Nouja, als een 16-jarige VMBO'er danquote:Op donderdag 9 december 2010 01:38 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
op welke foto? overigens ik heb nergens goud.
dus antiliaan kan niet
Ik vind je trouwens best knap.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
Je bent niet lelijk, maar je kleed je wel als een 16-jarige antilliaan
quote:Op donderdag 9 december 2010 01:40 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik had een keer een lelijke dikke aan mijn deur die me eerst een kaartje had gestuurd, waarop ik natuurlijk niet gereageerd had.
komt ze toch nog aan de deur, dus die heb ik mooi in der gezicht gesmeten.
midlife crisisquote:Op donderdag 9 december 2010 01:40 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nouja, als een 16-jarige VMBO'er dan
Weet ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 december 2010 01:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
Weet ik.en arrogant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
quote:Op donderdag 9 december 2010 01:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
Weet ik.Hmmm, arrogante chicks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wil graag een deur in je gezicht smijtenquote:
Nouja zeg.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:46 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik wil graag een deur in je gezicht smijten
zou graag lasagne eten met jequote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 01:47 schreef Waaghals het volgende:
dan ben je namelijk net zo knap als FOKkû en dan durft ie je te versieren
Zelfgemaakte?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:48 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
zou graag lasagne eten met je
Owh, ik ben natuurlijk ook heel knap hoor!quote:Op donderdag 9 december 2010 01:47 schreef Waaghals het volgende:
dan ben je namelijk net zo knap als FOKkû en dan durft ie je te versieren
ja natuurlijk!! ik kan namelijk goed koken!!quote:
Maar Cecil is te oud voor je.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:49 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ja natuurlijk!! ik kan namelijk goed koken!!
en das geen grapje!
mijn lasagne is heerlijk!
samen delen?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:50 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Maar Cecil is te oud voor je.Beter neem je mij!
haha ik moest lachen.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:40 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik had een keer een lelijke dikke aan mijn deur die me eerst een kaartje had gestuurd, waarop ik natuurlijk niet gereageerd had.
komt ze toch nog aan de deur, dus die heb ik mooi in der gezicht gesmeten.
Ik ben een jongen.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:51 schreef IrCute het volgende:
Ik mag niet met enge mannen afspreken van het internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |