quote:
Echt wel!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:23 schreef jankaas020 het volgende:
Rode katers zijn tof! Vooral hele grote.
Ik vind het nog steeds eeuwig zonde dat ons rode katertje er vandoor is gegaan..quote:
Sinds wanneer heb ik donzige balletjes tussen mijn benen hangen?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:28 schreef Sine_Pari het volgende:
Wat klemt de deur en moet je nu door het raam naar binnen Lotusss? Goedemorgen btw
Geen idee. ER wil geen foto's laten zien.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik donzige balletjes tussen mijn benen hangen?
Connexxion zoekt chauffeurs voor de schoolbusjes.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:13 schreef Maitje het volgende:
Kudt werk ook! Ze kunnen niet meer uren voor mij regelen, ontslag nemen duurt nog 4 weken of langer. Ik kan de wijn stellingen om gooien.
"Mai je bent op staande voet ontslagen"!
Bij mij komt ook wel eens een kater langs, meestal op zaterdag- en zondagochtend, maar die mag van mij wegblijven.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:21 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel heeft er sinds gisteravond een nieuw vriendje bij in Breda... als het raam open staat komt er nu af en toe een grote rode kater buurten!
De man met de hamer komt bij jou dan ook alleen op eigen verzoek langs.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:43 schreef demspec het volgende:
[..]
Bij mij komt ook wel eens een kater langs, meestal op zaterdag- en zondagochtend, maar die mag van mij wegblijven.
noem het alstjeblieft Mao!quote:Op donderdag 9 december 2010 14:21 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel heeft er sinds gisteravond een nieuw vriendje bij in Breda... als het raam open staat komt er nu af en toe een grote rode kater buurten!
Ik zei vanmiddag nog dat ik hem wel een "Johan" vond!quote:
Het is Franco!!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:28 schreef sp3c het volgende:
nee het is Mao, je hebt de memo gewoon nog niet gehad
Ja klopt. Hij komt af en toe buurten. Maar hij draagt geen halsbandje oid verder.... dus we moeten wel een naam verzinnen voor hemquote:
Dat is wel tricky he.. Straks vindt hij het bij jullie fijner en is iemand zijn/haar kat kwijt en kunnen jullie hem niet terugbrengen. Of heeft hij een bandje?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:36 schreef ErwinRommel het volgende:
En ook maar wat brokjes in huis hebben voor als die weer eens langskomt
Hij heeft geen bandje nee.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat is wel tricky he.. Straks vindt hij het bij jullie fijner en is iemand zijn/haar kat kwijt en kunnen jullie hem niet terugbrengen. Of heeft hij een bandje?
Hij heeft dus geen bandje, maar als we hem zat zijn kieperen we hem gewoon weer uit het raam en kan-ie naar zijn eigen huisjequote:Op donderdag 9 december 2010 18:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat is wel tricky he.. Straks vindt hij het bij jullie fijner en is iemand zijn/haar kat kwijt en kunnen jullie hem niet terugbrengen. Of heeft hij een bandje?
Klopt wel hoor, als het raam openstaat komt en gaat-ie wanneer hij wil. Maar als ER bij mij is, dan gaat-ie gewoon maar naar zijn eigen stekkiequote:Op donderdag 9 december 2010 18:45 schreef sp3c het volgende:
lol!
je kunt voorzitter Mao toch niet het raam uitkieperen
hij is de voorzitter ffs dan had je hem maar johan of frankie moeten noemen die kun je gewoon wegwerken als dat moet maar niet Mao ...die gaat als hij zin heeft en dan nog is hij er altijd
Dat klopt, is altijd zo met katten!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:48 schreef sp3c het volgende:
HET BEEST HEET MAO
das geen huisdier, das de baas
ER is de bediende
HIJ HEET GEEN JOHAN (meer)!quote:
komte gij glucken dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:05 schreef EllaN het volgende:
[..]
En in welk pak ga jij zaterdag mooi staan doen?
Hebben het gister al gevierd.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:41 schreef jankaas020 het volgende:
Ah, jullie zijn morgen natuurlijk jarig. Alvast gefeliciteerd.![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:03 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er mentaal bij natuurlijk.
Ook nietquote:
Aha, dacht al, op wiki staat 10 dec, en bij iemand op d'r hyves stond idd dat ze het gister gingen vieren..quote:Op donderdag 9 december 2010 20:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hebben het gister al gevierd.
Ik had het zwaar vandaag..
Daar is natuurlijk niets mis meequote:Op donderdag 9 december 2010 20:22 schreef jankaas020 het volgende:
Die laat zich natuurlijk neuken door een tor.
Ah Doorn, de mooiste kazerne in het mooiste gedeelte van Nederlandquote:
Ah, beetje varkensvlees vreten, honingwijn zuipen en valkery's erop trekken!quote:
Dan moet je wel alle feestdagen werken...quote:
Stiekem zou ik er wel vlak bij willen wonen, maar dan in Callantsoog of omgeving.quote:
Want?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef Vronsky het volgende:
NEIN.
Noord-Holland is verschrikkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Utrechtse Heuvelrug, Rijk van Nijmegen ( tot Mook ) En zuid Limburg vind ik de mooiste plekken van Nederland. Rijk van Nijmegen vooral door de verschillende soorten natuurgebieden, van stuwwal, polder, tot heidegrond.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:35 schreef Vronsky het volgende:
Bah, heiligschennis.
Er is NIETS beter dan de provincie Utrecht, al die kazernes in het zuiden moeten gewoon verhuizen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:57 schreef Clan het volgende:
[..]
Utrechtse Heuvelrug, Rijk van Nijmegen ( tot Mook ) En zuid Limburg vind ik de mooiste plekken van Nederland. Rijk van Nijmegen vooral door de verschillende soorten natuurgebieden, van stuwwal, polder, tot heidegrond.
Have funquote:Op donderdag 9 december 2010 21:03 schreef jankaas020 het volgende:
Mensen, ik ga bier drinken. Tot vannacht.
Noord Holland heeft mooie VOC plaatsen, maar voor de rest is het één groot poldergebied, anders was het vooral meren geweest, origineel natuurgebied heb je er niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Heb nu de nijmeegse 4 daagse gelopen daar in het gebied, en ik kan zeggen dat het er ontzettend mooi is, maar kan niet op tegen Noord-Holland of Zeeland of Limburg-Zuid.
Maar wel samen met een échte Zuid-Hollandse (met Engels bloed)....quote:
Naa bedoel meer aan de kust en in het puntje dan..quote:Op donderdag 9 december 2010 21:06 schreef Clan het volgende:
[..]
Noord Holland heeft mooie VOC plaatsen, maar voor de rest is het één groot poldergebied, anders was het vooral meren geweest, origineel natuurgebied heb je er niet.
Juistquote:Op donderdag 9 december 2010 21:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar wel samen met een échte Zuid-Hollandse (met Engels bloed)....
Ik ben meer van Scheveningen, maar dat is, geloof ik, Zuid Holland.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naa bedoel meer aan de kust en in het puntje dan..
Oew..quote:Op donderdag 9 december 2010 21:08 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ben meer van Scheveningen, maar dat is, geloof ik, Zuid Holland.
Haarlem is de hoofdstad van Noord Holland, Den Haag ligt in Zuid Holland, en is, ik meen ook de hoofdstad van Zuid Hollandquote:Op donderdag 9 december 2010 21:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oew..ik en aardrijskunde!!
Nee, scheveningen is noord holland, want Den haag is de hoofdstad van NH en Rotterdam van ZH toch?
Klopt.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Haarlem is de hoofdstad van Noord Holland, Den Haag ligt in Zuid Holland, en is, ik meen ook de hoofdstad van Zuid Holland
Mijn topografie kennis, wat doe je?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oew..ik en aardrijskunde!!
Nee, scheveningen is noord holland, want Den haag is de hoofdstad van NH en Rotterdam van ZH toch?
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:57 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Want?Familie komt uit Rotterdam, dus de eeuwige haat is er altijd ;d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EN IK STEUN UW VOORSTEL.That song is straight homosexual country music special olympic gay.
Dan is er niets verandert sind ik topografie heb geleerd, al bestond Lelystad vroeger nog niet.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Haarlem is de hoofdstad van Noord Holland, Den Haag ligt in Zuid Holland, en is, ik meen ook de hoofdstad van Zuid Holland
Alleen thee graag schat!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:22 schreef ErwinRommel het volgende:
@Lotusss, wil jij een bakje saté bij de thee?
Dan ga ik me ff douchen en dan ff thee zettenquote:
Que? Van mij in m'n blote tokus?? Of van het kopje thee?quote:
Doe mij dan maar een big macquote:Op donderdag 9 december 2010 21:24 schreef sp3c het volgende:
ik wil graag een broodje Doner
geenuitjes, liever ook geen tomaat maar wel kaas
en een biertje
Zoek lekker je eigen vriendin/loonslaaf uitquote:Op donderdag 9 december 2010 21:24 schreef sp3c het volgende:
ik wil graag een broodje Doner
geenuitjes, liever ook geen tomaat maar wel kaas
en een biertje
www.thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 9 december 2010 21:28 schreef sp3c het volgende:
ik dacht dat we bestellingen op konden geven?
Mao heeft graag chinees
Geef mij dan maar een bakje kipsaté.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Das erg lekker zo op z'n tijd heur!!
Ik zal toch altijd voor de Quarterpounder gaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Das erg lekker zo op z'n tijd heur!!
NEE! Big Mac...quote:Op donderdag 9 december 2010 22:28 schreef demspec het volgende:
[..]
Ik zal toch altijd voor de Quarterpounder gaan.
Zo'n apparaat is amper te eten zonder er een kutzooi van te maken en dat vind ik niet echt ideaal als ik een meisje mee uit eten neem.quote:
Ik kan als 1 van de weinige een Big Mac schoon eten.. echt!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef demspec het volgende:
[..]
Zo'n apparaat is amper te eten zonder er een kutzooi van te maken en dat vind ik niet echt ideaal als ik een meisje mee uit eten neem.
Jij neemt een meisje mee uit eten naar de Mac!?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef demspec het volgende:
[..]
Zo'n apparaat is amper te eten zonder er een kutzooi van te maken en dat vind ik niet echt ideaal als ik een meisje mee uit eten neem.
Mee uit eten nemen naar de Mac is sowieso al minder romantisch, dan kan lekker kliederen er wel bijquote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef demspec het volgende:
[..]
En weer een pluspunt.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik kan als 1 van de weinige een Big Mac schoon eten.. echt!
quote:
Ik heb er sowieso een hekel aan als de man alles betaald.. kan ik niet tegenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:36 schreef demspec het volgende:
Ja natuurlijk! en na afloop gewoon de rekening delen.
Heldquote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef demspec het volgende:
[..]
Jawel, maar iedere keer weer met een nieuw meisje.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef Maitje het volgende:
Das wel ernstig demspec...
Ik neem aan dat je dan ook niet veel romantische dates hebt?
loooooooooooooooooooooool!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef demspec het volgende:
[..]
Jawel, maar iedere keer weer met een nieuw meisje.
Sletquote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef demspec het volgende:
[..]
Kijk, zo hoort hetquote:Op donderdag 9 december 2010 22:45 schreef demspec het volgende:
[..]
Mijn vrouw betaald altijd, maar uiteindelijk is dat mijn geldquote:Op donderdag 9 december 2010 22:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er sowieso een hekel aan als de man alles betaald.. kan ik niet tegen
wie nietquote:Op donderdag 9 december 2010 22:47 schreef demspec het volgende:
Ik ruim wel altijd netjes m'n dienblad op.
Ja... maar dat telt niet! Jullie zijn getrouwd!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Mijn vrouw betaald altijd, maar uiteindelijk is dat mijn geld
Dat zijn er nog zat, maar dat zijn waarschijnlijk geen lui die vanwege beroepsmatige interesse in dit subforum bivakkeren.quote:
Ik kan haar moeilijk nu nog aan het werk helpen, die kan alleen pensioen aanvragenquote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja... maar dat telt niet! Jullie zijn getrouwd!
Joah.. maar toch! Jullie zijn getrouwd en vroeger.. vroeger was alles anders...quote:Op donderdag 9 december 2010 22:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik kan haar moeilijk nu nog aan het werk helpen, die kan alleen pensioen aanvragen
nu ben ik al een tijdje niet meer naar de mac geweest maar dat was toch we een beetje de standaard dacht ik ... pa heeft me ooit is de auto uitgezet om het ding weg te gooienquote:Op donderdag 9 december 2010 22:51 schreef demspec het volgende:
[..]
Dat zijn er nog zat, maar dat zijn waarschijnlijk geen lui die vanwege beroepsmatige interesse in dit subforum bivakkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
kijk kijkquote:Op donderdag 9 december 2010 22:46 schreef sp3c het volgende:
een hamburger die je kunt eten zonder te knoeien is net zoiets als in een tank rijden zonder iets kapot te maken
het kan wel ... maar het hoort niet
Mijn vrouw verdiende vroeger meer dan ik deed, maar als heer betaalde je voor de dame, en dat deed je ook ten aanzien van je 'toekomstige' schoonfamilie, om aan te tonen dat je voor hun dochter financieel verantwoordelijk kon zijn ( dit ivm de komst op kleinkinderen ).quote:Op donderdag 9 december 2010 22:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Joah.. maar toch! Jullie zijn getrouwd en vroeger.. vroeger was alles anders...
true thatquote:Op donderdag 9 december 2010 22:58 schreef Pumatje het volgende:
Oh en OT.
Dat hoort gewoon bij opvoeding.
Doe ik ook helaas bijna altijd als enige als we langsgaan bij PMT
Ik voel me ook nog steeds een prinsesje alsquote:Op donderdag 9 december 2010 22:59 schreef Clan het volgende:
[..]
Mijn vrouw verdiende vroeger meer dan ik deed, maar als heer betaalde je voor de dame, en dat deed je ook ten aanzien van je 'toekomstige' schoonfamilie, om aan te tonen dat je voor hun dochter financieel verantwoordelijk kon zijn ( dit ivm de komst op kleinkinderen ).
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
true that
maar als je als papa aanje kind vraagt 'rommel opgeruimd?' waarna het kind zegt 'nee gek, daar hebben ze schoonmakers voor' dan kun je je kindje terug het resteaurant insturen MAAR DAN KUN JE BEST FF WACHTEN TOT HIJ TERUG IS!
sta je daar met een megatas, 3 ijshockeysticks en geen zakcentjes
die boete van de NS moest ik ook gewoon van mijn zakcentjes betalen want dan moet je maar niet in de trein stappen zonder kaartje
true story
vette trauma's en shit
Hardcorequote:Op donderdag 9 december 2010 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
true that
maar als je als papa aanje kind vraagt 'rommel opgeruimd?' waarna het kind zegt 'nee gek, daar hebben ze schoonmakers voor' dan kun je je kindje terug het resteaurant insturen MAAR DAN KUN JE BEST FF WACHTEN TOT HIJ TERUG IS!
die boete van de NS moest ik ook gewoon van mijn zakcentjes betalen want dan moet je maar niet in de trein stappen zonder kaartje
true story
vette trauma's en shit
Als iemand anders de rekening betaald smaakt het eten altijd een stuk beterquote:Op donderdag 9 december 2010 23:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik voel me ook nog steeds een prinsesje alsme mee neemt en de rekening op pakt met een knipoog erbij.
Meestal splitten we de rekening, omdat ik me er anders niet fijn bij voel, maar af en toe mee op date genomen worden vind ik toch wel.
Niet waar, ook als ik in de voeding zit is die meuk van paresto niet te vreten.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:09 schreef Clan het volgende:
[..]
Als iemand anders de rekening betaald smaakt het eten altijd een stuk beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:10 schreef demspec het volgende:
[..]
Niet waar, ook als ik in de voeding zit is die meuk van paresto niet te vreten.Maar ik eet tegenwoordig alleen in restauranten met een 'reputatie' dus niet die 'keet' waar je voor 12,50 onbeperkt schnitzels kan etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja oke, maar dan ben je echt met lief. Als ik op een date ga met een onbekende jongen/man (nouja voor zover onbekendquote:Op donderdag 9 december 2010 23:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik voel me ook nog steeds een prinsesje alsme mee neemt en de rekening op pakt met een knipoog erbij.
Meestal splitten we de rekening, omdat ik me er anders niet fijn bij voel, maar af en toe mee op date genomen worden vind ik toch wel.
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
true that
true story
vette trauma's en shit
Weltrusten lieve Maitje.quote:
quote:
Staat dat ook qua wetgeving gelijk met het EVRM?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef Vronsky het volgende:
Jaaaa, die achterlijke dag dat de VN heeft bedacht om mensenrechten en dergelijke in een daglicht te brengen.
Denk ik weer: Donder toch godverdomme op en ga toch ECHT eens iets doen.
De VN: zwemt in het geld en doet er niets nuttigs meer mee.
Oh en dag EllaN, hoe staat het leven?![]()
Alles gaat zijn gangetje hierquote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef Vronsky het volgende:
Oh en dag EllaN, hoe staat het leven?![]()
Behalve dan niet. Het gehele budget voor UNDPKO is iets van drie miljard dollar per jaar of zo. Fucking peanuts.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef Vronsky het volgende:
De VN: zwemt in het geld en doet er niets nuttigs meer mee.
Gaat redelijk goed hier eigenlijk, tijd helpt echt heel erg goed merk ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef EllaN het volgende:
[..]
Alles gaat zijn gangetje hier. Bij jou ook alles ok? Weer een beetje rust en vrede in het hoofd?
Deze vraag was trouwens voor Demspec.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:55 schreef Clan het volgende:
[..]
Staat dat ook qua wetgeving gelijk met het EVRM?
Ik heb op de KMS nog de regels tav oorlogsvoering van het Verdrag van Geneve uit mijn bol moeten leren. Ik geloof dat dat verdrag een beetje de basis was voor het verdrag van de mensenrechten.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:55 schreef demspec het volgende:
De mensenrechten bestaan op papier nog niet zo heel lang.
Was dat niet woensdagquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:07 schreef demspec het volgende:
Het is vandaag 345jaar geleden dat op initiatief van Michiel de Ruyter het Korps Mariniers is opgericht.
Mooiquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:08 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Gaat redelijk goed hier eigenlijk, tijd helpt echt heel erg goed merk ik.
De verklaring van de rechten van de mens volgens de VN stamt in ieder geval uit 1948.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:19 schreef Clan het volgende:
[..]
Deze vraag was trouwens voor Demspec.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:28 schreef EllaN het volgende:
[..]
Mooi!
Ik ga slapen mensen. Nighty night
Dat wist ik, maar is het Europees Vedrag van de rechten van de Mens ook gelijkgesteld met die van het 'Universele' ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:31 schreef demspec het volgende:
[..]
De verklaring van de rechten van de mens volgens de VN stamt in ieder geval uit 1948.
In navolging daarvan heeft europa in 1950 een verdrag opgesteld.
Hoe dat verder qua wetgeving op nationaal niveau van invloed is weet ik niet precies.
Zou ik daarover liegen? Het is inderdaad woensdag al gevierd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:28 schreef EllaN het volgende:
[..]
Was dat niet woensdag?
-edit Google zegt idd 10 december. Gek dat het op woensdag al gevierd is dan.
Erg druk met het kijken van de docu "Oirschot Uruzgan"quote:
Ja wel, meneer van de KMarepolitie.quote:
Is ook niet mijn quote, maar ik vond het wel de 'dekking laden'! Wanneer wed je op het 'verkeerde paard?quote:Op vrijdag 10 december 2010 03:56 schreef Cobra4 het volgende:
Ik vind de vergelijking met Nederlanders die diende bij de SS veel te ver gaan. De "oude stompen" die dat roepen mogen zich best wel gaan schamen.
Het is bijna drukker dan overdag.quote:
Ten eerste, ik wil hier niet tussen staan ( al doe ik het wel )quote:Op vrijdag 10 december 2010 03:59 schreef Sine_Pari het volgende:
@Clan, als men Amerikaanse defensie met de Duitse Wehrmacht ten tijde van de NSDAP gaat vergelijken, kan men beter zijn schoolgeld gaan terug eisen, of in ieder geval het deel wat in geschiednis werd gestoken, want dan hebben ze dus geen hol geleerd. Dat men mij niet (meer) als Nederlander ziet kan ik echter maar al te goed begrijpen. Ook ik zie me niet meer als zulke, al hoe wel er altijd een band met het oude "vaderland" zal blijven bestaan. Tenslotte heb ik ook een eed afgelegt ter verdediging van de Constitution, en niet ter verdedigong van de Nederlandse grond wet (heb nooit in Nederland gediend). Het begrip hoer vind ik dan ook een slechte keuze, ik leen me namelijk niet uit aan iedereen (elk land) maar ben enkel een (land) trouw.
Die vraag kan ik pas volgende keer stellen, maar die kunnen jullie ook stellen, maar ik noemde trouwens niet de SS, maar de Waffen SS!quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:10 schreef Cobra4 het volgende:
Maar wat vinden de "oude stompen" dan van (ex) Nederlanders die in andere landen dienen? Er zijn er zat die dienen in bv België, Canada, Australië of Nieuw-Zeeland. Zijn dat dan landverraders?
Ik kan mij heel goed indenken dat bv een zoon van een geemigreerde familie gaat dienen in het land waar hij woont.
Ik dacht gelezen te hebben dat je in Nederland dienst had gedaan, dwz dat je minstens voor dienstplicht verantwoord was, maar ik kan me vergissen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:12 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee Ik heb nooit voor Nederland gediend, en zou me dan ook een lands verarder vinden als ik eerst trouw had gezworen om de Nederlandse grondwet te verdedigen, en dan later huichelachtig de eed had afgelegt om die van Amerika te verdedigen. Ik geef ze dan ook enkel gelijk dat ik mijzelf niet als Nederlander kan bestempelen, maar zoals erder geschreven blijft er altijd een sterke band met Nederland. Ik zou het echter interresant vinden hou deze "oude stompen" vinden van bv. diegene die naar hun dienst bij het vreemdelingen legion gaan dienen omdat hun BBT er op zit. Want ik heb zo het gevoel dat het meer te doen heeft dat ik voor Amerika dien dan dat ik in het buitenland dien.
Bij mij is het niet anders, men kan namelijk niet als buitenlander dienen in bepaalde functies. Toen ik voor SF ging kon ik zelfs geen dubbele nationaliteit hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:13 schreef Clan het volgende:
Ik heb een familielid die Officier is geweest in het Australische leger, maar die is danook geen Nederlander meer, hij heeft compleet afstand gedaan van de Nederlandse nationaliteit., Dus hij is Australiër.
Maar Cobra, De VS is een ander land dan wat je noemt!? En dienst doen is ook wat anders!quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:10 schreef Cobra4 het volgende:
Maar wat vinden de "oude stompen" dan van (ex) Nederlanders die in andere landen dienen? Er zijn er zat die dienen in bv België, Canada, Australië of Nieuw-Zeeland. Zijn dat dan landverraders?
Ik kan mij heel goed indenken dat bv een zoon van een geemigreerde familie gaat dienen in het land waar hij woont.
Nee Ik ben zelfs geen dienstplichtig militair geweest.quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:15 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat je in Nederland dienst had gedaan, dwz dat je minstens voor dienstplicht verantwoord was, maar ik kan me vergissen!
Maar wat vind je van de verwerping van Wapenbroeders in Nederland dat je als een soort 'verrader wordt gezien' dwz geen Nederlander, of ben je daarvoor teveel Amerikaan om dat enige 'betekenis' te geven?quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:16 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Bij mij is het niet anders, men kan namelijk niet als buitenlander dienen in bepaalde functies. Toen ik voor SF ging kon ik zelfs geen dubbele nationaliteit hebben.
Dus ligt het toch aan het land (Amerika) en niet aan het dienen in het buitenland? Want ik zie het verschil niet tussen dienen in het buitenland in België, Canada, Australië,Nieuw-Zeeland of Amerika.quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:17 schreef Clan het volgende:
[..]
Maar Cobra, De VS is een ander land dan wat je noemt!? En dienst doen is ook wat anders!
Eens.quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dus ligt het toch aan het land (Amerika) en niet aan het dienen in het buitenland? Want ik zie het verschil niet tussen dienen in het buitenland in België, Canada, Australië,Nieuw-Zeeland of Amerika.
Blijkbaar is het de VS, en dat speelt ook bij mij, de VS niet meer dat land van....waar het voorheen voor stond.quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dus ligt het toch aan het land (Amerika) en niet aan het dienen in het buitenland? Want ik zie het verschil niet tussen dienen in het buitenland in België, Canada, Australië,Nieuw-Zeeland of Amerika.
Daar heb ik geen probleem mee, een ieder mag/moet zo denken als hij dat wil. Ik kan me er niet druk over maken, En ja waarschijnlijk komt dat ook omdat ik zoveel Amerikaan ben dat het mij aan me reet kan roesten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Maar wat vind je van de verwerping van Wapenbroeders in Nederland dat je als een soort 'verrader wordt gezien' dwz geen Nederlander, of ben je daarvoor teveel Amerikaan om dat enige 'betekenis' te geven?
Dat had ik me al gedacht, maar zou het voor de verduidelijking interresant vinden waarom je schrijft dat de lak er af is. Wat moet ik onder lak verstaan, en waarom is hij er af?quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:23 schreef Clan het volgende:
[..]
Blijkbaar is het de VS, en dat speelt ook bij mij, de VS niet meer dat land van....waar het voorheen voor stond.
Ik heb altijd omhoog gekeken naar de VS, zelfs als peuter in 1944 keek ik op naar een Ameikaanse militair in Zuid Limburg, ik kan het me no herinneren. Maar di lak is er van af. en blijkbaar niet bij mij.
Maar kun je begrijpen dat Wapenbroeders, die tegen de belangen van Amerika hebben moeten vechten zo denken, en hoe denken Amerikaanse burgers daar over?quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:25 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Daar heb ik geen probleem mee, een ieder mag/moet zo denken als hij dat wil. Ik kan me er niet druk over maken, En ja waarschijnlijk komt dat ook omdat ik zoveel Amerikaan ben dat het mij aan me reet kan roesten.
Gek dat je zo denkt, ik denk toch dat men hier zonder problemen zijn mening kan zeggen, en anders dan in Nazi Duitsland waar door de regering propaganda gemaakt werd, word de door jou ondervonden propaganda door de vrije pers gemaakt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:31 schreef Clan het volgende:
De lak is er vanaf, daarmee wil ik zeggen, De Vs is niet meer het land van de 'vrijheid' maar het land waar de 'leugen regeert', De propaganda van de VS, de afgelopen 60 jaar was hetzelfde als de nazi propaganda machine, maar de afgelopen jaren, onder Bush en Wikileaks is die 'glans' verloren?
Ja om het goed te kunnen onderdrukken heeft de US dan ook het Marshall plan gehad om Europa en in het bijzonder Nederland te kunnen onderdrukken. Daarom heeft men ook een Europese Unie met geen inmenging van de US. Of overzie ik hier hoe Nederland of haar belangen onderdrukt worden door de US?quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:38 schreef Clan het volgende:
..sinds 1945 heeft de VS een 'onderdrukking rol' vervult tav Het kon. Nederlanden.
Maar het is te zot voor woorden dat ze dat projecteren op Nederlanders die in het Amerikaanse leger dienen. Zij moeten juist weten dat dat een politiek iets is.quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:46 schreef sp3c het volgende:
nu ja indie en nieuw guinea veteranen zijn begrijpelijkerwijs niet blij met Amerika
Idem.quote:
Deels kan ik mij dat maar al te goed voorstellen, maar als ik de naam van President Bush voorbij zie komen, weet ik al in ruime maten waar de schoen wringt. En heb dan ook het gevoel dat er andere (politieke) zaken meespelen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:46 schreef sp3c het volgende:
nu ja indie en nieuw guinea veteranen zijn begrijpelijkerwijs niet blij met Amerika
Ik lust er wel een.quote:
Leuk om uit te delen onder je collega'squote:Op vrijdag 10 december 2010 05:09 schreef Sine_Pari het volgende:
Had mijn moeder vandaag aan de telephone en hoorde dat er een pakketje met onderandere dubbel zoute drop onder weg is.
Oh lekker, dat is een van de eerste zaken die ik in mijn mond duw als ik weer eens in Nederland ben. En natuurlijk Hollandse niuewe, bloedworst, etc.quote:
Ja dat komt waarschijnlijk net zo goed aan als een Nederlander dip te geven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 05:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk om uit te delen onder je collega's
quote:Op vrijdag 10 december 2010 05:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja dat komt waarschijnlijk net zo goed aan als een Nederlander dip te geven.
Eerst een afzakkertje hoor.quote:
Goeiemorgen!quote:
Ja hoor.quote:
Bikkel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:15 schreef Maitje het volgende:
Klinkt goed. Jawel, slaap altijd goed.
Zo sporten, heb alleen wat last van mijn rug boven in... Denk dat het een spier is maar goed, gewoon sporten.
Geen tijd. Maitje is wakker. Dus eerst met haar praten.quote:
hehe ja wat een maf beest was datquote:Op donderdag 9 december 2010 14:21 schreef Lotusss het volgende:
En niet vergeten de ham die hij zo lekker vondquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
hehe ja wat een maf beest was daten maar lekker op bed liggen maffen.
Kan erg lastig zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:02 schreef Maitje het volgende:
Het is glad op bepaalde stukken zeg! Pfff
Dat snap ik dus ook niet. Zal dat de generatie kloof zijn?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:55 schreef sp3c het volgende:
vroeg ik me ook af idd
vind het sowieso walgelijk om de Amerikanen van nu met Nazi Duitsland te vergelijken
Ohh ja, meende gisteren zoiets gelezen te hebben. Geniet ervanquote:
en de buitenlanders die dienen in het Nederlandse leger? wat daar mee dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 03:49 schreef Clan het volgende:
Tja, het is maar een vraag. Ik weet het, een beetje fel, maar het is blijkbaar wel actueel; Wat als Nederlanders dienen in buitenlandse dienst?. Kijk je kunt onder de Nederlandse baas samenwerken met de VS, maar hoe zit dat daarbuiten?
Mijn generatie, dwz de mensen die ik sprak vinden dat dus 'niet netjes'.
Zou je met een programma als dit niet makkelijk cluster 1 moeten kunnen halen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:08 schreef Iska het volgende:
Grrr. probeer al tijdje het overzicht van jankaas van TD afdeling en eisen kracht voor keuren van Vronsky te vinden, maar die Google zoekfunctie is gewoon een pain in the ass
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:24 schreef jankaas020 het volgende:
Zal ik jullie een geheimpje verklappen: cluster 1 is bullshit, ik heb tijdens mijn keuring ook nooit een sporttest gedaan.
'Moet ik als ik naar de marine toe wil een sporttest doen?' Vroeg ik aan 1 van die vrouwtjes
En na wat navraag, 'Neehoor, dat hoef je niet te doen.'
Zolang je gewoon gezond en redelijk sportief bent, haal je het makkelijk. En jij zeker Iska, als je een aantal keer in de week in de sportschool te vinden ben.
Nou, wat wil je precies weten over de TD?
Meh, de EMMV is een lachertje, hoewel ik de dcp in het begin niet haalde, en hier en daar was het wel een keer zwaar. Maar toch. En de meeste vallen pas af in de EVO. Omdat ze te dom zijn om te poepen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:55 schreef Iska het volgende:
[..], hoop dat dat in 2012 nog steeds zo is
. Maar heb je daar dan geen last van gehad tijdens de bivak etc.? Of stelt dat niets voor
Maar je had een keer zo'n overzicht gepost van de opdeling van de afdeling TD. Kan die niet meer vinden
Wat is je probleem Ravequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |