Bullshit. Wat heb je daar nou aan? Alles draait om het uiterlijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:54 schreef Robophatt het volgende:
Er is ook nog zoiets als een innerlijk, heb ik van horen zeggen.
Eerst uiterlijk, dan innerlijk. Net zolang dit herhalen tot het allebei klopt.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Bullshit. Wat heb je daar nou aan? Alles draait om het uiterlijk.
Ik probeer alleen maar zo te redeneren als iemand die geen mooie mensen zou kunnen krijgen...quote:Op woensdag 8 december 2010 19:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Respectquote:Op woensdag 8 december 2010 19:58 schreef QBay het volgende:
Ik ben lelijk en heb (vanzelfsprekend) geen vriendin. Wat mij betreft hoeft het ook niet, ik ben nogal kieskeurig als het op vrouwen aankomt maar als relatief lelijk persoon heb je niks te willen.
Ik zou geen relatie kunnen aangaan met een (in mijn ogen dan) lelijk meisje alleen vanwege het innerlijk of om mijn lusten te bevredigen, sneu voor het meisje en voor mij persoonlijk wordt het er ook niet beter op.
Heb me er wel bij neergelegd inmiddels en heb het er niet moeilijk mee.
Want alle mannen zijn zo integer dat ze nee zeggen tegen een miljoenair.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Respect. Gelukkig zijn vrouwen te koop en als je genoeg verdient heb je nog kans op een mooie. Als je een lelijke vrouw bent krijg je nooit een mooie man.
Hoeveel vrouwen op de wereldbol zijn er nou miljonair en hoeveel % daarvan is lelijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:04 schreef Thory het volgende:
[..]
Want alle mannen zijn zo integer dat ze nee zeggen tegen een miljoenair.
En wat wil je met die informatie doen? Omdat er weinig lelijke vrouwen miljoenair zijn, zijn alle mannen integer?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen op de wereldbol zijn er nou miljonair en hoeveel % daarvan is lelijk.
Geloof me, dat is niet vanzelfsprekend.quote:Nou zal hij tenzij hij geld heeft geen supermooie chick kunnen versieren, dus vanzelfsprekend wordt het een minder mooi meisje.
Uiterlijk vergaatquote:Op woensdag 8 december 2010 19:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat ook idd.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:07 schreef wendytje het volgende:
Maar ik ken soms mensen die ik lelijk vond....... maar doordat je met ze omgaat en ze leert kennen, zie je dat steeds minder. Dus dan is innerlijk veel belangrijker dan uiterlijk.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:31 schreef BruinBeertje het volgende:
ik zou echt geen héle mooie man willen zeg, no thanx
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:43 schreef wirmussen het volgende:
Mijn probleem is dat mensen me vaak al snel aantrekkelijk vinden, terwijl ik weet dat ik nou niet bepaald het fijnste innerlijk heb. Het zijn net motjes.
Skylark wie is dat wijf in je fobo nummero uno. Ik ken haar volgens mij.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:53 schreef Skylark. het volgende:
Vrouwen die hier allemaal heel nobel zeggen dat ze geen knappe man hoeven maar in het echt altijd de knappe man zouden kiezen.
teveel concurentie, ze zijn vaak arroganter. Doe mij maar lekker een lieve, betrouwbare man die er wel goed uitziet maar niet té mooi isquote:
Geen Brad Pitt, maar nog wel een fotomodel dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:00 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
teveel concurentie, ze zijn vaak arroganter. Doe mij maar lekker een lieve, betrouwbare man die er wel goed uitziet maar niet té mooi is
Dit. Door mijn verleden (20kg zwaarder, gepest om mijn uiterlijk) hecht ik minder waarde aan uiterlijk. Ik heb vaak jongens leuk gevonden die in de ogen van anderen gewoon lelijk zijn. Zelfs nu ik ben afgevallen en er goed uit zie denk ik vaak "hey wat een leuke jongen" terwijl hij spuuglelijk is of nerdy. Wellicht komt het omdat ik die mooie en gladde jongens vaak assoscieer met arrogantie. Arrogantie vind ik echt een afknapper.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef Garisson72 het volgende:
Lelijke mensen leren zichzelf dat ze niet zo met uiterlijkheden bezig hoeven te zijn.
Snap je.....quote:Op woensdag 8 december 2010 21:53 schreef Skylark. het volgende:
Vrouwen die hier allemaal heel nobel zeggen dat ze geen knappe man hoeven maar in het echt altijd de knappe man zouden kiezen.
Leuke, begripvolle vriend heb je. Zitten jullie ook wel lekker op één lijn dan.. Zou eerder op iemand die anderen pest/afkraakt/belachelijk maakt omdat hij/zij die persoon als minderwaardig ziet afknappen dan een minder mooi persoon...quote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef seiramu het volgende:
[..]
Dit. Door mijn verleden (20kg zwaarder, gepest om mijn uiterlijk) hecht ik minder waarde aan uiterlijk. Ik heb vaak jongens leuk gevonden die in de ogen van anderen gewoon lelijk zijn. Zelfs nu ik ben afgevallen en er goed uit zie denk ik vaak "hey wat een leuke jongen" terwijl hij spuuglelijk is of nerdy. Wellicht komt het omdat ik die mooie en gladde jongens vaak assoscieer met arrogantie. Arrogantie vind ik echt een afknapper.
Nog iets. Laatst kwam er een nieuwe jongen in de klas. Ik heb hem gelijk aangesproken en we konden goed met elkaar overweg. Hij was kaal, klein en...naja, niet iemand die je mooi of knap zou kunnen noemen. Maar ik let daar niet eens op aangezien ik vroeger gewoon dik was en heb geleerd om mensen niet op hun uiterlijk af te keuren. Mijn klasgenoten wilden niets met hem te maken hebben. "Uncle Fester" en "Freak" noemden ze hem. Mijn vriend deed mee en ik vond het gewoon een kutstreek want als er iets is waar ik niet tegen kan is het afkeuren van mensen op hun uiterlijk. Mijn vriend zou beter moeten weten aangezien hij weet dat ik zelf ook gepest ben om mijn uiterlijk. Maar hij begreep maar niet waarom ik deze jongen telkens verdedigde. Zucht.
Ik heb ook wel eens genoegen genomen met iemand moet ik eerlijk bekennen. Qua uiterlijk vooral voor de rest was het wel een aardige meid.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:38 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat er heel wat mensen zijn die genoegen met iemand nemen, maar dit zullen ze uiteraard nooit toegeven.
Ik kan soms best arrogant zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:38 schreef IrCute het volgende:
Ik associeer de meeste écht knappe mannen met arrogant en ontrouwNiet allemaal, maar bij 95% kan ik het al ruiken van ver af.
dit topic gaat over relaties, scheer je weg!quote:Op donderdag 9 december 2010 00:54 schreef FOKkû het volgende:
Nou ja, als ik ooit een lelijk vriendinnetje heb, hoef ik niet bang te worden dat ze wordt afgepakt.Elk nadeel, heeft een voordeel!
Kom, we gaan terug naar ons hok!quote:Op donderdag 9 december 2010 00:55 schreef Waaghals het volgende:
[..]
dit topic gaat over relaties, scheer je weg!
Nee.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:39 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Ik kan soms best arrogant zijn.Betekent dat ook dat ik knap ben?
Alsof mooie vrouwen altijd vreemdgaan. En lelijke nooit. Zo werkt het niet!quote:Op donderdag 9 december 2010 00:54 schreef FOKkû het volgende:
Nou ja, als ik ooit een lelijk vriendinnetje heb, hoef ik niet bang te worden dat ze wordt afgepakt.Elk nadeel, heeft een voordeel!
Disfuncties?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:15 schreef Othello het volgende:
Mijn ex was niet fotogeniek , maar dat had ze namelijk ook sterk door.
Maar met name door haar spontaniteit en uitstraling , had ze een enorme sex- appeal.
Ik ben daardoor verliefd op haar geworden.
Ik zag haar disfuncties niet meer , en zag alleen de schoonheid wat van binnen naar buiten straalde.
En oh.. ik mis haar nog steeds .. een beetje..
Nee, maar mooie vrouwen worden wel vaker door andere mannen versierd. Wat als gevolg heeft dat ze een grotere kans heeft om vreemd te gaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:12 schreef yellowrose het volgende:
[..]
Alsof mooie vrouwen altijd vreemdgaan. En lelijke nooit. Zo werkt het niet!
lelijke vrouwen zijn wanhopiger... dus gaan misschien daardoor sneller vreemd? Niet dat ze daar dan de kans voor krijgenquote:Op donderdag 9 december 2010 01:18 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Nee, maar mooie vrouwen worden wel vaker door andere mannen versierd. Wat als gevolg heeft dat ze een grotere kans heeft om vreemd te gaan.
Ach meid, het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:22 schreef yellowrose het volgende:
[..]
lelijke vrouwen zijn wanhopiger... dus gaan misschien daardoor sneller vreemd? Niet dat ze daar dan de kans voor krijgenmaar een goeduitziende vrouw met een goede relatie, die gaat niet snel vreemd denk ik.
28quote:Op donderdag 9 december 2010 01:26 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Nee, maar hoe oud ben je eigenlijk?
Yepquote:Op donderdag 9 december 2010 01:17 schreef yellowrose het volgende:
[..]
ik vraag me eigenlijk af... kun je lelijk en fotogeniek zijn?
rest van Fok is nu aan het neukenquote:Op donderdag 9 december 2010 01:32 schreef CecilBDemented het volgende:
@FOKkû en waaghals
volgens mij is dit topic ook langzaam ons domein aan het worden
Yeah!quote:Op donderdag 9 december 2010 01:32 schreef CecilBDemented het volgende:
@FOKkû en waaghals
volgens mij is dit topic ook langzaam ons domein aan het worden
Of zit in Nachtbagger.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:33 schreef Waaghals het volgende:
[..]
rest van Fok is nu aan het neuken
sommige vrouwen zijn echt lelijkquote:Op donderdag 9 december 2010 01:34 schreef Othello het volgende:
Voor mij is een vrouw niet lelijk , eerder niet fotogeniek..
Lelijke vrouwen zijn onzekerder en blijven hangen aan wat ze hebbenquote:Op donderdag 9 december 2010 01:22 schreef yellowrose het volgende:
[..]
lelijke vrouwen zijn wanhopiger... dus gaan misschien daardoor sneller vreemd? Niet dat ze daar dan de kans voor krijgenmaar een goeduitziende vrouw met een goede relatie, die gaat niet snel vreemd denk ik.
op welke foto? overigens ik heb nergens goud.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
Je bent niet lelijk, maar je kleed je wel als een 16-jarige antilliaan
ik had een keer een lelijke dikke aan mijn deur die me eerst een kaartje had gestuurd, waarop ik natuurlijk niet gereageerd had.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:38 schreef FOKkû het volgende:
Voelen jullie je ook lelijker als een lelijk wijf achter je aanzit?Ik had dat jaren geleden, en ikmoest echt a.s.a.p. dat mens kwijtraken.
Aan de andere kant, als een mooi meisje achter me aanzit, voel ik me ook mooier.
Nouja, als een 16-jarige VMBO'er danquote:Op donderdag 9 december 2010 01:38 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
op welke foto? overigens ik heb nergens goud.
dus antiliaan kan niet
Ik vind je trouwens best knap.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
Je bent niet lelijk, maar je kleed je wel als een 16-jarige antilliaan
quote:Op donderdag 9 december 2010 01:40 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik had een keer een lelijke dikke aan mijn deur die me eerst een kaartje had gestuurd, waarop ik natuurlijk niet gereageerd had.
komt ze toch nog aan de deur, dus die heb ik mooi in der gezicht gesmeten.
midlife crisisquote:Op donderdag 9 december 2010 01:40 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nouja, als een 16-jarige VMBO'er dan
Weet ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 december 2010 01:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
Weet ik.en arrogant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
quote:Op donderdag 9 december 2010 01:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
Weet ik.Hmmm, arrogante chicks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wil graag een deur in je gezicht smijtenquote:
Nouja zeg.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:46 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik wil graag een deur in je gezicht smijten
zou graag lasagne eten met jequote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 01:47 schreef Waaghals het volgende:
dan ben je namelijk net zo knap als FOKkû en dan durft ie je te versieren
Zelfgemaakte?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:48 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
zou graag lasagne eten met je
Owh, ik ben natuurlijk ook heel knap hoor!quote:Op donderdag 9 december 2010 01:47 schreef Waaghals het volgende:
dan ben je namelijk net zo knap als FOKkû en dan durft ie je te versieren
ja natuurlijk!! ik kan namelijk goed koken!!quote:
Maar Cecil is te oud voor je.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:49 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ja natuurlijk!! ik kan namelijk goed koken!!
en das geen grapje!
mijn lasagne is heerlijk!
samen delen?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:50 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Maar Cecil is te oud voor je.Beter neem je mij!
haha ik moest lachen.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:40 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik had een keer een lelijke dikke aan mijn deur die me eerst een kaartje had gestuurd, waarop ik natuurlijk niet gereageerd had.
komt ze toch nog aan de deur, dus die heb ik mooi in der gezicht gesmeten.
Ik ben een jongen.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:51 schreef IrCute het volgende:
Ik mag niet met enge mannen afspreken van het internet
Ik ben 19.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:52 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van jongens, minimaal 20+
had misschien tactvoller gekund, maar de boodschap kwam overquote:Op donderdag 9 december 2010 01:52 schreef yellowrose het volgende:
[..]
haha ik moest lachen.
wel gemeen trouwens.
das kut !! paar jaartjes van mij lenen?quote:
Nee sorry, nu kan ik nog met 16-jarige meisjes kloten, zonder dat ik pedo genoemd word.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:53 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
das kut !! paar jaartjes van mij lenen?
16 jaar is legaal volgens de wet ongeacht de leeftijd erboven.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:54 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Nee sorry, nu kan ik nog met 16-jarige meisjes kloten, zonder dat ik pedo genoemd word.
ik ben manquote:Op donderdag 9 december 2010 01:53 schreef Waaghals het volgende:
Aha ze wil een echte man
uit de weg jongens!
Ach, maar leeftijdsgenoten kunnen nou eenmaal beter met elkaar opschieten. Dus jij en Waaghals kunnen maar beter weggaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:55 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
16 jaar is legaal volgens de wet ongeacht de leeftijd erboven.
je mag enkel je spannende avonturen nog niet vastleggen op video.
dat mag vanaf 18
ja? die hoef je niet mee te nemen voor de sex hoorquote:
das altijd leuk om te lezen!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
quote:Op donderdag 9 december 2010 01:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja? die hoef je niet mee te nemen voor de sex hoor
Hij heeft een grotere piemelquote:Op donderdag 9 december 2010 01:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja? die hoef je niet mee te nemen voor de sex hoor
lijkt maar zo, jij hebt kleine handjesquote:
yo schenkie daar weet jij niks van hequote:Op donderdag 9 december 2010 02:02 schreef Schenkstroop het volgende:
een losse quote van iemand waarmee ik sprak die zei: "een meisje dat verliefd op je is, dat is toch schattig!"
Oh, nu je het zegtquote:Op donderdag 9 december 2010 02:02 schreef Waaghals het volgende:
[..]
lijkt maar zo, jij hebt kleine handjes
ik kan goed beffen!! en wat versta je onder een grote piemelquote:
puaquote:Op donderdag 9 december 2010 02:04 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Dus, dat is duidelijk? Jij PM't mij zo jou MSN?
21cmquote:Op donderdag 9 december 2010 02:03 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ik kan goed beffen!! en wat versta je onder een grote piemel
Je valt buiten mijn doelgroep, PM me maar als je 25 bent óf als je plotseling de loterij wintquote:Op donderdag 9 december 2010 02:04 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Dus, dat is duidelijk? Jij PM't mij zo jou MSN?
mag ik je msn dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 02:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
21cm
[..]
Je valt buiten mijn doelgroep, PM me maar als je 25 bent óf als je plotseling de loterij wint
Ja maar dan ben je zelf ook 25.quote:Op donderdag 9 december 2010 02:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
21cm
[..]
Je valt buiten mijn doelgroep, PM me maar als je 25 bent óf als je plotseling de loterij wint
Pm hem even dan!quote:
Ik heb meer eisen dan dat hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 02:07 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
Pm hem even dan!
ik val gelukkig wel in je doelgroep
Neequote:Op donderdag 9 december 2010 02:07 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je zelf ook 25.Dus beter doe je het nu, voordat je oud en kreupel wordt.
Meid, ik overtref IE-DER-EEN!quote:Op donderdag 9 december 2010 02:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb meer eisen dan dat hoor
[..]
Nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Waaghals ligt klaarquote:Op donderdag 9 december 2010 02:10 schreef IrCute het volgende:
En nu ga ik toch echt slapen! Het is al veeeul te laat. En nee ik geef mijn msn niet
slaap lekker ik zie je pm met msn verschijnenquote:Op donderdag 9 december 2010 02:10 schreef IrCute het volgende:
En nu ga ik toch echt slapen! Het is al veeeul te laat. En ik geef mijn msn aan cecil![]()
bedek jezelf alvast met een dekbed voor het geval je in slaap valt. koud men nuquote:
kou is voor watjesquote:Op donderdag 9 december 2010 02:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
bedek jezelf alvast met een dekbed voor het geval je in slaap valt. koud men nu
jij hebt toch je eigen topic ?quote:Op donderdag 9 december 2010 02:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
bedek jezelf alvast met een dekbed voor het geval je in slaap valt. koud men nu
Churchill: Madam, would you sleep with me for five million pounds?quote:Op donderdag 9 december 2010 02:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
21cm
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |