komte gij glucken dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:05 schreef EllaN het volgende:
[..]
En in welk pak ga jij zaterdag mooi staan doen?
Hebben het gister al gevierd.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:41 schreef jankaas020 het volgende:
Ah, jullie zijn morgen natuurlijk jarig. Alvast gefeliciteerd.![]()
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:03 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er mentaal bij natuurlijk.
Ook nietquote:
Aha, dacht al, op wiki staat 10 dec, en bij iemand op d'r hyves stond idd dat ze het gister gingen vieren..quote:Op donderdag 9 december 2010 20:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hebben het gister al gevierd.
Ik had het zwaar vandaag..
Daar is natuurlijk niets mis meequote:Op donderdag 9 december 2010 20:22 schreef jankaas020 het volgende:
Die laat zich natuurlijk neuken door een tor.
Ah Doorn, de mooiste kazerne in het mooiste gedeelte van Nederlandquote:
Ah, beetje varkensvlees vreten, honingwijn zuipen en valkery's erop trekken!quote:
Dan moet je wel alle feestdagen werken...quote:
Stiekem zou ik er wel vlak bij willen wonen, maar dan in Callantsoog of omgeving.quote:
Want?quote:Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef Vronsky het volgende:
NEIN.
Noord-Holland is verschrikkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Utrechtse Heuvelrug, Rijk van Nijmegen ( tot Mook ) En zuid Limburg vind ik de mooiste plekken van Nederland. Rijk van Nijmegen vooral door de verschillende soorten natuurgebieden, van stuwwal, polder, tot heidegrond.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:35 schreef Vronsky het volgende:
Bah, heiligschennis.
Er is NIETS beter dan de provincie Utrecht, al die kazernes in het zuiden moeten gewoon verhuizen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:57 schreef Clan het volgende:
[..]
Utrechtse Heuvelrug, Rijk van Nijmegen ( tot Mook ) En zuid Limburg vind ik de mooiste plekken van Nederland. Rijk van Nijmegen vooral door de verschillende soorten natuurgebieden, van stuwwal, polder, tot heidegrond.
Have funquote:Op donderdag 9 december 2010 21:03 schreef jankaas020 het volgende:
Mensen, ik ga bier drinken. Tot vannacht.
Noord Holland heeft mooie VOC plaatsen, maar voor de rest is het één groot poldergebied, anders was het vooral meren geweest, origineel natuurgebied heb je er niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Heb nu de nijmeegse 4 daagse gelopen daar in het gebied, en ik kan zeggen dat het er ontzettend mooi is, maar kan niet op tegen Noord-Holland of Zeeland of Limburg-Zuid.
Maar wel samen met een échte Zuid-Hollandse (met Engels bloed)....quote:
Naa bedoel meer aan de kust en in het puntje dan..quote:Op donderdag 9 december 2010 21:06 schreef Clan het volgende:
[..]
Noord Holland heeft mooie VOC plaatsen, maar voor de rest is het één groot poldergebied, anders was het vooral meren geweest, origineel natuurgebied heb je er niet.
Juistquote:Op donderdag 9 december 2010 21:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar wel samen met een échte Zuid-Hollandse (met Engels bloed)....
Ik ben meer van Scheveningen, maar dat is, geloof ik, Zuid Holland.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naa bedoel meer aan de kust en in het puntje dan..
Oew..quote:Op donderdag 9 december 2010 21:08 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ben meer van Scheveningen, maar dat is, geloof ik, Zuid Holland.
Haarlem is de hoofdstad van Noord Holland, Den Haag ligt in Zuid Holland, en is, ik meen ook de hoofdstad van Zuid Hollandquote:Op donderdag 9 december 2010 21:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oew..ik en aardrijskunde!!
Nee, scheveningen is noord holland, want Den haag is de hoofdstad van NH en Rotterdam van ZH toch?
Klopt.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Haarlem is de hoofdstad van Noord Holland, Den Haag ligt in Zuid Holland, en is, ik meen ook de hoofdstad van Zuid Holland
Mijn topografie kennis, wat doe je?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oew..ik en aardrijskunde!!
Nee, scheveningen is noord holland, want Den haag is de hoofdstad van NH en Rotterdam van ZH toch?
quote:Op donderdag 9 december 2010 20:57 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Want?Familie komt uit Rotterdam, dus de eeuwige haat is er altijd ;d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EN IK STEUN UW VOORSTEL.That song is straight homosexual country music special olympic gay.
Dan is er niets verandert sind ik topografie heb geleerd, al bestond Lelystad vroeger nog niet.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Haarlem is de hoofdstad van Noord Holland, Den Haag ligt in Zuid Holland, en is, ik meen ook de hoofdstad van Zuid Holland
Alleen thee graag schat!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:22 schreef ErwinRommel het volgende:
@Lotusss, wil jij een bakje saté bij de thee?
Dan ga ik me ff douchen en dan ff thee zettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |