Gek dat je zo denkt, ik denk toch dat men hier zonder problemen zijn mening kan zeggen, en anders dan in Nazi Duitsland waar door de regering propaganda gemaakt werd, word de door jou ondervonden propaganda door de vrije pers gemaakt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:31 schreef Clan het volgende:
De lak is er vanaf, daarmee wil ik zeggen, De Vs is niet meer het land van de 'vrijheid' maar het land waar de 'leugen regeert', De propaganda van de VS, de afgelopen 60 jaar was hetzelfde als de nazi propaganda machine, maar de afgelopen jaren, onder Bush en Wikileaks is die 'glans' verloren?
Ja om het goed te kunnen onderdrukken heeft de US dan ook het Marshall plan gehad om Europa en in het bijzonder Nederland te kunnen onderdrukken. Daarom heeft men ook een Europese Unie met geen inmenging van de US. Of overzie ik hier hoe Nederland of haar belangen onderdrukt worden door de US?quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:38 schreef Clan het volgende:
..sinds 1945 heeft de VS een 'onderdrukking rol' vervult tav Het kon. Nederlanden.
Maar het is te zot voor woorden dat ze dat projecteren op Nederlanders die in het Amerikaanse leger dienen. Zij moeten juist weten dat dat een politiek iets is.quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:46 schreef sp3c het volgende:
nu ja indie en nieuw guinea veteranen zijn begrijpelijkerwijs niet blij met Amerika
Idem.quote:
Deels kan ik mij dat maar al te goed voorstellen, maar als ik de naam van President Bush voorbij zie komen, weet ik al in ruime maten waar de schoen wringt. En heb dan ook het gevoel dat er andere (politieke) zaken meespelen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:46 schreef sp3c het volgende:
nu ja indie en nieuw guinea veteranen zijn begrijpelijkerwijs niet blij met Amerika
Ik lust er wel een.quote:
Leuk om uit te delen onder je collega'squote:Op vrijdag 10 december 2010 05:09 schreef Sine_Pari het volgende:
Had mijn moeder vandaag aan de telephone en hoorde dat er een pakketje met onderandere dubbel zoute drop onder weg is.
Oh lekker, dat is een van de eerste zaken die ik in mijn mond duw als ik weer eens in Nederland ben. En natuurlijk Hollandse niuewe, bloedworst, etc.quote:
Ja dat komt waarschijnlijk net zo goed aan als een Nederlander dip te geven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 05:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk om uit te delen onder je collega's
quote:Op vrijdag 10 december 2010 05:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja dat komt waarschijnlijk net zo goed aan als een Nederlander dip te geven.
Eerst een afzakkertje hoor.quote:
Goeiemorgen!quote:
Ja hoor.quote:
Bikkel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:15 schreef Maitje het volgende:
Klinkt goed. Jawel, slaap altijd goed.
Zo sporten, heb alleen wat last van mijn rug boven in... Denk dat het een spier is maar goed, gewoon sporten.
Geen tijd. Maitje is wakker. Dus eerst met haar praten.quote:
hehe ja wat een maf beest was datquote:Op donderdag 9 december 2010 14:21 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel heeft er sinds gisteravond een nieuw vriendje bij in Breda... als het raam open staat komt er nu af en toe een grote rode kater buurten!
En niet vergeten de ham die hij zo lekker vondquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
hehe ja wat een maf beest was daten maar lekker op bed liggen maffen.
Kan erg lastig zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:02 schreef Maitje het volgende:
Het is glad op bepaalde stukken zeg! Pfff
Dat snap ik dus ook niet. Zal dat de generatie kloof zijn?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:55 schreef sp3c het volgende:
vroeg ik me ook af idd
vind het sowieso walgelijk om de Amerikanen van nu met Nazi Duitsland te vergelijken
Ohh ja, meende gisteren zoiets gelezen te hebben. Geniet ervanquote:
en de buitenlanders die dienen in het Nederlandse leger? wat daar mee dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 03:49 schreef Clan het volgende:
Tja, het is maar een vraag. Ik weet het, een beetje fel, maar het is blijkbaar wel actueel; Wat als Nederlanders dienen in buitenlandse dienst?. Kijk je kunt onder de Nederlandse baas samenwerken met de VS, maar hoe zit dat daarbuiten?
Mijn generatie, dwz de mensen die ik sprak vinden dat dus 'niet netjes'.
Zou je met een programma als dit niet makkelijk cluster 1 moeten kunnen halen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:08 schreef Iska het volgende:
Grrr. probeer al tijdje het overzicht van jankaas van TD afdeling en eisen kracht voor keuren van Vronsky te vinden, maar die Google zoekfunctie is gewoon een pain in the ass
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:24 schreef jankaas020 het volgende:
Zal ik jullie een geheimpje verklappen: cluster 1 is bullshit, ik heb tijdens mijn keuring ook nooit een sporttest gedaan.
'Moet ik als ik naar de marine toe wil een sporttest doen?' Vroeg ik aan 1 van die vrouwtjes
En na wat navraag, 'Neehoor, dat hoef je niet te doen.'
Zolang je gewoon gezond en redelijk sportief bent, haal je het makkelijk. En jij zeker Iska, als je een aantal keer in de week in de sportschool te vinden ben.
Nou, wat wil je precies weten over de TD?
Meh, de EMMV is een lachertje, hoewel ik de dcp in het begin niet haalde, en hier en daar was het wel een keer zwaar. Maar toch. En de meeste vallen pas af in de EVO. Omdat ze te dom zijn om te poepen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:55 schreef Iska het volgende:
[..], hoop dat dat in 2012 nog steeds zo is
. Maar heb je daar dan geen last van gehad tijdens de bivak etc.? Of stelt dat niets voor
Maar je had een keer zo'n overzicht gepost van de opdeling van de afdeling TD. Kan die niet meer vinden
Wat is je probleem Ravequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |