SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gaat dit ook gelden voor marns/matr/sld die in hun initiele opleiding zitten?
Ergens zit er wel wat in hoor. Toen ik sergeant adelborst was verdiende ik bijna 1400 EUR per maand met studeren.![]()
Maar de zakgeld regeling zoals we die vroeger kende was wel heel karig... 800 gulden per maand. Dit terwijl je fulltime intern zit en vaak ook in de weekenden (zo was het tenminste toen ik er zat).
[ Bericht 0% gewijzigd door paintmeester op 08-12-2010 21:31:05 ]How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
Nee, want zoals ik al schreef gaat het om langmodel KMA en KIM studenten.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:09 schreef paintmeester het volgende:
Maar gaat dit ook gelden voor marns/matr/sld die in hun initiele opleiding zitten?
1+1=2 he?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, want zoals ik al schreef gaat het om langmodel KMA en KIM studenten.
En vergeet het gratis openbaar vervoer niet (DOV kaart). Overigens ben ik wel benieuwd hoe ze zoiets met Paresto gaan oplossen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
Lijkt er meer op dat men terug gaat naar het systeem voor 1999. 700/800 euro zakgeld en gratis kost en inwoning.
Ik voorspel dat Paresto gaat verdwijnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
En vergeet het gratis openbaar vervoer niet (DOV kaart). Overigens ben ik wel benieuwd hoe ze zoiets met Paresto gaan oplossen.
Ik betaalde voor mijn legering en voeding op het KIM een klein bedrag dat op mijn salaris werd ingehouden. Dat is pas veranderd sinds het aparte adelborstenrestaurant niet meer bestaat (nu sinds 1-2 jaar).quote:Op woensdag 8 december 2010 21:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
En vergeet het gratis openbaar vervoer niet (DOV kaart). Overigens ben ik wel benieuwd hoe ze zoiets met Paresto gaan oplossen.
Die kans zit er dik in.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Paresto gaat verdwijnen.
Na wat googlen kwam ik hierop...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:18 schreef paintmeester het volgende:
[..]
1+1=2 he?
De welbekende overheid redenering. Je denkt toch niet serieus dat als men de KIM/KMA aan gaat pakken dat de andere initiële opleidingen ongemoeid blijven?
Inbreng Marcial Hernandez wetgevingsoverleg defensiequote:Vz, dan de zakgeld regeling aspiranten KMAR. Dit is natuurlijk een goede regeling, maar kan wat de PVV betreft worden uitgebreid. Waarom past de minister deze regeling niet meteen toe op de KMA / KIM en KMS? Het is natuurlijk vreemd dat de aspiranten KMar die op de KMA wordt opgeleid zakgeld krijgen, terwijl hun collegas van de wedde krijgen. Graag een reactie.
Is Hoogvlieger erg depri?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:24 schreef Lotusss het volgende:
Mini-meet met Hoogvlieger bij ErwinRommel thuis!
ErwinRommel heeft lekker gekookt, bier, wijn en Rommelnootjes (haha) en nu om beurten foute muziek op Youtube opzoeken.quote:
Bevorderd?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:56 schreef jankaas020 het volgende:
neenee, er gaat eerst bier gedronken worden met de eerste klas!
??quote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
Advies MinDef mbt plaatsing Mariniers op handelschepen: indien AIVD dit advies ook geeft mag kamer beslissen. Positief advies van MinDef.
Politiek24 live, ingediende motie.quote:
nee, laatste avondje met de klas, de eerste worden volgende week korpetijn.quote:
K, jij binnenkort ook?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:06 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
nee, laatste avondje met de klas, de eerste worden volgende week korpetijn.
Bewust ongeschikt maken voor de dienst... U gaat door voor een gele flap.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:19 schreef Vronsky het volgende:
Zo, daarstraks op m'n bek gegaan met hardlopen.
IJS.
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga de A Team film afkijken.
Houdoe.
Weltrusten voor straks lieve Maitje.![]()
Nog niet gezien dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
Houdoe.
Aiii.. Iets aan overgehouden behalve een gekneusd ego?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:19 schreef Vronsky het volgende:
IJS.
Schaatsen vergeten onder te doen?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:19 schreef Vronsky het volgende:
IJS.
is leuk he? hardlopen op het ijsquote:Op woensdag 8 december 2010 23:19 schreef Vronsky het volgende:
IJS.
......nee.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
Aiii.. Iets aan overgehouden behalve een gekneusd ego?
Staat in de bestelling, ligt hier aan het eind van de maand onder m'n kerstboom.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:24 schreef Clan het volgende:
Iemand al in het bezit van het boek Warzone?
Trustequote:Op woensdag 8 december 2010 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
Houdoe.
Dat vroeg ik mij dus af, ik kan er 20% korting op krijgen, maar ik weet niet of het de moeite waard is.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:27 schreef Vronsky het volgende:
[..]
......nee.
Maar eerlijk gezegd ging het zo:
Op m'n bek gegaan, stijlvol opgestaan, even gekeken of iemand het zag en toen zoveel scheldwoorden gebruikt dat je een woordenboek kon vullen.
[..]
Staat in de bestelling, ligt hier aan het eind van de maand onder m'n kerstboom.
Is het echt de moeite waard?
Welterustenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Truste
Ik ga ook slapen.. Morgen hopelijk zonder al te veel spierpijn op..
Truste iedereen
Als je kunt schelden kun je ook nog lopen. Dus waarom niet "stijlvol" doorlopen?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:27 schreef Vronsky het volgende:
......nee.
Maar eerlijk gezegd ging het zo:
Op m'n bek gegaan, stijlvol opgestaan, even gekeken of iemand het zag en toen zoveel scheldwoorden gebruikt dat je een woordenboek kon vullen.
ik ben eigelijk van het korps monteurs, maar ik ben al vanaf de evo voor beide opgeleid..quote:
K, omdat je het vaak over de MK had.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:41 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
ik ben eigelijk van het korps monteurs, maar ik ben al vanaf de evo voor beide opgeleid..
quote:
Ja al lang, vacantie is enkel een onderbrekking in de daagelijkse werkzaamheden.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:52 schreef m.k het volgende:
[..]
alles goed? alweer bijgetrokken van je vakantie?
Nee als ik op het moment lek, komen er ijsblokjes uit, zo verdomde koud is het.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:53 schreef Clan het volgende:
En Sine_Pari, heb jij nog wat te lekken?
Zo koud?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja al lang, vacantie is enkel een onderbrekking in de daagelijkse werkzaamheden.
[..]
Nee als ik op het moment lek, komen er ijsblokjes uit, zo verdomde koud is het.
Dan kunnen de mouwen nog opgerold worden.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:00 schreef Sine_Pari het volgende:
Het is 35 (2), maar het was al rond de 21 (-6)
Tja, ik ga zometeen aan boord voortstuwing/energie E lopen.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
K, omdat je het vaak over de MK had.
Bij mij is het net andersom, ik heb een teringhekel aan warmte.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:22 schreef Sine_Pari het volgende:
Je haalt daar zaken door elkaar vriend, niet van koud houden wil niet zeggen dat ik er nooit ingeweest ben, of er voor terug schrik.
Euhm, boodschappen doen, wasje draaien, eten, koffie drinken, roken, film/serie kijken, nog wat tukken en dan rond 2100 uur richting werk.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:56 schreef Maitje het volgende:
Heej Cobra! Laatste dagje vrij? Nog plannen voor today?
Ooh, klinkt lekker relax...quote:Op donderdag 9 december 2010 11:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm, boodschappen doen, wasje draaien, eten, koffie drinken, roken, film/serie kijken, nog wat tukken en dan rond 2100 uur richting werk.
quote:
Wat een kut tijden.quote:
Dag naar de pleuris dusquote:
Ha, moet je eens langskomen bij ons. Woon om de hoek van de KMAquote:Op donderdag 9 december 2010 13:13 schreef Vortix het volgende:
Voor de KMA februari, Natres begint in januari weer.
Ja, want om longkanker te kunnen krijgen moet je toch echt roken.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:30 schreef Vronsky het volgende:
Ook droog, zegt mijn arts dat ik even een röntgen foto moet laten maken om te kijken of ik geen longkanker heb.
Ik weiger dat te geloven, kan nog gewoon sporten en ik rook niet...!
Dat wel. Maar ook niet rokers kunnen longkanker krijgen. Laat die foto dus maar maken!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:34 schreef Vronsky het volgende:
Ja maar het vergroot je kansen enzo.
Je gaat gewoon dood!! Dat zeg ik je, jij gaat gewoon dood!!quote:Op donderdag 9 december 2010 13:30 schreef Vronsky het volgende:
Ook droog, zegt mijn arts dat ik even een röntgen foto moet laten maken om te kijken of ik geen longkanker heb.
Ik weiger dat te geloven, kan nog gewoon sporten en ik rook niet...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |