Weltrusten lieve Maitje.quote:
quote:
Staat dat ook qua wetgeving gelijk met het EVRM?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef Vronsky het volgende:
Jaaaa, die achterlijke dag dat de VN heeft bedacht om mensenrechten en dergelijke in een daglicht te brengen.
Denk ik weer: Donder toch godverdomme op en ga toch ECHT eens iets doen.
De VN: zwemt in het geld en doet er niets nuttigs meer mee.
Oh en dag EllaN, hoe staat het leven?![]()
Alles gaat zijn gangetje hierquote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef Vronsky het volgende:
Oh en dag EllaN, hoe staat het leven?![]()
Behalve dan niet. Het gehele budget voor UNDPKO is iets van drie miljard dollar per jaar of zo. Fucking peanuts.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:53 schreef Vronsky het volgende:
De VN: zwemt in het geld en doet er niets nuttigs meer mee.
Gaat redelijk goed hier eigenlijk, tijd helpt echt heel erg goed merk ik.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:56 schreef EllaN het volgende:
[..]
Alles gaat zijn gangetje hier. Bij jou ook alles ok? Weer een beetje rust en vrede in het hoofd?
Deze vraag was trouwens voor Demspec.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:55 schreef Clan het volgende:
[..]
Staat dat ook qua wetgeving gelijk met het EVRM?
Ik heb op de KMS nog de regels tav oorlogsvoering van het Verdrag van Geneve uit mijn bol moeten leren. Ik geloof dat dat verdrag een beetje de basis was voor het verdrag van de mensenrechten.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:55 schreef demspec het volgende:
De mensenrechten bestaan op papier nog niet zo heel lang.
Was dat niet woensdagquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:07 schreef demspec het volgende:
Het is vandaag 345jaar geleden dat op initiatief van Michiel de Ruyter het Korps Mariniers is opgericht.
Mooiquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:08 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Gaat redelijk goed hier eigenlijk, tijd helpt echt heel erg goed merk ik.
De verklaring van de rechten van de mens volgens de VN stamt in ieder geval uit 1948.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:19 schreef Clan het volgende:
[..]
Deze vraag was trouwens voor Demspec.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:28 schreef EllaN het volgende:
[..]
Mooi!
Ik ga slapen mensen. Nighty night
Dat wist ik, maar is het Europees Vedrag van de rechten van de Mens ook gelijkgesteld met die van het 'Universele' ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:31 schreef demspec het volgende:
[..]
De verklaring van de rechten van de mens volgens de VN stamt in ieder geval uit 1948.
In navolging daarvan heeft europa in 1950 een verdrag opgesteld.
Hoe dat verder qua wetgeving op nationaal niveau van invloed is weet ik niet precies.
Zou ik daarover liegen? Het is inderdaad woensdag al gevierd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:28 schreef EllaN het volgende:
[..]
Was dat niet woensdag?
-edit Google zegt idd 10 december. Gek dat het op woensdag al gevierd is dan.
Erg druk met het kijken van de docu "Oirschot Uruzgan"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |