SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gaat dit ook gelden voor marns/matr/sld die in hun initiele opleiding zitten?
Ergens zit er wel wat in hoor. Toen ik sergeant adelborst was verdiende ik bijna 1400 EUR per maand met studeren.![]()
Maar de zakgeld regeling zoals we die vroeger kende was wel heel karig... 800 gulden per maand. Dit terwijl je fulltime intern zit en vaak ook in de weekenden (zo was het tenminste toen ik er zat).
[ Bericht 0% gewijzigd door paintmeester op 08-12-2010 21:31:05 ]How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
Nee, want zoals ik al schreef gaat het om langmodel KMA en KIM studenten.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:09 schreef paintmeester het volgende:
Maar gaat dit ook gelden voor marns/matr/sld die in hun initiele opleiding zitten?
1+1=2 he?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, want zoals ik al schreef gaat het om langmodel KMA en KIM studenten.
En vergeet het gratis openbaar vervoer niet (DOV kaart). Overigens ben ik wel benieuwd hoe ze zoiets met Paresto gaan oplossen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
Lijkt er meer op dat men terug gaat naar het systeem voor 1999. 700/800 euro zakgeld en gratis kost en inwoning.
Ik voorspel dat Paresto gaat verdwijnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
En vergeet het gratis openbaar vervoer niet (DOV kaart). Overigens ben ik wel benieuwd hoe ze zoiets met Paresto gaan oplossen.
Ik betaalde voor mijn legering en voeding op het KIM een klein bedrag dat op mijn salaris werd ingehouden. Dat is pas veranderd sinds het aparte adelborstenrestaurant niet meer bestaat (nu sinds 1-2 jaar).quote:Op woensdag 8 december 2010 21:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
En vergeet het gratis openbaar vervoer niet (DOV kaart). Overigens ben ik wel benieuwd hoe ze zoiets met Paresto gaan oplossen.
Die kans zit er dik in.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Paresto gaat verdwijnen.
Na wat googlen kwam ik hierop...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:18 schreef paintmeester het volgende:
[..]
1+1=2 he?
De welbekende overheid redenering. Je denkt toch niet serieus dat als men de KIM/KMA aan gaat pakken dat de andere initiële opleidingen ongemoeid blijven?
Inbreng Marcial Hernandez wetgevingsoverleg defensiequote:Vz, dan de zakgeld regeling aspiranten KMAR. Dit is natuurlijk een goede regeling, maar kan wat de PVV betreft worden uitgebreid. Waarom past de minister deze regeling niet meteen toe op de KMA / KIM en KMS? Het is natuurlijk vreemd dat de aspiranten KMar die op de KMA wordt opgeleid zakgeld krijgen, terwijl hun collegas van de wedde krijgen. Graag een reactie.
Is Hoogvlieger erg depri?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:24 schreef Lotusss het volgende:
Mini-meet met Hoogvlieger bij ErwinRommel thuis!
ErwinRommel heeft lekker gekookt, bier, wijn en Rommelnootjes (haha) en nu om beurten foute muziek op Youtube opzoeken.quote:
Bevorderd?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:56 schreef jankaas020 het volgende:
neenee, er gaat eerst bier gedronken worden met de eerste klas!
??quote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
Advies MinDef mbt plaatsing Mariniers op handelschepen: indien AIVD dit advies ook geeft mag kamer beslissen. Positief advies van MinDef.
Politiek24 live, ingediende motie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |