. Denk ik dan, vooral rené. Hoewel grappig, heeft hij het soms echt verkeerd
. Denk ik dan, vooral rené. Hoewel grappig, heeft hij het soms echt verkeerd  

quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef Falstyr het volgende:
[..]
Hij werd niet aangetikt bij zijn voeten. Die waren al lang en breed voorbij de tegenstander. Hij struikelde over zijn eigen poten en dook naar de grond. Dus schwalbe en gele kaart. Kijk zelf eerst maar eens zelf goed.

Je zei toch gelijkwaardig of beter?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Casillas
Buffon
Cech
Júlio César
Reina
Neuer
Lloris
Gomes
van der Sar
Given

Eriksen vond ik echt goed spelenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:20 schreef Smoofie het volgende:
Bij VI gaan ze zeggen dat Ajax redelijk speelde, niet goed, en dat het Milan niets meer kon schelen en dat zelfs NEC van ACM had gewonnen. Denk ik dan, vooral rené. Hoewel grappig, heeft hij het soms echt verkeerd

Casillas - Beterquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Je zei toch gelijkwaardig of beter?
Ik zie er maar 3/4 hier die gelijkwaardig of beter zijn dan Maarten.

Hij loopt op een belabberde manier te trollen hier. Neuer, Given en Reina zijn zeker niet beter. Casillas. Lloris en Gomes zijn de enige keepers die daadwerkelijk beter zijn. Steek kun je rustig bij een topclub neer zetten, waar het waarschijnlijk alleen maar makkelijker keepen word.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Casillas - Beter
Buffon - Beter
Cech - Gelijk
Júlio César - Gelijk
Reina - Gelijk
Neuer - Niet vaak zien keepen, maar denk slechter.
Lloris - Gelijk
Gomes - Gelijk
van der Sar - Beter
Given - Gelijk
Steek moet het even langer volhouden, en hij moet het nog bewijzen bij een topclub, dan kan hij weleens in de top 3 komen.

Die gasten van VI zijn sowieso een soort van real life trollsquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:20 schreef Smoofie het volgende:
Bij VI gaan ze zeggen dat Ajax redelijk speelde, niet goed, en dat het Milan niets meer kon schelen en dat zelfs NEC van ACM had gewonnen. Denk ik dan, vooral rené. Hoewel grappig, heeft hij het soms echt verkeerd
 Die zijn nog nooit positief geweest over een club die niet uit de provincie komt.
 Die zijn nog nooit positief geweest over een club die niet uit de provincie komt.

wat is dat toch de hele tijd met trolls? kunnen jullie niet zo gewoon normale abn woorden gebruiken als je het ergens niet mee eens bent zoals normale volwassenen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die gasten van VI zijn sowieso een soort van real life trollsDie zijn nog nooit positief geweest over een club die niet uit de provincie komt.

Eehm, dus Milan speelde in de ArenA ook op halve kracht? Toen stond er gewoon een volwaardig Milan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:19 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
dat ac milan normaal met gemak wint van ajax is wel een feit dacht ik zo.

nou die italiaanse ploegen vinden een puntje in een uitwedstrijd wel best hoor, zie inter bij twente bvquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:25 schreef Luco het volgende:
[..]
Eehm, dus Milan speelde in de ArenA ook op halve kracht? Toen stond er gewoon een volwaardig Milan.

En Italiaanse ploegen vinden het f*king erg om thuis te verliezen. Dat zag je ook aan de agressie.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou die italiaanse ploegen vinden een puntje in een uitwedstrijd wel best hoor, zie inter bij twente bv

quote:Ajax polst Spijkerman Van onze Telesportredactie
KAAPSTAD - De assistent-trainer die Frank de Boer op het oog heeft, is Hennie Spijkerman. De interim-trainer van Ajax gaf gisteren aan zelf te bepalen wie hem gaat assisteren en reeds met een kandidaat te hebben gesproken. De Boer en Spijkerman hadden voor het vertrek van Ajax naar Milaan kort telefonisch contact met elkaar. Spijkerman is nadrukkelijk in beeld vanwege zijn leeftijd, ervaring en voetbalkennis.
Hennie Spijkerman ,,Hier in Zuid-Afrika is het moeilijk te bepalen wat de status is. Ook omdat ik formeel nog niet ben benaderd door de clubleiding, maar oriënterend gebeld door Frank", zegt Spijkerman. De voormalige assistent-trainer van Ajax (onder Henk ten Cate) en hoofd scouting weet zelfs niet of hij naar Ajax zou kunnen. ,,De CEO van Ajax Cape Town zit in Amerika. In mijn contract staat een opzegtermijn van drie maanden, maar we hebben het nu wel over hetzelfde concern."

ze waren al geplaatst en deden geen fuck voor een overwinning. Dus wat er gezegd wordt klopt gewoon. Ajax speelde goed, maar het hielp dat milan niks deed en Ajax liet voetballen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En Italiaanse ploegen vinden het f*king erg om thuis te verliezen. Dat zag je ook aan de agressie.

Zeg ik dat Milan er alles aan deed om te winnen?!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:10 schreef Falstyr het volgende:
[..]
ze waren al geplaatst en deden geen fuck voor een overwinning. Dus wat er gezegd wordt klopt gewoon. Ajax speelde goed, maar het hielp dat milan niks deed en Ajax liet voetballen.
Damn wat ben ik blij een Ajax fan te zijn die niet verblind is door die rood/wit gekleurde bril. Schijnbaar heb je fans en blinde schapen.

Wat een dom geblaat, heb je de wedstrijd wel gezien? Ze hadden echt wel willen winnen, je zag het aan de manier waarop er werd gevoetbald. Natuurlijk zat er geen druk op, maar jij dacht echt dat Ronaldinho voor de grap voor elke bal ging en het tot op de laatste minuut het Steek moeilijk probeerde te maken om zelfs al te schieten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:19 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
AC gaf het echt geen ene f*ck meer wat er met die wedstrijd gebeurde anders had er wel een volwaardig elftal gestaan...

Precies.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En Italiaanse ploegen vinden het f*king erg om thuis te verliezen. Dat zag je ook aan de agressie.

nee maar jij blijkbaar wel ... en over ooghandicap gesproken mischien moet je je rood witte bril eens afzetten en eens naar de realiteit kijken jonge ... daarna praten we weer...quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:16 schreef DRidder het volgende:
[..]
Precies.
Bigwillem, heb je een ooghandicap?

quote:Mido claimt interesse andere clubs
Mido is benieuwd of hij nog perspectief heeft bij Ajax na de trainerswissel Martin Jol/Frank de Boer. De Egyptenaar speelt sinds september op premiebasis voor de Amsterdammers.
Als de insteek wordt: zoveel mogelijk eigen jeugd opstellen, no matter what, dan kunnen Ajax en ik beter afscheid van elkaar nemen."
"Maar wil de trainer de beste nummer 9, dan zal hij in deze selectie altijd bij mij uitkomen”, stelt Mido in AD Sportwereld. “Daarmee bedoel ik dan de combinatie van aanspeelpunt en doelpuntenmaker.”
Speelminuten
Mido meldt dat hij zich in principe thuis voelt bij Ajax, maar dat het vooruitzicht op speelminuten belangrijk is om dat gevoel te behouden.
“Ik ben bereid om elke minuut die ik speel 125.000 procent voor Ajax te geven, maar als het perspectief onder de nieuwe coach ontbreekt, dan zijn er ook vier, vijf andere clubs die interesse hebben.”
Mido trof dit seizoen in vijf wedstrijden twee keer doel in eredivisieverband. In de KNVB-beker was hij eenmaal trefzeker tegen BV Veendam (3-0).

Ok, AC speelde op 50%, maar als je dan AC geen enkele kans geeft, geen meter ruimte, en hun zo ver krijgt om te schoppen dan geeft dat aan dat ze gewoon goed speelden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:30 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
nee maar jij blijkbaar wel ... en over ooghandicap gesproken mischien moet je je rood witte bril eens afzetten en eens naar de realiteit kijken jonge ... daarna praten we weer...

wat een kwal: Maar wil de trainer de beste nummer 9, dan zal hij in deze selectie altijd bij mij uitkomenquote:

DIe Lloris was ook ff een hype maar bakte er de maanden daarna weinig meer van. Given is zelfs 2e keeper achter Hart. Van der Sar blijft een held maar begint toch echt oud te worden. Buffon is de laatste tijd (jaren) alleen maar geblesseerd. Reina heeft een Issakson dilemma waar elke terug speelbal gewaagd is, en de rest vind ik nog wel beter eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Casillas - Beter
Buffon - Beter
Cech - Gelijk
Júlio César - Gelijk
Reina - Gelijk
Neuer - Niet vaak zien keepen, maar denk slechter.
Lloris - Gelijk
Gomes - Gelijk
van der Sar - Beter
Given - Gelijk
Steek moet het even langer volhouden, en hij moet het nog bewijzen bij een topclub, dan kan hij weleens in de top 3 komen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |