abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89766620
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Pas maar op straks komt die Yi Long gast weer melden dat Vermeer beter dan Stekelenburg is :P
Was hij maar beter :(
pi_89768588
Vermeer is een prima vervanger voor Steek, zoveel ga je daar niet op achteruit. Ik blijf van mening dat Vermeer met zijn reflexen ook punten kan pakken.
pi_89769508
Suarez heeft al vaker aangegeven dat hij alleen weg gaat voor een absolute topclub en tot die tijd het beste is om bij Ajax te blijven.
pi_89770658
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vermeer is een prima vervanger voor Steek, zoveel ga je daar niet op achteruit. Ik blijf van mening dat Vermeer met zijn reflexen ook punten kan pakken.
★★★
pi_89770691
Geweldige keeper die Vermeer, alleen moet hij constanter worden.
★★★
  vrijdag 10 december 2010 @ 18:43:29 #56
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_89773040
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Geweldige keeper die Vermeer, alleen moet hij constanter worden.
Hij is niet slecht, maar steek is veeel beter.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_89773178
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 18:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Hij is niet slecht, maar steek is veeel beter.
Ja maar steek hoort dan ook bij de top 5 beste keepers van de wereld :)
pi_89773309
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 18:46 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ja maar steek hoort dan ook bij de top 5 beste keepers van de wereld :)
Gewaagde uitspraak. Ik kan er zo 10 uit de mouw schudden die minimaal gelijkwaardig zijn of zelfs beter zijn.
pi_89773389
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gewaagde uitspraak. Ik kan er zo 10 uit de mouw schudden die minimaal gelijkwaardig zijn of zelfs beter zijn.
Ga je gang ;) Ben benieuwd. vooral naar de genen die beter zijn volgens jou.
pi_89773623
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 18:52 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ga je gang ;) Ben benieuwd. vooral naar de genen die beter zijn volgens jou.
Casillas
Buffon
Cech
Júlio César
Reina
Neuer
Lloris
Gomes
van der Sar
Given
pi_89773748
Vermeer heeft me nog geen 1x geïmponeerd. Verhoeven heeft goede reddingen, maar als hij van de lijn moet komen vallen er allemaal gaten voor de tegenstander om te benutten. Als Stekelenburg verkocht word hebben we 2 man die tijdelijk het gat kunnen opvullen, maar zeker geen permanente vervangers zijn. Gelukkig zou je voor Stekelenburg wel meer dan genoeg euro's vangen om een nieuwe aan te trekken. Tyton is dan inderdaad een goede keus. Jong, talentvol...

Als Vertonghen vertrekt is er niet meteen een hoge nood. Wat hebben we qua opbouw aan de huidige verdediging? Enige wat we krijgen zijn lange ballen naar voren. Qua verdedigende kwaliteiten staat hij er dan wel altijd op de juiste plek. Bij vertrek weer lading duiten om een goede vervanger te kopen. Tijdelijk een gastje uit de jeugd een kans geven.

Urby vertrek hebben we genoeg vervangers voor. Hij is zoals Kuyt. Speelt op meerdere posities, maar op geen 1 springt hij er echt uit. Zo'n speler is goed voor verbreding van een elftal.

Suarez vertrekt niet. Hij is best loyaal en gaat alleen weg als er een top club langs komt die de hoofdprijs betaald om vervolgens een Bas Dost of andere spits aan te trekken als het moet.

Dus wat die PSV idioot vermeld klopt geen zak van. Alleen maar wat getroll zonder enige vorm van inzicht en kennis van zaken. Vorige jaar hadden die fans ook een grote mond en wie speelde er niet in de CL dit jaar? Zolang Ajax weer de CL behaald vind ik het best. Landstitel is onbelangrijk. De beker winnen is voor de leuk omdat wij daar een lange historie van overwinningen in hebben. Maar verder ook niet mega belangrijk.

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zal alleen maar een nutteloze mening zijn die nergens op steekt. In elk land zeggen de analytici e.d. dat Stekelenburg in de top 10 van beste keepers in de wereld behoord.
pi_89773824
En dan kan ik er nog wel meer op gaan noemen die sowieso gelijkwaardig zijn. Valdes, Doni, de Gea zijn ook geen verkeerde keepers.
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:07:31 #63
189963 nubreektmijnklomp
pi_89774102
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En dan kan ik er nog wel meer op gaan noemen die sowieso gelijkwaardig zijn. Valdes, Doni, de Gea zijn ook geen verkeerde keepers.
Jouw mening is net zo bevooroordeeld als die van ons. Dus eigenlijk is dit best wel een nutteloze discussie. Maar hij is zeker de beste keeper in de Nederlandse competitie.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_89774705
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Jouw mening is net zo bevooroordeeld als die van ons. Dus eigenlijk is dit best wel een nutteloze discussie. Maar hij is zeker de beste keeper in de Nederlandse competitie.
Dat zal ik niet ontkennen. Al komt Tyton aardig in de buurt.
pi_89774850
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vermeer gewoon, of anders halen we die Tyton van Roda.
Haal die, wat een held.
Ajax Amsterdam
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:25:53 #66
189963 nubreektmijnklomp
pi_89775035
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat zal ik niet ontkennen. Al komt Tyton aardig in de buurt.
Dat klopt. Maar die kunnen wij wel betalen als steek wordt verkocht :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_89775561
Wat vinden jullie trouwens van die geel van Suarez, dat was toch overduidelijk geen schwalbe..
Ajax Amsterdam
pi_89776009
Dat was overduidelijk wel een schwalbe. Er was niks aan de hand en Suarez struikelde over zijn eigen benen en ging naar de grond. De scheids hielp Ajax behoorlijk wat door niet te fluiten voor een reeks overtredingen die er wel 1 was. En dan bij Milan wel te fluiten voor dezelfde overtredingen.
pi_89776128
Tyton, wat een held is dat.
★★★
pi_89776172
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:45 schreef Falstyr het volgende:
Dat was overduidelijk wel een schwalbe. Er was niks aan de hand en Suarez struikelde over zijn eigen benen en ging naar de grond. De scheids hielp Ajax behoorlijk wat door niet te fluiten voor een reeks overtredingen die er wel 1 was. En dan bij Milan wel te fluiten voor dezelfde overtredingen.
Ik heb net 200x gekeken, en zijn been wordt zodanig aangetikt dat die achter zijn andere komt. Altijd van die grappenmakers die dit wel doen tijdens de warming-up.
Een heel klein tikje doet je al behoorlijk hard vallen hierdoor..

Kijk GVD :(
Ajax Amsterdam
pi_89776251
Hij wordt aangetikt,was geen penal en geel was ook onnodig.

[ Bericht 14% gewijzigd door ajacied4lf op 10-12-2010 20:00:05 ]
★★★
pi_89776923
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij wordt aangetikt,was geen penal en geel was ook onnodig.
Nee geen penalty idd, maar geen schwalbe waardoor een schorsing..
Ajax Amsterdam
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:10:35 #73
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_89777207
quote:
Trainer Frank de Boer liet wel Lorenzo Ebicilio en Rodney Sneijder met de hoofdmacht oefenen. Beide talenten voetballen voor Jong Ajax.
★★★
pi_89777399
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:48 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Ik heb net 200x gekeken, en zijn been wordt zodanig aangetikt dat die achter zijn andere komt. Altijd van die grappenmakers die dit wel doen tijdens de warming-up.
Een heel klein tikje doet je al behoorlijk hard vallen hierdoor..

Kijk GVD :(
Hij werd niet aangetikt bij zijn voeten. Die waren al lang en breed voorbij de tegenstander. Hij struikelde over zijn eigen poten en dook naar de grond. Dus schwalbe en gele kaart. Kijk zelf eerst maar eens zelf goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')