quote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef Smoofie het volgende:
AJAX AMSTERDAM OLE OLE, Ajax Amsterdam, Ajax Amsterdam, Ajax Amsterdam OLE OLE![]()
Toch een algemeen bekend feit of wat?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:51 schreef Schanulleke het volgende:
Wisten jullie trouwens dat uit onderzoek blijkt dat Ajax de mooiste club ter wereld is?
Vind ik nou ook..quote:Op donderdag 9 december 2010 22:10 schreef Enchanter het volgende:
Jullie zijn wel allemaal positief zeg.
Laten we even afwachten tot a.s. zondag
Dat dus. Laten we met de eerste conclusies pas komen aan het eind van dit jaarquote:Op donderdag 9 december 2010 22:10 schreef Enchanter het volgende:
Jullie zijn wel allemaal positief zeg.
Laten we even afwachten tot a.s. zondag
Dat duurt niet lang meer, nog paar wedstrijden.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:14 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Dat dus. Laten we met de eerste conclusies pas komen aan het eind van dit jaar.
Denk dat de Boer daar wel mee om kan gaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef Falstyr het volgende:
Zelfs in slechte vorm zijn we het aan onze stand verplicht om Feyenoord en Vitesse gewoon op te rollen. Eerste echte test is pas tegen AZ in de beker. Mits AZ dan weer een goede dag heeft en voor weerstand zorgt.
Anderzijds zitten we wel met die ego van een mounhir opgescheept. Ben benieuwd wat De Boer daar aan gaat doen.
Daar doelde ik ook opquote:Op donderdag 9 december 2010 22:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat duurt niet lang meer, nog paar wedstrijden.
Ik denk dat zolang Suarez er niet bij is dat er geen grote problemen zijn. Ik heb het gevoel dat Suarez zich een beetje loopt te ergeren aan Hamlap zo langzamerhand. Daarnaast is hun beiden in 1 systeem wat lastig, zoals we allemaal weten.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:16 schreef Falstyr het volgende:
Zelfs in slechte vorm zijn we het aan onze stand verplicht om Feyenoord en Vitesse gewoon op te rollen. Eerste echte test is pas tegen AZ in de beker. Mits AZ dan weer een goede dag heeft en voor weerstand zorgt.
Anderzijds zitten we wel met die ego van een mounhir opgescheept. Ben benieuwd wat De Boer daar aan gaat doen.
Het is niet zo dat als een jeugdtrainer hoofdtrainer wordt er ineens veel spelers doorbreken omdat hij met ze gewerkt heeft in het verleden. Er zijn gewoon genoeg jeugdspelers die niet goed genoeg zijn voor het eerste. Het is niet zo dat als ze bij het eerste gehaald worden ze ook gelijk doorbreken. Anders was een goede spits ook geen probleem geweest lijkt me.quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:53 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Denk dat de Boer daar wel mee om kan gaan.
Overigens is het natuurlijk voor Ajax ook super dat de Boer de A1 trainde. Als men hem een hoofdtrainer laat blijven, dan zullen er waarschijnlijk veel spelers gaan doorbreken. Wat uiteindelijk de status als 'verkoopclub' ook weer kan helpen, indien de spelers ook een goede ontwikkeling door zullen maken.
Absoluut. Elke keer als Ajax een nieuwe trainer krijgt hebben we er een goed gevoel over, maar de laaste 10 jaar.... nou ja we weten het resultaat.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:43 schreef roy040 het volgende:
Nou nou jongens, doe is even rustig aan.
Wacht het nog maar af voordat het weer instort.
Ac milan speelde niet om te winnen, dat zag je aan de wedstrijd. Verder goed van ajax dat ze daar winnen want dat was ze nog nooit gelukt. Ben benieuwddddddddd
Ach na al die decepties van de afgelopen maanden is het toch lekker om een keer wel positief te denken over Ajaxquote:
De juiste drie clubs hebben in elk geval overwinterd. Nu lekker veel punten voor Nederland binnenhalen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:09 schreef DRidder het volgende:
Als je achteraf maar op 1 punt staat van Milan dat doorgaat, heb je het eigenlijk gewoon erg goed gedaan. Eeuwige zonde van die wedstrijd bij Auxerre, achteraf![]()
Positief is het natuurlijk wel qua coëfficiënt. In de EL zijn we wat meer in staat puntjes binnen te harken, tezamen met onze twentse en eindhovense broeders.
Als je achteraf kijkt is het inderdaad zonde.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:09 schreef DRidder het volgende:
Als je achteraf maar op 1 punt staat van Milan dat doorgaat, heb je het eigenlijk gewoon erg goed gedaan. Eeuwige zonde van die wedstrijd bij Auxerre, achteraf![]()
Positief is het natuurlijk wel qua coëfficiënt. In de EL zijn we wat meer in staat puntjes binnen te harken, tezamen met onze twentse en eindhovense broeders.
Ben bang dat Mounir voor onrust gaat zorgen als straks Koning Luis weer terug is.quote:'De Boer wil geen voorhoede met Suárez en El Hamdaoui'
Vrijdag, 10 december 2010 om 11:22
Tot februari is er nog niets aan de hand, maar daarna moet Frank de Boer (ervan uitgaande dat hij ook na de winterstop bij Ajax blijft) een moeilijke beslissing nemen. De coach is volgens AD/Sportwereld geen voorstander van een voorhoede met Luis Suárez en Mounir El Hamdaoui, daar hij de twee topschutters teveel op elkaar vindt lijken.
Volgens het dagblad heeft El Hamdaoui te horen gekregen dat hij zich moet richten op de positie van linkeraanvaller en dat hij daar moet concurreren met Suárez. De Uruguayaan is voorlopig echter geschorst, waardoor de Marokkaan voorlopig de kans krijgt om zich te laten zien. Grote vraag is echter wat er gebeurt wanneer aanvoerder Suárez weer beschikbaar is voor de Amsterdammers.
Afgelopen woensdag mocht de Uruguayaan nog meespelen tegen AC Milan en De Boer hield El Hamdaoui dan ook op de bank. In de punt van de aanval speelde Siem de Jong en hij maakte een goede indruk als balvaste spits; iets dat El Hamdaoui minder heeft. De Marokkaan werd afgelopen zomer voor vijf miljoen euro overgenomen van AZ.
In Amsterdam werd reikhalzend uitgekeken naar de geboorte van een nieuw koningskoppel, maar na een succesvolle start van het seizoen bleek dit in de realiteit toch tegen te vallen. Suárez en El Hamdaoui liepen elkaar veelvuldig in de weg en laatstgenoemde zat de laatste weken dan ook niet lekker in zijn vel. Toch staat hij al op elf competitietreffers; Suárez heeft er zeven inliggen.
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat Suarez als het echt moet wel de bal kan overspelen zoals reeds gezien dit seizoen. Mounhir kan dit niet en gaat allerlei acties maken waarbij de bal 9 van de 10x verloren gaat. Goede passes geven lukt hem ook meer niet dan wel. Mee helpen om de bal terug winnen doet hij ook niet. Dingen die Suarez wel heeft laten zien te kunnen doen. Oplossing is simpel. Mounhir moet uiteindelijk weg. Linkervleugel kan hij wel als invaller functioneren, maar niet in de basis. Suarez en Sulejmani doen het goed genoeg op de vleugels.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat zolang Suarez er niet bij is dat er geen grote problemen zijn. Ik heb het gevoel dat Suarez zich een beetje loopt te ergeren aan Hamlap zo langzamerhand. Daarnaast is hun beiden in 1 systeem wat lastig, zoals we allemaal weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |