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Afrikaans paspoort zegt niks!(Maar je hebt idd gelijk)
Dat wel, maar het zegt niets over de leeftijd. Kunnen zo een paar jaar ernaast zittenquote:Op zondag 12 december 2010 07:16 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Een afrikaas paspoort zegt wel wat.
Ongeveer verplicht 3 ton meer salaris....
Adios Mido.quote:Op zondag 12 december 2010 11:49 schreef mikieu het volgende:
Vitesse - Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson; De Zeeuw, Eriksen, Enoh; Sulejmani, De Jong, Ebecilio
1-3quote:Op zondag 12 december 2010 11:34 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Vitesse-Ajax: Zeg het maar jongens
Inderdaad.quote:Op zondag 12 december 2010 12:11 schreef Milou__ het volgende:
Heeft iemand misschien een goede live-sream voor de wedstrijd straks?
quote:Password Protected Show
This show has been password protected by the host.
Please provide a valid password to access the show.
In het geval van Elham is dat weer een lekkere kapitaalsvernietigingquote:Op zondag 12 december 2010 12:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
0-3...
Denk dat we in de winter van Mido en Elham afscheid kunnen nemen...
Ik kan dat kanaal niet vindenquote:Op zondag 12 december 2010 12:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Sopcast installeren. En dan Kanaal NVS 1
belangrijk bericht mbt livestreams!quote:Op zondag 12 december 2010 12:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik kan dat kanaal niet vinden
Of ik weet niet hoe dat programma werkt
LOL:')quote:Op zondag 12 december 2010 12:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
belangrijk bericht mbt livestreams!
Ik denk dat hij in zijn jeugd heel vaak 'Imbecilio' te horen heeft gekregen.quote:
Mogelijk, het zou dan wel fantastisch zijn indien we bijv. Dost voor een zacht prijsje kunnen overnemen.quote:Op zondag 12 december 2010 12:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
0-3...
Denk dat we in de winter van Mido en Elham afscheid kunnen nemen...
Tuurlijk niet !!quote:
Er zit nog best wel wat leeftijdsverschillen tussen de talenten van Feyenoord en die van Ajax. Daarnaast heeft Ajax al iets oudere spelers met een stuk meer kwaliteit dan de oude spelers van Feyenoord.quote:Op zondag 12 december 2010 14:14 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet !!
het mannetje is op zijn pikkie getrapt. Normaal gesproken echte ajaxgedrag.
maar nu vindt ik het niet bij dit ajax passen. Frankie goed zo!!!! eindelijk krijgt de jeugd een kans.
Als hij zo doorgaat is ajax er financieel in ieder geval over een paar jaar weer bovenop.
Wel raar trouwens dat het bij feyenoord niet lukt met het zelfde slag talenten..
Oh god, ben jij er ook weer?quote:Op zondag 12 december 2010 14:25 schreef Bigwillem10 het volgende:
gefeliciteerd frankie!!!!
jullie worden zo nog kampioen joh
Ja hallo, die man kwam gratis binnenlopen dan mag je natuurlijk niet verwachten dat hij de één na de ander binnenlegt.quote:Op zondag 12 december 2010 14:27 schreef Saekerhett het volgende:
Trouwens, Sulejmani moet echt eens dodelijker worden met die 100% kansen die hij zo vaak verneukt. Tegen Milan met die schwalbe en vandaag twee keer.
Uiteindelijk is De Jong natuurlijk maar een matige voetballer en een noodoplossing als spits. Hij brengt in ieder geval wel wat fysieke kracht, wat belangrijk is voor het functioneren van het 4-3-3 systeem. Volgend jaar echter wel een nieuwe spits svp.quote:Op zondag 12 december 2010 14:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Slechte wedstrijd, met name van een aantal talenten die als opgevoerde brommer het veld over raasden. Ajax was veels te agressief en smeet met krachten waardoor het in de 2e helft enorm in kakte. De Boer had ook bijzonder matige wissels. De Jong zat totaal niet in de wedstrijd en raakte geen pepernoot, sinds de buitenspelers van Ajax met Furby & Micky fout na fout maakten en na kapbeweging nog een kapbeweging maakte kon je duidelijk zien dat er geen opening gemaakt kon worden voor een 2e treffer. Had dan Mido gewisseld voor de Jong.
Ajax komt hier goed weg. Ze hebben een killer in de 16 nodig. En behalve enorme pressie van de nieuwe spelers heb ik weinig interessants gezien. Dat ze gemotiveerd waren is natuurlijk niet bijzonder.
Sulejmaniquote:Op zondag 12 december 2010 14:27 schreef Saekerhett het volgende:
Trouwens, Sulejmani moet echt eens dodelijker worden met die 100% kansen die hij zo vaak verneukt. Tegen Milan met die schwalbe en vandaag twee keer.
Welke wedstrijd heb jij gezien? Eerste helft was echt wel goed, vooral positiespel was echt goed.quote:Op zondag 12 december 2010 14:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Slechte wedstrijd, met name van een aantal talenten die als opgevoerde brommer het veld over raasden. Ajax was veels te agressief en smeet met krachten waardoor het in de 2e helft enorm in kakte. De Boer had ook bijzonder matige wissels. De Jong zat totaal niet in de wedstrijd en raakte geen pepernoot, sinds de buitenspelers van Ajax met Furby & Micky fout na fout maakten en na kapbeweging nog een kapbeweging maakte kon je duidelijk zien dat er geen opening gemaakt kon worden voor een 2e treffer. Had dan Mido gewisseld voor de Jong.
Ajax komt hier goed weg. Ze hebben een killer in de 16 nodig. En behalve enorme pressie van de nieuwe spelers heb ik weinig interessants gezien. Dat ze gemotiveerd waren is natuurlijk niet bijzonder.
Precies. Een betere tegenstander had dit Ajax in de 2e helft afgestraft.quote:Op zondag 12 december 2010 15:00 schreef Saekerhett het volgende:
Als Ajax met rust 0-3 voor zou staan, krijg je ook een hele andere tweede helft met veel meer rust. Het moet gewoon echt effectiever, anders naai je jezelf er alleen maar mee.
Hoe denk je dat het Ajax van '95 zo goed was? Grotendeels eigen jeugd met her en der aanvullingen die in het systeem passen, in plaats van je systeem aan te passen aan de aanvullingen.quote:Op zondag 12 december 2010 16:06 schreef Landgeld het volgende:
Even hierover nadenken:
Er waren vandaag 15 van de 18 spelers uit de Ajax-opleiding geselecteerd. Dat is geweldig en ongelofelijk natuurlijk. Super!! Maar als je er over nadenkt: dit zou je toch kei en keihard moeten kunnen uitbuiten als je een goede jeugdopleiding hebt waar in ELK team hetzelfde spelletje wordt gespeeld, met dezelfde visie op voetbal??
Dan heb je zo'n verschrikkelijk voordeel als eerste elftal. Als je 15 jongens hebt waarvan een groot deel al jarenlang in een bepaald systeem hebben gespeeld (4-3-3, met nr. 10).
Als dit toch eens goed zou worden doorgevoerd...dan heb je als 1e elftal zo'n enorme voorsprong, ook wereldwijd. Maar door de vele wisselingen (4-4-2), soms matige doorstroom wordt dit grote voordeel niet optimaal benut.... helaas.
Daarom moet een oud-ajacied de leiding hebben, Frank de Boer op dit moment. Hij moet nu gewoon de tijd krijgen, zeker 5 jaar.quote:Op zondag 12 december 2010 16:06 schreef Landgeld het volgende:
Even hierover nadenken:
Er waren vandaag 15 van de 18 spelers uit de Ajax-opleiding geselecteerd. Dat is geweldig en ongelofelijk natuurlijk. Super!! Maar als je er over nadenkt: dit zou je toch kei en keihard moeten kunnen uitbuiten als je een goede jeugdopleiding hebt waar in ELK team hetzelfde spelletje wordt gespeeld, met dezelfde visie op voetbal??
Dan heb je zo'n verschrikkelijk voordeel als eerste elftal. Als je 15 jongens hebt waarvan een groot deel al jarenlang in een bepaald systeem hebben gespeeld (4-3-3, met nr. 10).
Als dit toch eens goed zou worden doorgevoerd...dan heb je als 1e elftal zo'n enorme voorsprong, ook wereldwijd. Maar door de vele wisselingen (4-4-2), soms matige doorstroom wordt dit grote voordeel niet optimaal benut.... helaas.
Zekerquote:Op zondag 12 december 2010 16:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Fijn weekend voor iedereen die een Ajax hart heeft
Opbokken. Jij steunde Ajax niet toen het minder gingquote:
Je bent voorspelbaarquote:Op zondag 12 december 2010 16:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Opbokken. Jij steunde Ajax niet toen het minder ging
Logisch toch. Ik heb gewoon gelijk.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 16:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Fijne week voor iedereen die een Ajax hart heeft
Ja jochie...quote:Op zondag 12 december 2010 16:33 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Logisch toch. Ik heb gewoon gelijk.
Haha lekker jongen jij begrijpt hetquote:
Nou vind ons eigelijk ook wel een beetje de grote winaar...quote:Op zondag 12 december 2010 14:37 schreef Morendo het volgende:
Als Twente vandaag punten verspeelt dan zijn wij de winnaar van de week.
Moet wel zeggen dat de media Groningen totaal negeren. Als Twente verliest hebben ze het alleen over Ajax en PSV die kunnen inlopen terwijl Groningen daar nog tussen zit. Maar ja de verwachting is ook dat Groningen dit niet gaat volhouden.quote:Op zondag 12 december 2010 16:41 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Nou vind ons eigelijk ook wel een beetje de grote winaar...
Ja. Maar Groningen deed het al goed. En Ajax bakte er weinig van.quote:Op zondag 12 december 2010 16:41 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Nou vind ons eigelijk ook wel een beetje de grote winaar...
Oke beide winaars , ajax met ook op het kampioenschap en wij omdat we dan los staan van de rest...quote:Op zondag 12 december 2010 16:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja. Maar Groningen deed het al goed. En Ajax bakte er weinig van.
Overigens wel jammer van die slechte 2e helft maar je zag in de eerste helft in ieder geval de klasse van het elftal. Dit moet er gewoon even ingeslepen worden, je kan niet verwachten dat ze na 1 wedstrijd al gelijk aan het nieuwe systeem gewend zijn.
quote:Op zondag 12 december 2010 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Pics van je zusje anders oprotten
Jordiii wilde een foto van mijn zusjequote:Op zondag 12 december 2010 16:57 schreef Bigwillem10 het volgende:
hmm hebben we een pedotje in ons midden ??
als jij dat lekker vindt joh ga je gang......quote:Op zondag 12 december 2010 16:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jordiii wilde een foto van mijn zusje
Of Aissadiquote:Op zondag 12 december 2010 16:59 schreef Bigwillem10 het volgende:
wat ik nu trouwens wel weer verwacht is dat eriksen morgen bij vi man van de week wordt.
Niet dat hij het niet verdient maar op zulke momenten wordt er niet gekeken naar kleinere clubs zoals bv timmie matavz
ja oke je hebt gelijk maar ik verwacht toch echt eriksen , nogmaals op zich verdient hij het wel ook gezien tegen de match tegen AC maar toch blijft toch wrang.quote:
Heb je de wedstrijd gezien? Het moet 100% Assaidi worden joh.quote:Op zondag 12 december 2010 17:02 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
ja oke je hebt gelijk maar ik verwacht toch echt eriksen , nogmaals op zich verdient hij het wel ook gezien tegen de match tegen AC maar toch blijft toch wrang.
jah dit is dus een schoolvoorbeeld van een geïntegreerde turk...ken geen woord hollands tip: GA TERUG NAAR WAAR JE VANDAAN KOMT !!!quote:
ja hij was ook erg grappigquote:Op zondag 12 december 2010 17:13 schreef TurkishBaklava het volgende:
Dit is ook mijn land.
maar als je mijn post echt gaat verglijken met geintegreerde turk en al die domme anti immigratie dingen gaat bij halen dan ben je ECHT dom.
die post was puur bedoeld voor de lol.
niet echt op die manier maar waarom haal je gelijk die politieke dinge bij heeft toch NIKS mee te maken?quote:
Never niet nooit niet. Je dacht echt werkelijk dat ze Eriksen boven Assaidi kiezen? Wat een grap. Je hebt de wedstrijd niet gezien lijkt me? Dat zegt genoeg.quote:Op zondag 12 december 2010 17:02 schreef Bigwillem10 het volgende:
ja oke je hebt gelijk maar ik verwacht toch echt eriksen , nogmaals op zich verdient hij het wel ook gezien tegen de match tegen AC maar toch blijft toch wrang.
Haha zou wat zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 16:41 schreef Saekerhett het volgende:
Volgende week 12-0 winnen, hopen dat PSV verliest en Twente en Groningen maximaal gelijkspelen -> Ajax herbstmeister
quote:Op zondag 12 december 2010 17:15 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
en het vertelt meer over jou.
we zullen zien .....quote:Op zondag 12 december 2010 17:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Never niet nooit niet. Je dacht echt werkelijk dat ze Eriksen boven Assaidi kiezen? Wat een grap. Je hebt de wedstrijd niet gezien lijkt me? Dat zegt genoeg.
hier verder:quote:Op zondag 12 december 2010 17:15 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
niet echt op die manier maar waarom haal je gelijk die politieke dinge bij heeft toch NIKS mee te maken?
http://www.vi.nl/Speler-v(...)-stuk-te-brengen.htm Wat lul je nou?quote:Op zondag 12 december 2010 16:59 schreef Bigwillem10 het volgende:
wat ik nu trouwens wel weer verwacht is dat eriksen morgen bij vi man van de week wordt.
Niet dat hij het niet verdient maar op zulke momenten wordt er niet gekeken naar kleinere clubs zoals bv timmie matavz
jonge luister es dumb ass.....quote:Op zondag 12 december 2010 17:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, ben je ook aanwezig in het VI topic dan morgen? Kan ik je even heel hard uitlachen.
is twente tegenwoordig geen topclub dan... waar heb jij het afgelopen jaar gezeten???quote:Op zondag 12 december 2010 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Speler-v(...)-stuk-te-brengen.htm Wat lul je nou?
Goede comeback.quote:Op zondag 12 december 2010 17:15 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
niet echt op die manier maar waarom haal je gelijk die politieke dinge bij heeft toch NIKS mee te maken?
Ik heb je post gelezen, je verwacht dat Eriksen hem krijgt. HAHAHAHA.quote:Op zondag 12 december 2010 17:23 schreef Bigwillem10 het volgende:
jonge luister es dumb ass.....
ik zei ik denk als die aissadi hem krijgt ook goed..lees mijn post eerst maar es ff. of ken je niet lezen
Kijk er is naast waar alle winnaars van de voorgaande weken genoemd staan.quote:Op zondag 12 december 2010 17:24 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
is twente tegenwoordig geen topclub dan... waar heb jij het afgelopen jaar gezeten???
Kijk eens naar de HELE lijst.quote:Op zondag 12 december 2010 17:24 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
is twente tegenwoordig geen topclub dan... waar heb jij het afgelopen jaar gezeten???
ja joh lache man...geniet ervanquote:Op zondag 12 december 2010 17:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb je post gelezen, je verwacht dat Eriksen hem krijgt. HAHAHAHA.
Laat gaan joh. Willem is zo achterlijk als maar kan.quote:Op zondag 12 december 2010 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk er is naast waar alle winnaars van de voorgaande weken genoemd staan.
Is er eigenlijk geen Fc Groningen topic hier waarin jij je gedachtes kunt plaatsen?quote:Op zondag 12 december 2010 17:25 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
ja joh lache man...geniet ervan
quote:Op zondag 12 december 2010 17:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Laat gaan joh. Willem is zo achterlijk als maar kan.
eerst post begrijpen.. dan reageren aubquote:
Niet als iemand:quote:Op zondag 12 december 2010 17:27 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
eerst post begrijpen.. dan reageren aub... ik bedoel dat terwijl anderen hem verdienen. een van de topclubs hem krijgt....
Gebaseerd op wat? Die lijst laat genoeg namen zien die niet bij de topclubs spelen.quote:Op zondag 12 december 2010 17:27 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
eerst post begrijpen.. dan reageren aub... ik bedoel dat terwijl anderen hem verdienen. een van de topclubs hem krijgt....
Het is lastig om je posts te begrijpenquote:Op zondag 12 december 2010 17:27 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
lees post eerst begrijpen...... dan reageerenquote:Op zondag 12 december 2010 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat? Die lijst laat genoeg namen zien die niet bij de topclubs spelen.
Maar daar gaat het ook niet om. Jij zegt dat ze bij VI altijd iemand kiezen van de topclubs terwijl iemand van de "provincieclubs" het beter deed. Ik zeg alleen dat dat niet waar is.quote:Op zondag 12 december 2010 17:29 schreef Bigwillem10 het volgende:
nogmaal zeg toch niet dat hij hem niet verdient.....
Je kan dat wel dat de hele tijd zeggen en er om heen gaan draaien. Maar je basseert het nergens op.quote:Op zondag 12 december 2010 17:29 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
lees post eerst begrijpen...... dan reageeren
Ik vindtquote:Op zondag 12 december 2010 17:32 schreef Bigwillem10 het volgende:
dat mag jij vinden... nogmaals we zullen zien... ik vindt het allemaal best wij hebben verbeek verslagen...
Besiktas nou goed.quote:
Zou kunnen maar VI verliest al zijn geloofwaardigheid als ze Assaidi niet kiezen.quote:Op zondag 12 december 2010 17:35 schreef Bigwillem10 het volgende:
Ik bedoel te zeggen dat de aandacht van spelers in dit soort gevallen ajax : nieuwe trainer , gewonnen tegen AC , nu winnen allebei de keren eriksen goed. dan eerder bij dat soort progamma,s naar eriksen gaat. wat er ook gebeurt met andere clubs..
precies dat bedoel ik nou de hele tijd te zeggen dank uquote:Op zondag 12 december 2010 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou kunnen maar VI verliest al zijn geloofwaardigheid als ze Assaidi niet kiezen.
ik begrijp je post niet, gebruik eens leestekens (op een normale manier).quote:Op zondag 12 december 2010 17:35 schreef Bigwillem10 het volgende:
Ik bedoel te zeggen dat de aandacht van spelers in dit soort gevallen ajax : nieuwe trainer , gewonnen tegen AC , nu winnen allebei de keren eriksen goed. dan eerder bij dat soort progamma,s naar eriksen gaat. wat er ook gebeurt met andere clubs..
Je toont een duidelijk gebrek aan respect voor Turkse voetbalclubs wat een arrogantie.quote:Op zondag 12 december 2010 17:36 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ken geen turkse clubs , dat voetbal stelt toch niks voor interesseert t mij niet dus !!
lol.. hij heeft trauma wat de nederlagen die eredivisie hebben gekregen door fenerbahce!!quote:Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Je toont een duidelijk gebrek aan respect voor Turkse voetbalclubs wat een arrogantie.
Turkse clubsquote:Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Je toont een duidelijk gebrek aan respect voor Turkse voetbalclubs wat een arrogantie.
UWHAUWHAUWHAUHWUAHWUAHWUAHWAquote:Op zondag 12 december 2010 17:38 schreef AryaMehr het volgende:
Kan die irritante Turk hier niet de boot naar Ankara pakken?
En jij moet wat beter je best doen op school.quote:Op zondag 12 december 2010 17:38 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
lol.. hij heeft trauma wat de nederlagen die eredivisie hebben gekregen door fenerbahce!!
quote:Op zondag 12 december 2010 17:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En jij moet wat beter je best doen op school.
Op het VMBO kan elke dombo dat halen.quote:Op zondag 12 december 2010 17:39 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]had laatst 7.6 voor nederlands dus!
Anders neem je het even serieus. Serieus, zijn al jullie Turken nu zo achterlijk?quote:Op zondag 12 december 2010 17:39 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
UWHAUWHAUWHAUHWUAHWUAHWUAHWA
WAUHWUAHWUAHWAHWUAHWAWUAHWUAHWUA
WHAUWHUAHWUAHWUAHWAUHWAW
WAUHWUAHWUAHWUAWH
BOOT NAAR ANKARA
AHUWHAUWHUIAHWUAHWUAHWAUWHUAW
BOOT VIA GROND? UWAHUWAH
Helemaal niet.quote:Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op het VMBO kan elke dombo dat halen.
hehehehehhequote:Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op het VMBO kan elke dombo dat halen.
ik heb paar post van je gelezen maar je bent best hatelijk op turken.quote:Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Anders neem je het even serieus. Serieus, zijn al jullie Turken nu zo achterlijk?
Ajax maakt er zeker winst op, 7m.quote:Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
dank u.... Wat denken jullie el hamdaoui in de winterstop weg???? en voor hoeveel???
Ajax topic. Andere vragen mag je hier stellen:quote:Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef TurkishBaklava het volgende:
ik heb paar post van je gelezen maar je bent best hatelijk op turken.
ben je soms van grieks of dat landje naast turkije uhmm.. armenie ofso?
sorry laatste keer ajacied4lf... als je zo trots bent op dat turkije van je ga daarheen en blijf daar.... lekker zonnetje geniet van fenerbache maar aub niet meer praten op forum oke....quote:Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
Gast, dit is een VBL topic. Dus stop gewoon.quote:Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
Hmm moeilijk ajax had 5 miljoen betaald toch??? ik zie niet zo snel een club voor een half jaar ajax 7 milj. betalen...quote:Op zondag 12 december 2010 17:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax maakt er zeker winst op, 7m.
Hij heeft een contract van 3 jaar (?) dus zeker 5+quote:Op zondag 12 december 2010 17:45 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Hmm moeilijk ajax had 5 miljoen betaald toch??? ik zie niet zo snel een club voor een half jaar ajax 7 milj. betalen...
ja oke dat zou hij wel waard zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft een contract van 3 jaar (?) dus zeker 5+
Mail Genee of de boys van VI eens anders.quote:Op zondag 12 december 2010 17:51 schreef TurkishBaklava het volgende:
Waarom gaat ajax zowiezo ster speler verkopen?
wie gaan ze dan kopen? of trainen?
wie heeft ajax in het oog?
Spellen. Neem Bansheeboy als voorbeeld, een Marokkaan die gewoon kan spellen. Doe dat dan ookquote:Op zondag 12 december 2010 17:51 schreef TurkishBaklava het volgende:
Waarom gaat ajax zowiezo ster speler verkopen?
wie gaan ze dan kopen? of trainen?
wie heeft ajax in het oog?
heb je dus duidelijk niet goed opgelet toen hij scoorde en vooral hoe hij scoorde...dat zien ze in het buitenland ook hoor...quote:Op zondag 12 december 2010 17:57 schreef TurkishBaklava het volgende:
Of ja het is wel een goede keuze.
die el hamdaoui heeft niet echt een bijzondere taak.
balletjes afwachten en dan scoren en als hij hem niet krijgt flipt hij.
Kun jij ook normale discussies voeren en niet als een 3-jarig meisje met ADHD wat losse woorden bij elkaar gooien?quote:Op zondag 12 december 2010 17:57 schreef TurkishBaklava het volgende:
zo'n egoïstische en arrogante speler is niet welkom hoor bij de engelse of spaanse leaguequote:Op zondag 12 december 2010 18:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Suarez vertrekt vast niet, die wil alleen naar echte topclubs en tot die tijd is hij het beste af bij Ajax.
Wat weet jij daar nou van?quote:Op zondag 12 december 2010 18:03 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
zo'n egoïstische en arrogante speler is niet welkom hoor bij de engelse of spaanse league
Dit klinkt gewoon als de normale spitsquote:Op zondag 12 december 2010 17:57 schreef TurkishBaklava het volgende:
Hoe nou arrogant... als die jongen echt zo arrogant was was hij al lang vertrokken. Oke hij was bij groningen arrogant en geldbelust maar hij is veranderd en ik geloof oprecht in zijn liefde voor ajax.quote:Op zondag 12 december 2010 18:03 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
zo'n egoïstische en arrogante speler is niet welkom hoor bij de engelse of spaanse league
Hmm ik denk dat het rustig blijft. Misschien dat ie tegen Tainio e.d. zegt dat ze mogen kijken voor iets anders, maar ik denk niet dat 'r veel gaat gebeuren. Misschien dat Jozefzoon de komende weken weer terug in de selectie verschijnt.quote:Op zondag 12 december 2010 18:00 schreef Bigwillem10 het volgende:
zullen we het weer over ajax hebben????
Wat denken julllie nog meer overleeft ajax de winterstop qua transfers... ????
Hmm. Ik denk dat Suarez gewoon in de zomer weggaat. Die verhalen moet je iig niet meer naar gaan luisteren, dat verschilt per week. Paar weken geleden ging het gerucht nog dat Arsenal geinteresseerd was. Daarvoor zou Ajax geld + Bendtner terug voor krijgenquote:Op zondag 12 december 2010 18:06 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Hoe nou arrogant... als die jongen echt zo arrogant was was hij al lang vertrokken. Oke hij was bij groningen arrogant en geldbelust maar hij is veranderd en ik geloof oprecht in zijn liefde voor ajax.
aub vetrek baklava ofziets....
hey knul donder gewoon op oke?quote:Op zondag 12 december 2010 18:08 schreef j0rdiiii het volgende:
TurkishBaklava is zo'n klapmongool die vuurwerkjes op het veld ging gooien tijdens Nederland - Turkije. Hij had vast ook zo'n laserpen
Ik heb helemaal geen haat aan turken.quote:Op zondag 12 december 2010 18:11 schreef TurkishBaklava het volgende:
[..]
hey knul donder gewoon op oke?
als jij haat aan turken heb dan negeer je ze gewoon.
Nou suarez is best arrogant ik bedoel dat kan je duidelijk zien soms op het veld.
en aftermatch interviews.
maar spits vind ik ook niet echt een MUST HAVE taak in een opstelling.
liever een aanvaller die ook naar achteren meeloopt.
die speler is meer waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |