Disfuncties?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:15 schreef Othello het volgende:
Mijn ex was niet fotogeniek , maar dat had ze namelijk ook sterk door.
Maar met name door haar spontaniteit en uitstraling , had ze een enorme sex- appeal.
Ik ben daardoor verliefd op haar geworden.
Ik zag haar disfuncties niet meer , en zag alleen de schoonheid wat van binnen naar buiten straalde.
En oh.. ik mis haar nog steeds .. een beetje..
Nee, maar mooie vrouwen worden wel vaker door andere mannen versierd. Wat als gevolg heeft dat ze een grotere kans heeft om vreemd te gaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:12 schreef yellowrose het volgende:
[..]
Alsof mooie vrouwen altijd vreemdgaan. En lelijke nooit. Zo werkt het niet!
lelijke vrouwen zijn wanhopiger... dus gaan misschien daardoor sneller vreemd? Niet dat ze daar dan de kans voor krijgenquote:Op donderdag 9 december 2010 01:18 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Nee, maar mooie vrouwen worden wel vaker door andere mannen versierd. Wat als gevolg heeft dat ze een grotere kans heeft om vreemd te gaan.
Ach meid, het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:22 schreef yellowrose het volgende:
[..]
lelijke vrouwen zijn wanhopiger... dus gaan misschien daardoor sneller vreemd? Niet dat ze daar dan de kans voor krijgenmaar een goeduitziende vrouw met een goede relatie, die gaat niet snel vreemd denk ik.
28quote:Op donderdag 9 december 2010 01:26 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Nee, maar hoe oud ben je eigenlijk?
Yepquote:Op donderdag 9 december 2010 01:17 schreef yellowrose het volgende:
[..]
ik vraag me eigenlijk af... kun je lelijk en fotogeniek zijn?
rest van Fok is nu aan het neukenquote:Op donderdag 9 december 2010 01:32 schreef CecilBDemented het volgende:
@FOKkû en waaghals
volgens mij is dit topic ook langzaam ons domein aan het worden
Yeah!quote:Op donderdag 9 december 2010 01:32 schreef CecilBDemented het volgende:
@FOKkû en waaghals
volgens mij is dit topic ook langzaam ons domein aan het worden
Of zit in Nachtbagger.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:33 schreef Waaghals het volgende:
[..]
rest van Fok is nu aan het neuken
sommige vrouwen zijn echt lelijkquote:Op donderdag 9 december 2010 01:34 schreef Othello het volgende:
Voor mij is een vrouw niet lelijk , eerder niet fotogeniek..
Lelijke vrouwen zijn onzekerder en blijven hangen aan wat ze hebbenquote:Op donderdag 9 december 2010 01:22 schreef yellowrose het volgende:
[..]
lelijke vrouwen zijn wanhopiger... dus gaan misschien daardoor sneller vreemd? Niet dat ze daar dan de kans voor krijgenmaar een goeduitziende vrouw met een goede relatie, die gaat niet snel vreemd denk ik.
op welke foto? overigens ik heb nergens goud.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
Je bent niet lelijk, maar je kleed je wel als een 16-jarige antilliaan
ik had een keer een lelijke dikke aan mijn deur die me eerst een kaartje had gestuurd, waarop ik natuurlijk niet gereageerd had.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:38 schreef FOKkû het volgende:
Voelen jullie je ook lelijker als een lelijk wijf achter je aanzit?Ik had dat jaren geleden, en ikmoest echt a.s.a.p. dat mens kwijtraken.
Aan de andere kant, als een mooi meisje achter me aanzit, voel ik me ook mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |